jacenty pisze:
Pólosie GV są dłuższe o ok 40 mm i o tyle trza przedłuzyć wahacze i przesunąć mocowanie górne amora.
Generalnie da się zrobić tak . obudowa GV , bebechy 8v , pólosie 8v . Mało motania ,ale słabsze półosie i 2 satelitowy kosz.Za to bez obróbki mech.
Można w tym zestawie wymienić satelity z zestawu tylnego i mieć 26 wypustów pod półosie GV ,ale trochę obróbki i pasowania jest.
Można zostawić kosz satelitów GV (właczany powietrzem) ,ale to słaby kosz i się krzywi,oraz pękają koła satelitów. Wtedy bez obróbki.
Można włożyć tylny kosz z samuraja ,ale tu jest trochę obróbki ,toczenia dystansu i pasowania, Ten zestaw jest jednak max pancerny (jak na vitarę ), co nie oznacza że półosie GV nie są do urwania.
Można włożyć do obudowy GV blokadę arb RD 88 . Tu tez jest toczenie dystansu skracanie łącznika , roztaczanie kosza i nacinanie rowka , ale to pełny wypas ,
i mocny 4 satelitowy kosz ARB , pasujący do półosiek GV 2,5 l
Zalecane jest też zrobienie łożyska podporowego do półosi wchodzącej do mostu. Temat ten był opisywany tu ,albo na rajdach 4x4.
Ten ostatni zastaw testuje od roku na 32 " kołach i nawet działa ,ale trza jeździć z głową i opony simex w tym rozmiarze to nie koniecznie.
A nie można by skrócić półosi GV zamiast rzeźbić z wachaczami i mocowaniem amora? To chyba jest do zrobienia przez dobrego ślusarza??
Ten ostatni zestaw testujesz na simexach czy na saharze (yoko MT) ???
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60