suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 3:02 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pn mar 02, 2020 4:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 26, 2019 3:11 pm
Posty: 47
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1992
Według Ciebie. Przełożenia 5.125 wytrzymają z blokadą oraz agresywny AT 31'?

_________________
Moja Vitarka by Rogal:
viewtopic.php?f=28&p=206624#p206624


Na górę
Post: wt mar 03, 2020 9:25 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Nie znam się to się wypowiem o-)

Z tyłu? AT? Wszystko jeszcze zależy od użytkownika i sposobu użytkowania, ale wytrzymają. Prędzej MOIM zdaniem półoś ukręcisz na wieloklinie.

Przynajmniej u mnie w v6 z simexami i spawlockiem to półoś okazała się najsłabszym ogniwem.
Na asfalcie w drodze do sklepu się ukręciła ostatecznie o-)


Na górę
Post: wt mar 03, 2020 2:12 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Tylne przełożenia 5.125 z ARB bez problemu wytrzymają koła AT 31" w Vitarze 1.6 (oczywiście o ile nikt nie popierdzieli śladu na zębach, przy montażu blokady)
O półosie raczej też bym się nie martwił o ile pochwa mostu nie jest krzywa.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob gru 05, 2020 1:09 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr wrz 09, 2020 7:54 pm
Posty: 5
Silnik: 2.0 16v
Model: Cabrio 2.0
Rok prod.: 1998
Witam mam do kupienia blokadę lock right1510 kupioną do gv na tył czy będzie pasować do mojej vitary na tył przełożenia 5.125, kosz jest taki sam?. Co myślicie o montażu takiej blokady jazda 30% czarny 70% las?


Na górę
Post: sob gru 05, 2020 7:00 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr wrz 09, 2020 7:54 pm
Posty: 5
Silnik: 2.0 16v
Model: Cabrio 2.0
Rok prod.: 1998
Witam co myślicie o blokadzie lock right? Mam do kupienia taka blokade 1510 ale gosciu kupil ja do gv na tyl pytanie czy będzie pasować do mojej vitary 1 2.0 przełożenia 5.125?


Na górę
Post: pn gru 14, 2020 11:51 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
O ile dobrze pamietam to te blokady nie bardzo pasowały do GV.
Ja mam u mnie w Vitarze I 2.0 taką blokadę od paru lat.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn gru 14, 2020 11:55 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr wrz 09, 2020 7:54 pm
Posty: 5
Silnik: 2.0 16v
Model: Cabrio 2.0
Rok prod.: 1998
danthe pisze:
O ile dobrze pamietam to te blokady nie bardzo pasowały do GV.
Ja mam u mnie w Vitarze I 2.0 taką blokadę od paru lat.


I polecasz ?


Na górę
Post: wt gru 15, 2020 9:15 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Używam od wielu lat na tyle w samuraiu (tylko 1530), a tylny most mam właśnie 5,125 od vitary.
Generalnie jestem zadowolony, jak na budżetowe rozwiązanie, spisuje się całkiem fajnie, da się z tym praktycznie normalnie jeździć na co dzień.

_________________
SJ416


Na górę
Post: wt gru 15, 2020 10:07 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Wojnarowski pisze:
danthe pisze:
O ile dobrze pamietam to te blokady nie bardzo pasowały do GV.
Ja mam u mnie w Vitarze I 2.0 taką blokadę od paru lat.


I polecasz ?

Zależy jak użytkujesz samochód.
Jeśli głównie w teren - zdecydowanie, w tej cenie nic lepszego nie ma. Przewaga nad ARB jest taka że LR jest blokadą automatyczną, nie zapomnisz jej włączyć albo wyłączyć.
Jeśli do codziennej jazdy po mieście - trzeba być świadomym pewnych niedogodności związanych z większym luzem w dyfrze i nauczyć się tym jeździć. Niektórzy nie akceptują LR do jazdy codziennej. Podobno znacznie lepiej jest z automatyczną skrzynią.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr gru 16, 2020 10:21 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
danthe pisze:
...Jeśli głównie w teren - zdecydowanie, w tej cenie nic lepszego nie ma...

Jeżeli auto w teren to jest jeszcze spawlock. Tańszy i ciężej zepsuć 8)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw gru 17, 2020 7:49 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
radzik071 pisze:
danthe pisze:
...Jeśli głównie w teren - zdecydowanie, w tej cenie nic lepszego nie ma...

Jeżeli auto w teren to jest jeszcze spawlock. Tańszy i ciężej zepsuć 8)


E, nie tylko w teren. Bardzo przewidywalny na drodze, żadnych niespodzianek o-)
Tylko opony szybciej się zużywają i ludzie krzywo patrzą czasem pod sklepem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl