suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:31 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt lis 17, 2017 11:24 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Tak jak pisałem , wewnętrzny hiszpan na 26 frezów, to biały kruk, na 99% masz 22 frezy i wtedy pasuje ci półoś japońska , a demontaż półosi masz już opanowany.


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 11:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
A miałem swój wyjęty i rozebrany - myślisz że policzyłem ??
:x

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 3:16 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mirugsi pisze:
Tak jak pisałem , wewnętrzny hiszpan na 26 frezów, to biały kruk, na 99% masz 22 frezy.

To raczej odwrotnie:
98% hiszpanek ma 26 zębów od strony mostu (tylko raz w życiu spotkałem się z hiszpanką na 22zęby)
98% japonek 1.6 ma 22 zęby od strony mostu (może z 4 sztuki na 26z widziałem)

Piasek80 pisze:
... popsuję i tyle. Zwłaszcza że fabrycznie tam te osłony przegubów są jakoś inaczej zarabiane/zaciskane że to praktycznie nierozbieralne. ...

piszesz o półosiach hiszpańskich. W japońskich osłony są standardowe i łatwo się to rozbiera.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony pn lis 20, 2017 11:59 am przez radzik071, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt lis 17, 2017 3:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Qrde , Radzik chyba ma rację. Już pamiętam jak było u mnie, jak wymieniałem hiszpany na japany, to był duży problem z półosiami japońskimi 26 frezów, dlatego źle poukładałem fakty.
Sprawa zakonczyła się tak że kosz satelit wymieniłem na 22 frezy, i półosie japany.


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 3:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Zobaczę najpierw jak się sprawdzi obecny zestaw. W wolnej chwili nabędę gdzieś drugą hiszpankę na zapas żeby tydzień nie stać jakby znowu strzelił. A potem się pomyśli co dalej. Zasadniczo poprzedni przegub zniszczyłem ja, butując na skręconych kołach, gdyby nie to pewnie śmigałby jeszcze długi czas.

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 8:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lut 25, 2017 10:11 pm
Posty: 224
Model: Cabrio
Rok prod.: 2000
przerób prawą półoś na demontowalną jak z lewej strony zamontuj półoś japan i z bańki. idealnie nadaje się do tego przegub wew. Santany ale musisz mieć ogarniętego tokarza/spawacza.

_________________
Suzuki vitara cabrio 1.8T 20Vt


Na górę
Post: ndz lis 19, 2017 8:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Dzisiaj zrobiłem 80km w terenie - przeżył. Błocisko po ramy, żwirownia i ostre podjazdy/zjazdy. Dał radę 8)

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: pn lis 20, 2017 12:07 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mirugsi pisze:
...
Sprawa zakonczyła się tak że kosz satelit wymieniłem na 22 frezy, i półosie japany.

To rozwiązanie ma 2 minusy.
Po pierwsze łatwo coś napsuć w moście podczas wymiany kosza na inny. ( źle wyregulujesz to zacznie szumieć i może się rozpaść po czasie)
Drugie to że półosie na 22zęby przestały być stosowane bo po prostu wieloklin w nich jest za słaby. Włożyłeś mocniejsze przeguby japońskie ale za to słabsze zęby :wink: foto poniżej:
PS.
Najpewniejsza zasada jest taka, że przerabiając auto w cięższy teren wkładamy mocniejsze części a nie słabsze :)
PS2.
Chętnie odkupię ten kosz na 26zębów który wyjąłeś :mrgreen:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lis 20, 2017 11:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Pierwszego błędu nie popełniłem na bank, przeciwnie, most po moim poskładaniu przestał szumieć :D
Drugi błąd nie jest błędem , bo vitarka simexów rok nie widziała, stała się wozem roboczym, na domiar złego baby się do niej przyzwyczaiły :evil:
Kosza satelit na razie się nie pozbywam, jak by mnie kiedy naszło ośki od v6 powsadzać :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl