suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Przełożenia diesla vs benzyna http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=17890 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Kacpero [ pt sty 12, 2018 5:29 pm ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
sushi pisze: jeśli automat 2.0 to tak a jeśli benzyna ? |
Autor: | sushi [ pt sty 12, 2018 10:18 pm ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
no rozmawiamy przecież o 2.0 V6 , tak samo jest w 2.0 16v TD ma 4.3 |
Autor: | Kacpero [ sob sty 13, 2018 9:01 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
sushi pisze: no rozmawiamy przecież o 2.0 V6 , tak samo jest w 2.0 16v TD ma 4.3 Mój błąd, chodziło oczywiście o manual |
Autor: | sushi [ sob sty 13, 2018 9:25 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
vitara 2.0 V6 oraz 2.0 16v manual - 4.6 Vitara 2.0 V6 oraz 2.0 16v automat - 4.8 vitara 2.0 TD RF (silnik Mazdy ) manual - 4.3 vitara 2.0 TD RF (silnik Mazdy ) automat - 4.3 Vitara 1.6 89-96 manual - 5.1 ( koronka 22) Vitara 1.6 89-96 automat - 4.6 (koronka 22 ) zdarzały tez się longi 1.6 automat 95-97 - 5.1 Vitara 1.6 po 96 manual jak i automat - 4.8 ( koronka 26 ) |
Autor: | Kacpero [ sob sty 13, 2018 10:01 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
super,dzięki |
Autor: | Kacpero [ sob sty 13, 2018 10:08 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
więc rozumiem że mają Longa V6 i zakładając koła 245/70/16 nie ma co ruszać przełożeń i zmieniać je na 5,125 żeby auto nie straciło na mocy... |
Autor: | sushi [ sob sty 13, 2018 10:13 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
zmieniając na 5.1 auto odzyska moc na kołach ( niewiele ) a straci "moc" zębów koła talerzowego które w 4.6 jest najtrwalsze |
Autor: | Kacpero [ sob sty 13, 2018 10:23 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
Co więc radzicie przy Vitarze wykorzystywanej głównie do jazdy po czarnym wokół komina (oprócz zmiany auta bo szkoda) |
Autor: | radzik071 [ wt maja 01, 2018 9:37 am ] |
Tytuł: | Re: Przełożenia diesla vs benzyna |
Ja radzę sprawdzić czy 2.0v6 nie jest czasem zmulone przez źle ustawiony zapłon bo na oponach 245/70R16 to powinno pięknie zapierdzielać. A jak nie katujesz auta w terenie to możesz wstawić w mosty 5.125 i wróci dynamika prawie jak na oryginalnych oponach. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |