suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 08, 2024 8:02 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 23, 2009 8:45 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Obiecałem Koledze Slawowi że coś na ten temat napisze więc żeby niebyć gołosłownym.....
Blokada polega na blokowaniu połóśki z koszem satelit a przez satelity i koła koronkwe jak zepniemy jedną półośke z koszem to automatycznie zapieta jest druga.
Odrazu na wstepie napisze że nie interesuja mnie na chwile obecna propozycje dotyczące robienia takich blokad.Tworzymy je razem z Kolegą na własne potrzeby.Kosztuje nas to wiele czasu pieniedzy i kombinowania.
Możde kiedyś kiedy to wszystko bedzie spełniac nasze oczekiwania i bedzie robic pomyślimy o jakiejś produkcji na wiekszą skalę.
Obecnie ciagle cos poprawiamy i wprowadzamy jakieś innowacje wynikajace z doswiadczenia i prób odbytych w terene na zapietych blokadach...
Obecnie z Tyłu wyladowały LR a przody sa w cigłym doskonaleniu...
W załączeniu obiecane zdjęcia.Chce tym samym zachęcić wszsytkich do dyskusji na ten temat.W maiare mozliwości i czasu odpowiem na każde pytanie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jedne co mogę podpowiedzieć po nastym wyciaganiu blokady z mostu to to że nie jest to wszytsko taki ełatwe na jakie wyglada a przede wszystkim nacisk należy postawić na odpowiedni dobór materiału i jego obróbki termicznej nie mówiac już o technologi nacinania frezów na półośce.
Pozdrawiam i zycze owocnych rozważań

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt kwie 24, 2009 7:41 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
W jakiej technologi robiłeś wielowypusty wewnętrzne,drążyłeś,czy dłutowałeś?
Materiał to 45,ulepszana?
Nie obawiasz się o moduł sprzęgła,taki sam był w samuraju i nie zdawał egzaminu

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: ndz kwie 26, 2009 7:01 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Wypusty wewnątrz półoski były robione metoda dłutowania.
nie jest to 45 :wink:
Co do modłu Samuraja- nie robił ponieważ zęby były za krótkie i za mało się zazebiały.Wydaje mi się tez problemmem była tam za mała siła docisku sprezyny na przesówce.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl