suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Przełożenia
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=1437
Strona 1 z 1

Autor:  sianio [ wt gru 09, 2008 9:57 am ]
Tytuł:  Przełożenia

Które przełożenie jest istotniejsze na reduktorze czy na mostach?. oczywiście na wolniejsze
auto tylko w teren.

Autor:  slaw [ wt gru 09, 2008 10:03 am ]
Tytuł:  Re: Przełożenia

oba sa istotne ale ze w mostach masz 5,125 niewiele mozesz zrobic
natomiast w reduktorze mamy duze pole manewru
tylko warto pamietac ze wsadzajac red sumuraia redukujemy bardzo duzo szybkosc na czarnym
1.0 szosa 1,8 teren vitara
1,4 szosa 2,2 teren sami

Autor:  Masmo [ wt gru 09, 2008 11:07 am ]
Tytuł:  Re: Przełożenia

sianio pisze:
Które przełożenie jest istotniejsze na reduktorze czy na mostach?. oczywiście na wolniejsze
auto tylko w teren.


Ja najchętniej wymieniłbym mosty na 5.83:
http://www.puresuzuki.com/Ring%20&%20Pinion.htm
ale Calmini już nie sprzedaje a ceny za kółka z drugiej ręki są chore nawet za Wielką Wodą. Poza tym podobno były słabe.

Możesz zmienić reduktor ale na czarnym dalej jest za długo. Ceny jakieś bardziej zjadliwe choć też nie małe:
http://www.trailtough.com/index.php?pag ... &Itemid=53

Moim skromnym zdaniem Vitara do 30-31" może jeździć na seryjnych przełożeniach a powyżej to już trzeba motać WSZYSTKO :wink: .

Moj stage I zakłada orginalne przełożenia i koła 30,5".
Stage II (jeśli kiedykolwiek będzie realizowany) zakłada reduktor samuraja, mechanik i 32-33" :wink: :lol:
Nie chce inwestować w zmianę przełożeń bo są za drogie. :evil:

Autor:  Fergie [ pt gru 26, 2008 3:23 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia

slaw pisze:
ale ze w mostach masz 5,125 niewiele mozesz zrobic

A stara GV (I generacji, bodaj konkretnie 2.0 V6) to nie ma 5.36 czy jakoś tak? Bo coś mnie się tak o uszy obiło... Jeśli to prawda, to czy nie miałoby sensu przerzucenie do Vitki kompletu mostów z GVI? I przy okazji byłaby załatwiona sprawa stalowej obudowy zamiast Vitarowego aluminiowego badziewia...

Autor:  slaw [ pt gru 26, 2008 3:59 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia

neistety
2.0 v6 wychodziły z mostami 4.6 do 4.8
GV od 3.7 4,3 i 4,6
mic nie podpasujesz :(

Autor:  OKU [ sob gru 27, 2008 9:47 am ]
Tytuł:  Re: Przełożenia

Dobrze kombinujesz Masmo z drugim wariantem.
Ja tez o tym myśle.Jestem tylko teraz na etapie motania pancernych półosiek z tylnego mostu bo wczoraj na "światecznej przejaźdzce hehe "klekła mi prawa półośka.(druga w mojej karierze).
Jak się z tym uporam pewnie bedzie reduktor od samuraja i mechachanik Bo mozna do reduktora łatwo zmotać PTO.
Po mojemu reduktor od samuraja jest dobrym rozwiazaniem - najtańszym i sprawdzonym.
A że Viertara wolna na czarnym - cóż w końcu ma robic w terenie a nie na czarnym.
Pozdrawiam

Autor:  Fergie [ sob gru 27, 2008 3:47 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia

slaw pisze:
neistety
2.0 v6 wychodziły z mostami 4.6 do 4.8
GV od 3.7 4,3 i 4,6
mic nie podpasujesz :(

Szit, to mi się zburzyła koncepcja na moje auto :( Choć ciągle jestem przekonana, że gdzieś czytałam o tych mostach ze starej GV...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/