suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 9:09 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 16, 2017 6:51 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2015 7:47 pm
Posty: 253
Silnik: 1.6
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Ostatnio zauważyłem wyciek z przedniego mostu. Samochód stał spory czas z powodu braku rozrusznika. Wyciek z prawej strony mostu zwyczajnie simmering puszcza ale ten przegub wewnętrzny ma luz na boki. Cos tam się chyba wyrobiło. Widziałem ze Radzik jakaś podporę ma w ofercie. Jak myślicie czy jak wymienię same uszczelnienie to załatwi sprawę z wyciekiem czy demontować i rozbierać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Mercedes astra BFGoodrich mt2 235/75/15 reszta własnej produkcji
Auto w przebudowie


Na górę
Post: pt cze 16, 2017 5:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Podpora półosi jest dobrym patentem bo nie rozciąga uszczelniacza. U mnie uszczelniacz nie ruszany ze trzy lata chyba i jeszcze wycieków nie ma. Pomoże bez rozbierania mostu. Przegub dużo się wysuwa z mostu?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt cze 16, 2017 6:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 16, 2016 2:00 pm
Posty: 314
Lokalizacja: Gierałtowice
Silnik: 1.6 8v
Model: 1.6 JLX
Rok prod.: 1991
Ślij most do radka na serwis wymieni Ci obudowę i kosz na mocniejszy ;) założy podporę i uszczelniacze ... Tak dołożysz a i tak rozwalisz ;)

_________________
Lift 4" RadzikONE Body Lift 2 " T3 - 235/75/15



https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Na górę
Post: wt lip 18, 2017 6:52 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2015 7:47 pm
Posty: 253
Silnik: 1.6
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Naradzie udało mi sie dorwać przedni stalowy most od GV 2.0 tdi. Jak zbiorę czułość to podeśle


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Mercedes astra BFGoodrich mt2 235/75/15 reszta własnej produkcji
Auto w przebudowie


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 10:14 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2015 7:47 pm
Posty: 253
Silnik: 1.6
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Witam po dłuższej przerwie. Zdemontowalem most i wysłałem do przerobienia do radka. Zdobyłem polosie lewa i prawą od gv 2,5 v6 z tym że na przyszłość bo nie mam jeszcze przerobionych wachaczy. Zamontowalem most lewa półoś jest ok natomiast prawa już nie za bardzo. W moście satelity mają 26 zębów natomiast półoś 22. Chciałem złożyć z tych od gv i mojej ale to nie huja nie pasuje. Chciał nie chciał musiałem wziąć się za przeróbek wachacza. Mam pytanie mianowicie prawy przegub wewnetrzny trzeba przestać bo wyczytałem że długość wieloklinu w starym przegubie wynosi 38 a w gv v6 34. Toczenie nie osłabi przegubu. ObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
Mercedes astra BFGoodrich mt2 235/75/15 reszta własnej produkcji
Auto w przebudowie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl