suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:57 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 30, 2016 6:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 09, 2016 9:00 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Zachodniopomorskie,powiat drawski
Silnik: 1.6 8v
Model: blaszak 1.6jlx
Rok prod.: 1991
Proszę o info...
Mam przerobione wahacze na szersze ,zrobiłem tak że Vitara została poszrzerzona po 3cm i koła poszły równiez o 3cm do przodu.
Oryginalne półosie są teraz rozciągnięte na Maxa..
Jak przekombinowac pòłosie żeby były dluższe?
Wiem że jest to możliwe , ale nigdzie nikt do końca tego nie napisał...

_________________
vitka 1.6 8v
lift 4" ironmen-ome
MT 31" matador
Body 1"
Winda pw 36 + syntetyk
Stalowy most
Snorkel
Szerokie wachacze
Zderzaki stal


Na górę
Post: pn maja 30, 2016 7:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Interesują cię dwie krótkie półośki z GV, i jedna długa bo potrzebujesz wewnętrzny przegub , do tego dyfer z GVki i przegób wchodzący w pochwę mostu. Dodatkowo musisz zablokować dyfer z GV bo oryginalnie ma membrane albo spawanie albo dorobić pierścień.
Na Forum masz dużo informacji na ten temat.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: pn maja 30, 2016 8:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
mockba pisze:
Interesują cię dwie krótkie półośki z GV, i jedna długa bo potrzebujesz wewnętrzny przegub , do tego dyfer z GVki i przegób wchodzący w pochwę mostu. Dodatkowo musisz zablokować dyfer z GV bo oryginalnie ma membrane albo spawanie albo dorobić pierścień.
Na Forum masz dużo informacji na ten temat.

albo koszyk samuraja + dystans i toczenie po przegub wewnętrzny.


Na górę
Post: wt maja 31, 2016 1:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 09, 2016 9:00 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Zachodniopomorskie,powiat drawski
Silnik: 1.6 8v
Model: blaszak 1.6jlx
Rok prod.: 1991
Dzięki panowie...
Trochę dużo zachodu z tym wszystkim :?
Chyba wrócę na zwykłe wahacze i dystansami amortyzatorów zlikwiduje tartę...
Chciałem przy okazji mocniejsze półosie ale słabo się to kalkuluje.

_________________
vitka 1.6 8v
lift 4" ironmen-ome
MT 31" matador
Body 1"
Winda pw 36 + syntetyk
Stalowy most
Snorkel
Szerokie wachacze
Zderzaki stal


Na górę
Post: wt maja 31, 2016 2:32 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
właśnie że tak wychodzi najtaniej bo robisz raz a porządnie i przestajesz urywać
PS.
Kosz satelitów możesz wsadzić z Vitary 2.0 (26zębów) i wtedy żadnych przeróbek w moście nie trzeba robić.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt maja 31, 2016 4:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
radzik071 pisze:
właśnie że tak wychodzi najtaniej bo robisz raz a porządnie i przestajesz urywać
PS.
Kosz satelitów możesz wsadzić z Vitary 2.0 (26zębów) i wtedy żadnych przeróbek w moście nie trzeba robić.

I szukać długiego przegubu wewnętrznego, najlepiej kalkuluje się kosz z GVki który słaby nie jest.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: śr cze 01, 2016 7:54 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
może żeby nie kasztanić to o koszach jest tu:
viewtopic.php?f=7&t=16276&p=180873#p180873

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr cze 01, 2016 7:59 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 09, 2016 9:00 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Zachodniopomorskie,powiat drawski
Silnik: 1.6 8v
Model: blaszak 1.6jlx
Rok prod.: 1991
Dziś wyspawałem dystanse amortyzatorów,zrobiłem
z przesunięciem o 2cm.
Wystarczy żeby zlikwidować tartę..?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
vitka 1.6 8v
lift 4" ironmen-ome
MT 31" matador
Body 1"
Winda pw 36 + syntetyk
Stalowy most
Snorkel
Szerokie wachacze
Zderzaki stal


Na górę
Post: czw cze 02, 2016 8:07 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 09, 2016 9:00 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Zachodniopomorskie,powiat drawski
Silnik: 1.6 8v
Model: blaszak 1.6jlx
Rok prod.: 1991
Mam stalowy most na swojej vitarce.
Czy takie występowały czy ktoś zamieni?
Kosz podobno 4satelitowy na 22frezy - więc z tego co pisaliscie to z samuraja!?

_________________
vitka 1.6 8v
lift 4" ironmen-ome
MT 31" matador
Body 1"
Winda pw 36 + syntetyk
Stalowy most
Snorkel
Szerokie wachacze
Zderzaki stal


Na górę
Post: czw cze 02, 2016 5:27 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
dystanse ładne uspawałeś i powinny być git.
Sprawdź tylko czy ta ośmiokątna podkładka na górze amora nie będzie haczyła o jeden z płaskowników bo wydaje się ciasno.

Stalowe mosty oryginalnie były tylko w Vitarach Long 2.0TD i GV 2.0 TD oraz GV 2.5V6(nie zawsze)

kosz na 99% masz z samuraia. Jedyne co to dużo mocniejsze są półosie na 26 zębów bo ten wieloklin w moście na 22zęby lubi się ukręcić. Na końcu tego filmu (8:42) widać jak łatwo się ukręciły 22zęby w stalowej obudowie: https://www.youtube.com/watch?v=mLBZOow15iQ

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw cze 02, 2016 7:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 09, 2016 9:00 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Zachodniopomorskie,powiat drawski
Silnik: 1.6 8v
Model: blaszak 1.6jlx
Rok prod.: 1991
W razie jakichkolwiek problemów z tą podkładka
użyje małej kątówki i wejdzie... :)
Filmik niestety nie tryta...

_________________
vitka 1.6 8v
lift 4" ironmen-ome
MT 31" matador
Body 1"
Winda pw 36 + syntetyk
Stalowy most
Snorkel
Szerokie wachacze
Zderzaki stal


Na górę
Post: pn paź 10, 2016 11:32 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr cze 01, 2016 8:07 am
Posty: 3
Silnik: 1.6 8V
Model: Santana
Rok prod.: 1997
Dołączę się do tematu, czy jest różnica w długościach półosi prawych? bo zmieniłem most i są w nim 22 frezy a wcześniej miałem 26 i zmieniłem całą półoś od temtego mostu i nie mogłem wcisnąć pólosi ;/


Na górę
Post: śr paź 12, 2016 8:32 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Vitary 1.6 3d miały zamienne półosie (japan i santana)
dopiero Vitary 2.0 i wszystkie gv mają dłuższe półosie.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 13, 2016 1:18 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr cze 01, 2016 8:07 am
Posty: 3
Silnik: 1.6 8V
Model: Santana
Rok prod.: 1997
Dzięki, a dlaczego mogłem mieć problem z włożeniem półosi? mimo że odkręciłem amorek stabilizator i drążek? :D


Na górę
Post: pn paź 17, 2016 8:08 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
Cześć
Przegób wewnetrzny w vitarze 1.6 po lewej stronie się rozłożył tzn niby nic nie jest pogruchotane - jakies 2 opisłki wielkosci 2x2mm były a tak to wszytko daje sie złożyć i nic nie wyglada na połąmane.
Jest to sens skłądać do kupy i nie wymieniać czy zaraz bedzie to samo?
Czy ktoś porbowa kiedys końcówke posawać na sztywno - koszyk do połośki ? - pewnie za duża sztywność się zrobi i kąt będzie nie ten?

Zewnętrzny przegób mam 26 wpustów, ośka 24mm średnicy, a "patyk" polośki od wewnętrznej strony ma 22 wpusty. -To standardowa półoś 1.6 8v?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl