suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 11:43 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 06, 2018 9:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Przełożenia 39:8


Na górę
Post: pn maja 07, 2018 7:35 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Orcio pisze:
Jak półosie od Beckiego wytrzymają to przełożenia już nie koniecznie.
Wg mnie blokada z przodu to proszenie się o wydatki. Trzeba mieć umiar.


Święte słowa

A blokadę z tyłu już masz ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn maja 07, 2018 10:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Masz


Na górę
Post: śr maja 09, 2018 5:48 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
No to w teren !

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 12:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
:mrgreen:


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 2:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Chyba że masz za dużo pieniędzy to mogę podać nr konta :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 8:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 15, 2015 10:29 pm
Posty: 246
Lokalizacja: opolskie
Silnik: H20A
Model: Long (JLX?)
Rok prod.: 1996
Ma za mało pieniędzy, dlatego sprzedaje auto :mrgreen:

_________________
Long 2.0 v6 96r


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 9:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
ja tam katuje fure tak samo cały czas i mam 4.24 2 blokady tył spool przód arb wzmacniane półosie i nie stwierdziłem żeby przełożenia wybuchły 4,625
jedyne co teraz urywam czasem to tylne półosie ale mam już w kartonie wzmacniane od kwadrata tylko na tylną blokade zbieram żeby tył był pancerny . Pż€d znosi dobrze skakanie na wzmacnianych półosiach


Na górę
Post: pt maja 11, 2018 4:07 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ale u Ciebie to ani mocy ani momentu.
w Grandzie 2.5 v6 już 4 przełożenia przednie zmieliłem na 30" i 31" a w 1.6 16v to przy 34" wytrzymuje :lol: wiec u Ciebie w 1.6 8v to jest faktycznie niezniszczalne

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt maja 11, 2018 6:47 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Radzik, Ty powiedz lepiej jak z tym szlifowaniem reduktora przy tych wolniejszych przełożeniach - jest jakaś instrukcja ku temu? Obudowa od spodu się nie osłabi?


Na górę
Post: sob maja 12, 2018 8:03 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
frezowania dużo nie ma bo to max ze 2cm2 i robię to ręczną mini szlifierką z małym frezem. Potrzeba jednak trochę precyzji bo trzeba zjechać prawie 3mm z 4 mm ścianki aluminiowej:)
Co do wytrzymałości to raczej bym się nie martwił. Wytrzymuje więcej niż reduktor z Samuraia.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob maja 12, 2018 9:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 02, 2016 8:15 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Otwock Warszawa
Silnik: 1,6 16V / 2,5 V6
Model: vitara
Rok prod.: 1994
Jak szlifowałem u siebie to przedobrzyłem i niestety zrobilem dziure i ciężko to było później zaspawać szczelnie bo materiału było tak mało że wszystko spływało.
Proponował bym najpierw naspawać na zewnątrz reduktora w miejscu szlifowania i dopiero wybierać materiał w środku


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: ndz maja 13, 2018 11:32 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mi się jeszcze nie udało na wylot przelecieć :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz maja 13, 2018 11:41 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 02, 2016 8:15 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Otwock Warszawa
Silnik: 1,6 16V / 2,5 V6
Model: vitara
Rok prod.: 1994
może źle zrobiłem że diaksem chciałem to robić :P


Na górę
Post: ndz lip 01, 2018 10:13 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
Pytanie ..... Jak przełożenia 4.2 w reduktorze (mówimy o tych Amełykańskich) chodzą w 3 biegowym automacie? Z tego co też czytam to w manualu przy tych przełożeniach ślimak na asfalcie jest? Przecież nie możliwe.... W reduktorze od samca tak ale przy samych przełożeniach? Chyba że coś nie doczytałem :(


Drugie pytanie to to czy jest ktoś chętny na takie przełożenia za 1500 zł kpl? Rusza domowa produkcja :)

Lub za 2100 jestem w stanie ogarnąć oryginał :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl