suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:43 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw maja 10, 2018 11:04 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ogólnie to nie ma opcji, żeby na 4H nie działało a na 4L działało bo 4x4 załącza się od razu po włączeniu 4H a przełączenie z 4H na 4L zmienia już tylko dodatkowo przełożenie w innej części reduktora.
Nawet jak się włączy N na reduktorze to i tak przód z tyłem jest spięty na sztywno.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 11:20 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 02, 2018 1:15 pm
Posty: 10
Silnik: 2.0 16V
Model: Vitara 2.0
Rok prod.: 1997
Zgadza się, mój błąd, na 4L były tylko zredukowane przełożenia co mnie zmyliło, że napęd działa, więc tak czy siak nie ma przedniego napędu


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 1:47 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Swoją drogą: czemu służy pozycja N na dźwigni reduktora ?

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 2:17 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
do np holowania

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 2:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Nie prościej wówczas po prostu rozłączyć napędy?

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: czw maja 10, 2018 10:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 19, 2018 4:40 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Teresin
Silnik: G16B
Model: Vitara Long 1.6 JLX
Rok prod.: 1993
A przy automatycznej skrzyni co zrobic? Dzieki N na reduktorze mozna holowac auto bez obawy o skrzynie...


Na górę
Post: pt maja 11, 2018 7:54 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Gdzieś na zagranicznej stronie czytałem, że nie do końca. Tzn skrzyni nic się nie stanie, ale reduktor na luzie nie ma dostatecznego smarowania. Bo nie kręci się wtedy wałek odpowiedzialny za rozbryzgiwanie oleju po całości czy coś takiego o-)
I wniosek był, że niby do kilkudziesięciu kilometrów może być ale dłużej to nie bardzo bo dostanie po tyłku.


Na górę
Post: pt maja 11, 2018 8:03 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Piasek80 pisze:
Swoją drogą: czemu służy pozycja N na dźwigni reduktora ?


Pewnie jest tam dlatego że masz dużą różnicę przełożeń pomiedzy 4H i 4L

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt maja 11, 2018 9:34 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 02, 2018 1:15 pm
Posty: 10
Silnik: 2.0 16V
Model: Vitara 2.0
Rok prod.: 1997
Wczoraj rozebrałem sprzęgiełka i jedno to się rozsypało w momencie, gdy odkręciłem 6 pierwszych śrub mocujących je do piasty, tak więc zamówiłem już używki z allegro. Drugie natomiast na pierwszy rzut oka wyglądało ok, ale wszystko się okaże


Na górę
Post: pt maja 11, 2018 4:11 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
widzę że naprawiasz po omacku jak wymieniacze.
Najpierw zdiagnozuj co dokładnie jest nie tak.

Jak już zmienisz sprzęgiełka i dalej będzie coś nie tak to pojedź na jakiś piasek z kolegą, tak żeby auto wkopać i dzwoń to ci szybko powiem co po kolei sprawdzić.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr maja 23, 2018 10:23 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 02, 2018 1:15 pm
Posty: 10
Silnik: 2.0 16V
Model: Vitara 2.0
Rok prod.: 1997
A więc tak, założyłem nowe sprzęgiełko. Po załączeniu słychać jak z jednej strony ładnie się załącza, a z drugiej cały czas "klika". Nie jeżdżę tak, od razu rozłączam i wtedy wszystko wraca do normy. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl