suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 11:30 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 24, 2016 7:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 24, 2016 9:40 am
Posty: 41
Witam

Czy mógłby ktoś porównać napędy Grand Vitarya I z Grand Vitarą II ? Nie chodzi mi o to,że ta pierwsza ma ramę i solidniejszą konstrukcję tylko chodzi mi o mechanizm różnicowy/przedni most/tylny most.

Jedynka ma drugą dźwigienkę a dwójka ma pokrętło z trybami pracy. Jedynka ma podstawowy napęd na tył, dwójka permanentny napęd na cztery koła.
Czy dwójka daje radę w lekkim terenie ? A jak masy nadwozi 3-drzwiowych ? Daczego praktycznie nie widzi się zmodzonych GVII ?


Na górę
Post: pn paź 24, 2016 8:14 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
te 2 auta mają tylko wspólną nazwę.
Cała reszta to różnice.

GV2 w leki teren ? Czemu nie...

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 24, 2016 8:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 24, 2016 9:40 am
Posty: 41
Mógłbym prosić o większy komentarz ? Kupiłem GVI z której jestem zadowolony. Ale kupowałem ją z myślą o pługu śnieżnym. W międzyczasie spodobała mi się jazdą nią.

W związku z tym,że nie zamierzam (chyba) topić auta w błocie tylko conajwyżej dojeżdżam na ryby błotnistą drogą pomyślałem, że kiedyś mogę sobie kupić GVII.

Tylko nie wiem czy te elektryczne pizdryki wszystkiego nie popsuły. Ok. nadwozie jest mniej sztywne ale subaru czy mitsu lub kilka innych marek nie mają ram a mają ciekawe napędy.

To jak wyglądają właściwości mobilne GVII, nadaje się to do czegokolwiek ?


Na górę
Post: pn paź 24, 2016 10:06 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
GVII ma ramę wbudowaną w nadwozie, więc nadwozie jest dość sztywne. Napęd stały 4x4 + blokada centralnego dyfra + reduktor czyli więcej niż konkurencja z tego segmentu. Zawieszenie przód/tył niezależne. Liftować się da i większe koła się da wsadzić. Ponoć do serii wchodzą 29"

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt paź 25, 2016 5:55 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
Jacky X pisze:
Daczego praktycznie nie widzi się zmodzonych GVII ?


Trochę tego jest
link

ale po pierwsze w PL dopiero się zaczyna modzenie GV (masowe) po drugie klasyczne rozwiązania (stare) są łatwiejsze i tańsze w modach i naprawach. GV II można motać mocno, tylko kwestia kasy i opłacalności

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl