suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 1:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 14, 2016 8:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
Witam, takie nieszczescie sie przytrafilo :mrgreen: jest jakis patent na wydlubanie resztek polosi z dyfra czy trzeba koniecznie wyjac glowke mostu ??

Pozdrawiam


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 9:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
meenia pisze:
Witam, takie nieszczescie sie przytrafilo :mrgreen: jest jakis patent na wydlubanie resztek polosi z dyfra czy trzeba koniecznie wyjac glowke mostu ??

Pozdrawiam


najłatwiejszy i najszybszy patent to wyjęcie główki ;) chyba że masz jakiś mega mocny neodymowy magnes...

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 9:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
Lukasz Hunter pisze:
meenia pisze:
Witam, takie nieszczescie sie przytrafilo :mrgreen: jest jakis patent na wydlubanie resztek polosi z dyfra czy trzeba koniecznie wyjac glowke mostu ??

Pozdrawiam


najłatwiejszy i najszybszy patent to wyjęcie główki ;) chyba że masz jakiś mega mocny neodymowy magnes...


Kurde liczylem ze nie bede musial :mrgreen: magnes mam ale za wielki, zreszta pewnie jak go tam wsadze to juz zostanie i wyjme go dopiero przez otwor po glowce :lol:


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 9:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
W starych ciezarowkach to byl patent z przyspawaniem drutu do tej koncowki co zostala. Nie wiem jak dokladnie ale mysle ze da sie zrobic.


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 9:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
Orcio pisze:
W starych ciezarowkach to byl patent z przyspawaniem drutu do tej koncowki co zostala. Nie wiem jak dokladnie ale mysle ze da sie zrobic.


Mam jutro wlasnie zamiar zamontowac kawalek drutu w koncowke pradowa migomatu i strzelic do tej poloski, jak sie uda dam znac 8)


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 9:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
meenia pisze:
Orcio pisze:
W starych ciezarowkach to byl patent z przyspawaniem drutu do tej koncowki co zostala. Nie wiem jak dokladnie ale mysle ze da sie zrobic.


Mam jutro wlasnie zamiar zamontowac kawalek drutu w koncowke pradowa migomatu i strzelic do tej poloski, jak sie uda dam znac 8)

próbowałem kilka razy jak miałem uazy i cenzura...

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 9:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
wyjęcie główki to naprawdę chwila roboty, cenzura na kobyłki, zwalić bębny, cofnąć półosie, odkręcić wał, odkręcić sierżanta, obudowę, i bailando :D


Na górę
Post: wt lis 15, 2016 9:03 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
meenia pisze:
Witam, takie nieszczescie sie przytrafilo :mrgreen: jest jakis patent na wydlubanie resztek polosi z dyfra czy trzeba koniecznie wyjac glowke mostu ??

Pozdrawiam

Przedni cz tylny most ?

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: wt lis 15, 2016 9:03 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
mirugsi pisze:
wyjęcie główki to naprawdę chwila roboty, cenzura na kobyłki, zwalić bębny, cofnąć półosie, odkręcić wał, odkręcić sierżanta, obudowę, i bailando :D



Zbedna robota, wyjmujemy druga poloske, spawamy srubokret 4mm srednicy do konca jakiegos preta i wybijamy od drugiej strony, 15 min roboty :mrgreen:


Na górę
Post: wt lis 15, 2016 9:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Widzę że znalazłeś już temat na forum wyciągania urwanej półosi.

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: wt lis 15, 2016 11:46 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
tosiekDH pisze:
Widzę że znalazłeś już temat na forum wyciągania urwanej półosi.


W sumie to nie, zadzwonilem do znajomka co diluje gratami zeby sprawdzil czy sie da cos wsadzic na wylot i znalazlem zlamany srubokret pod nogami :mrgreen:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl