suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 6:17 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 30, 2018 10:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Zakładał ktoś?

Jak wrażenia?

Idzie w ogóle auto w terenie na tym rozpędzić, czy to tylko typowo pod rock crawling jakiś?

Jak wyglądają podjazdy na takich przełożeniach? Jak jazda w gnoju?

Ktoś, coś?


Na górę
Post: wt maja 01, 2018 9:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
do kół mniejszych niż 31" to kompletnie bez sensu bo będzie za wolno. Najlepiej założyć koła 32"-33" i 4.625 w mosty ale wtedy nie da się jechać po asfalcie szybciej niż 80km/h bo tak zamula na 2h :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt maja 01, 2018 9:55 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Potwierdzam. Mam to u siebie.
W terenie super. Przy narmalnych podjazdach uzywam 3, 4 i 5 biegu. 1 i 2 już tylko w wielkim bagnie.
1 bieg do wyciągarki pasuje idealnie. Nie mielisz kołami, nie palisz sprzęgła.
Vmax na 5 to 55 kmh z moimi kołami.
Jak bym miał 4.6 w mostach to by bylo troche lepiej, ale wtedy na 2h bym używał 3 biegów i 4 jako nadbieg z górki :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt maja 01, 2018 11:13 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Danthe - co to znaczy w terenie super?

Na podjazdach idzie mielić kołami, czy wszystko taśtasiem?

Koła mt 30", silnik 1.9 diesel dlubniety troche


Na górę
Post: śr maja 02, 2018 11:58 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 01, 2017 7:46 pm
Posty: 79
Silnik: 2,0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1997
Ja mam w swoim longu 4.24. Skrzynia automat, opony 245/75/16. Silnik 2.5 V6.

W terenie górzystym fajnie bo na 3-ce zapierdala po najstromsze podjazdy (Ukraina, Bieszczady). Po płaskim mega ślimak. Następne opony będą 255/85/16 i wtedy będzie akurat. O 2H sie nie martwię bo mam 2.5


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Na górę
Post: śr maja 02, 2018 3:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 02, 2016 8:15 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Otwock Warszawa
Silnik: 1,6 16V / 2,5 V6
Model: vitara
Rok prod.: 1994
Mam 1,6 16V reduktor 4,24 w mostach 5,125 i simexy 32"
Długie piaszczyste podjazdy wcześniej na zwykłym reduktorze nie miał siły podjechać, teraz 3 - 4 bieg gaz w podłogę i wchodzi wszędzie :)
W błocie też jest dużo lepiej, wcześniej bez gazu nie miał siły dobrze obrócić kołem a na odcięciu szybko siadał i się zakopywał. Teraz możesz sobie wybrać dowolny bieg i zawsze ma siłę jechać


Na górę
Post: śr maja 02, 2018 7:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Czyli z tego co piszecie chyba lepiej mi na tą chwilę w przednią blokadę zainwestować i mieć dwie niż w te przełożenia...


Na górę
Post: śr maja 02, 2018 10:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 01, 2017 7:46 pm
Posty: 79
Silnik: 2,0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1997
Jak masz 2.0 V6 to najlepszy mod to swap na 2.5 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Na górę
Post: czw maja 03, 2018 7:06 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Franek_ pisze:
Danthe - co to znaczy w terenie super?

Już Ci napisali inni. Po prostu rewelacja. Nie palisz sprzęgła. Zawsze możesz dobrać odpowiedni bieg do warunków. Jedyny problem to szybkie przejazdy po średnio ciężkim terenie (OS'y na rajdach). Jest dylemat: L czy H. Na L za wolno na H może nie dać rady.

Franek_ pisze:
Czyli z tego co piszecie chyba lepiej mi na tą chwilę w przednią blokadę zainwestować i mieć dwie niż w te przełożenia...

Możesz mieć problemy w terenie z dwiema blokadami bez tych przełożeń. Nie wiem jakim momentem dysponuje klekot z poloneza. Ale sprzęgło będzie prawdopodobnie cierpiało.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw maja 03, 2018 7:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Klekot z Poloneza ma na tą chwilę jakieś 100KM i 220Nm.


Na górę
Post: sob maja 05, 2018 10:06 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Przednia blokada to urywanie półosi. Ja nie polecam.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob maja 05, 2018 10:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
1. nawet tych od diesla z GV przy MTkach 30x9,5"?

2. a półosie od Bęckiego?


Na górę
Post: sob maja 05, 2018 11:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 06, 2017 12:37 am
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.6 16V
Model: Vitara Cabrio
Rok prod.: 1993
Półosie od bęckiego wytrzymają bez problemu, te z GV myślę że też dadzą radę, chyba że naprawdę jeździsz siłowo, wtedy gwarancji nie ma


Na górę
Post: ndz maja 06, 2018 6:03 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
No właśnie Bęcki mi potwierdził co piszesz, że te z GV powinny dać radę. Siłowo nie jeżdżę, to żadna zmota nie jest, na rajdach nie startuje w extremie tylko w wyczynie i to też zasadniczo bez ciśnienia.


Na górę
Post: ndz maja 06, 2018 7:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Jak półosie od Beckiego wytrzymają to przełożenia już nie koniecznie.
Wg mnie blokada z przodu to proszenie się o wydatki. Trzeba mieć umiar.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl