suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 3:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 01, 2016 3:10 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt lip 19, 2016 9:21 pm
Posty: 9
Silnik: 2,7
Model: XL7
Rok prod.: 2003
Witajcie .2 tygodnie temu zakupilem samochod Suzuki Grand XL7 2003 r 2,7 automat wersja USA.Mam pytanie co do reduktora .Czy podczas przelaczania w reduktoze na inne opcje niz 2 L powinna sie zapalac jakas kontrolka na tablicy rozdzielczej, jesli tak to mi sie nie swieci.Ostatnio wjechalem na plaze aby sprawdzic naped no i duzo nie brakowalo abym na niej nie zostal.NIe dziala naped na 4 kola ani w pozycj 4h ani 4L.podjechalem do znajomego podnieslismy samochod na lewarkach i faktycznie po zalaczeniu reduktora nic sie nie dzialo po za kreceniem sie tylnich kól.Kolega stwierdzil ze poszedl przedni most ale nie ma pewnosci.Jak to sprawdzic czy mozna wpierw cos innego wykluczyc??Nadmienie ze mieszkam na Islandii i naped na 4 kola jest mi potrezbny wnet caly rok a co do czesci to musze z polski sciagac bo tutaj jest slaby dostep.I dlatego zanim cos sciagne chce sie upewnic co jest .Bardzo bym prosil o pomoc.
pozdrawiam dawid


Na górę
Post: pn sie 01, 2016 7:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Kręci się wał napedzajacy przedni most po załączeniu 4x4?


Na górę
Post: pn sie 01, 2016 11:11 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Przy załączeniu przodu(4H i 4L) ma sie świecić kontrolka na desce 4WD jak się nie świeci to jest brak ciśnienia w mechanizmie załączania półosi przedniego mostu(nieszczelność, defekt pompki)
A więcej w temacie z linku http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopi ... =71&t=2313

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt sie 02, 2016 6:44 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt lip 19, 2016 9:21 pm
Posty: 9
Silnik: 2,7
Model: XL7
Rok prod.: 2003
A wiec tak sprawdzilem wężyk i leci powietrze z pompki ale lampka mi sie nie zapala i napedu nie mam.Wałi po zalaczeniu napedu chodza do samego przedniego mostu wiec tutaj raczej problemu nie ma.Co moge jeszcze sprawdzic aby znalesc problem?
pozdrawiam


Na górę
Post: wt sie 02, 2016 10:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
To zostaje zajrzeć do dyfra czy przypadkiem tam przewód nie jest zapchany/uszkodzony, bądź co gorsza może być pęknięta membrana/siłownik załączający napęd.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr sie 03, 2016 9:48 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt lip 19, 2016 9:21 pm
Posty: 9
Silnik: 2,7
Model: XL7
Rok prod.: 2003
oki dziekuje jestem umowiony z mechanikiem za 3 tygodnie .A jaki jest koszt wymiany membrany i czy ciezko ja dostasc w polsce?


Na górę
Post: śr sie 03, 2016 11:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jaki koszt to nie wiem. Z dostępnością to źle nie jest, są używki i nowe jak np w sklepiku forumowym https://suzuki-czesci.pl/pl/c/Uklad-napedowy/254/3

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw sie 04, 2016 6:30 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
wsadź kosz od v6 i ominiesz w ten sposób membrane będziesz miał załączanie normalne bez żadnej pneumatyki

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: czw sie 04, 2016 8:37 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt lip 19, 2016 9:21 pm
Posty: 9
Silnik: 2,7
Model: XL7
Rok prod.: 2003
Dziekuje bardzo za rady i info.Mam pytanie co do wlozenia kosza od v6 na jakiej zaadzie to dziala i czy trzeba caly dyfer zamienic czy tylko czesc i czy moze jest gdzies temat jak to zrobic i jaki koszt jest kosza:)


Na górę
Post: czw sie 04, 2016 9:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Zostawiasz swój wałek atakujący i koło talerzowe a kosz z GV zastępujesz tym z Vitary V6. No i po takiej operacji to by się przydały sprzęgiełka piast manualne lub automaty.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt sie 05, 2016 9:13 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt lip 19, 2016 9:21 pm
Posty: 9
Silnik: 2,7
Model: XL7
Rok prod.: 2003
No tak ale silnik pojemnosc nie ma tutaj znaczenia bo ja mam 2,7 czy musi byc od 2,7 czy od mniejszego tez ?


Na górę
Post: pt sie 05, 2016 9:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
No ale napisałem że od Vitary V6 a nie od GV XL7, a vitara v6 ma silnik 2.0l i od takiej pakujesz kosza, reszta to jak wyżej pisałem.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr sie 24, 2016 8:40 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt lip 19, 2016 9:21 pm
Posty: 9
Silnik: 2,7
Model: XL7
Rok prod.: 2003
Sluchajcie mam pytanie czy jest mozliwosc przelozenia przedniego mostu z GV 2.0 do XL7 2.7 automat.Chodzi mi czy bedzie pasowac na przelozeniu lub wogole


Na górę
Post: śr sie 24, 2016 10:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
To zależy czy masz taki sam most jak GV, bo w XL-ach są też inne. Jeśli nawet masz taki sam jak w GV to zostaje kwestia zgodności przełożeń gdzie lepiej jest zostawić swoje lub nabyć takie same. A z 2.0 nie polecam ponieważ jest z gównolitu zwanego amelinium, jak już to od GV XL7(taki jak twój) lub jeśli pasuje obudowa to od GV 2.5 V6 lub diesla.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl