suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 1:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 19, 2017 11:49 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 11, 2016 3:45 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Lubelskie
Silnik: 1.6 16v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1997
witam,
do oceny luzy, co proponujecie z tym zrobić? po kolei na spokojnie powolutku proszę o porady.

na filmie jak widać: nr 1 półoś i przegub, na nr 2 łączenie półosi z mostem.
sprzęgiełka manualne jezeli to ma jakies znaczenie - na filmie rozłączone.

objawy dźwiękowe: przy załączonym napędzie czasami slychać "poł poł poł" z przedniego napędu. metalicznych stuków RACZEJ brak.

https://www.youtube.com/watch?v=v0py-H6Ut4w&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=z6jWtFFEgfM&feature=youtu.be


Na górę
Post: czw sty 19, 2017 3:02 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pierwszy filmik: wygląda jakby w piaście nie było podkładki dystansowej pod segerem trzymającym półoś.
Drugi filmik: Według mnie nie powinna aż tyle wychodzić. Pierścień na wielowypuście (wewnątrz mostu) powinien ją trzymać raczej z minimalnym luzem.

Proponuję jeszcze chwycić przegub z pierwszego filmiku i ruszyć nim góra-dół. Jeśli również jest duży luz to tuleje w piaście mogą być mocno wytarte.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sty 19, 2017 7:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob maja 24, 2014 9:05 pm
Posty: 30
Film pierwszy: brak podkładki pod segerem, albo brak podkładki od wewnętrznej strony piasty, zakładanej na półoś. Nie wszystkie półosie te podkładki miały. Jeśli w otworze na półoś w piaście jest łożysko, to właśnie wtedy wymagana była podkładka na półosi.

Film drugi: pierścień trzymający półoś w moście nie zaskoczył i możliwe, że nie zaskoczy, bo może go tam już nie być. Podczas wyciągania półosi zdarza się, że pierścień rozwala się i jego części zostają w moście. Spróbuj dopchnąć tą półoś, może zaskoczy. A jak nie, to musisz ją wyjąć i założyć ten pierścień. Przy okazji wymień też uszczelniacz, bo widać, że się poci. Pozostałości po tym pierścieniu być może znajdziesz przy korku od spustu oleju, który ma magnes.


Na górę
Post: czw sty 19, 2017 10:48 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
dodatkowo masz dziwny luz ośki w przegubie zewnętrznym. Widać to idealnie na pierwszym filmie. Nie powinno tak być.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt sty 20, 2017 5:05 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 11, 2016 3:45 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Lubelskie
Silnik: 1.6 16v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1997
Luzu góra dół na przegubie nie ma. Kiepsko w takim razie to wygląda. Ktoś to nieźle spie... wcześniej

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl