suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 8:46 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 16, 2016 5:49 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
Panowie gdzie znajdę blokadę tylnego mostu do vitary? Nie interesuje mnie mini spool. Albo tańszy zamiennik ARB albo lockright. Tej drugiej szukałem i albo ja nie potrafię jej u nas w polsce znaleźć albo jej dostępność zrobiła się zerowa. Ktoś podpowie gdzie jej szukać? Ewentualnie jakiej firmy? I przy okazji jak sprawują się blokady pneumatyczne HF (jak dobrze pamiętam)? Jest to tańszy zamiennik ARB ale jak z jakością tych blokad? Może jest jeszcze jakaś innej firmy o której nie wiem?

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: pn maja 16, 2016 9:17 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Chińskie blokady jak HF są całkiem wytrzymałe ale nieraz są kłopoty przy montażu.
Ja musiałem trochę poszlifować nakrętkę łożyska kosza i ogólnie blokada miała lekkie bicie.
Kolega teraz montował to też bez wizyty u tokarza się nie obyło bo coś było krzywo.

Ale jak już założysz to dają rade :)

ARB montuje się z przyjemnością tylko ta cena...

Której byś nie chciał to zapytaj tu:
kontakt@radzikone.pl

Ostatnio jeszcze były

PS.
Jak chcesz tanio to wolał bym spawlocka od LockRighta

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr maja 18, 2016 11:39 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
Lockright jakoś mnie też do końca nie przekonuje. Raczej jakaś pneumatyczna albo elektryczna (nie spaw chodzi mi o np ected, robili do jeep-a na 100% blokadę elektryczną)

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: śr paź 26, 2016 10:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Może obejdzie się bez nowego wątku.
Czy w tylnym dyfrze (1.6 8V 90rok) satelitki są widoczne-dostępne np tak jak w srajtku czy są zabudowane?
Chodzi mi o zrobienie spawlocka, w samcu wystarczyło wydrzeć dyfer i spawać bo satelitki na wierzchu.
Chcę uniknąć rozkręcania samego dyfra i potem ustawiania łożysk, luzu...

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: czw paź 27, 2016 7:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
Widoczne są.

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: czw paź 27, 2016 8:29 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
W tylnym dyfrze?
Absolutnie, tylny jest czterosatelitowy, bez wyjęcia kosza i odkręcenia talerza nie ma dostępu do satelitów.
Btw. nie wiem, który dyfer od samca spawałeś, ale fabrycznie z tyłu też jest czterosatelitowy i ta sama sytuacja, tylko w samcu da się to od biedy zrobić bez odkręcania talerza.

_________________
SJ416


Na górę
Post: czw paź 27, 2016 5:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Miałem szeroki most rocznik 89 1.3 na gaźniku i dało się posmarkać.
A jeżeli w vitce trza talerz odkręcić to bida bo sam luzu nie ustawię tzn. nigdy tego nie robiłem :(

Może ma ktoś z Was do oddania sprzedania pospawany?

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: czw paź 27, 2016 6:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Ok popatrzyłem na zdjęcia i już sobie przypomniałem. Odkrecalismy talerz wyciagalismy kosz, spawanie i składanie do kupy. Trzeba było tylko ustawić luz miedzyzebny czyli napiąć lekko łożyska i skręcić z delikatnym luzem atak talerz

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: pt paź 28, 2016 7:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
W vitarze spuszczesz olej, wyciagasz dyfer, smarkasz satelity do kosza, wkładasz dyfer, lejesz olej, pałujesz w błoto...

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: pt paź 28, 2016 4:55 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ostrokolowo pisze:
Ok popatrzyłem na zdjęcia i już sobie przypomniałem. Odkrecalismy talerz wyciagalismy kosz, spawanie i składanie do kupy. Trzeba było tylko ustawić luz miedzyzebny czyli napiąć lekko łożyska i skręcić z delikatnym luzem atak talerz


luz ustawia się nie delikatny tylko odpowiedni :wink:

Prosty sposób:
Po wyjęciu dyfra bierzesz punktak i zaznaczasz jedną kropkę na lewym półksiężycu i jedną obok na obudowie. Na prawym półksiężycu dwie kropki i obok dwie na obudowie. Do tego na lewej nakrętce dociskającej łożysko kosza jedna kropka pod zabezpieczającą blaszką i na prawej dwie kropki.
To pozwoli nam ustawić luz między zębny i docisk łożysk tak samo jak przed rozebranie.

Nie polecam robienia kropek markerem bo łatwo może się zmazać. Jedynie na łożyskach trzeba markerem bo tam punktak nie da rady.

PS.
W spawlocku spawam satelity ze sobą i do koronki bo spawając do obudowy potrafi wygiąć kosz.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt paź 28, 2016 11:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
A robił ktoś z Was fozzy locker czyli na amerykancką modłę?
Za wielką wodą piszą, że robi a tam 31cali to minimum
Obrazek

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: czw lut 23, 2017 10:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
ostrokolowo pisze:
A robił ktoś z Was fozzy locker czyli na amerykancką modłę?
Za wielką wodą piszą, że robi a tam 31cali to minimum
Obrazek


To jak testował to ktoś? Jak to działa? Jak spaw lock na stale czy jakoś cześciowo?

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: czw lut 23, 2017 11:13 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
działa tak samo jak spaw lock, tylko jest mniej wytrzymałe.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw lut 23, 2017 11:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Ten fozzy locker jest dobry na przód. Pozwala skręcić kierą. Myślałem robić to na tyl ale odgłosy klepiących zębów o spoinę na każdym zakręcie pewnie nie były by przyjemne.

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: czw lut 23, 2017 11:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
ostrokolowo pisze:
Ten fozzy locker jest dobry na przód. Pozwala skręcić kierą. Myślałem robić to na tyl ale odgłosy klepiących zębów o spoinę na każdym zakręcie pewnie nie były by przyjemne.


To blokuje sie na stałe czy cześciowo??? bo już nie wiem.

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl