suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt kwie 23, 2024 7:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 08, 2019 10:43 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sie 17, 2018 5:57 pm
Posty: 55
Silnik: brak
Model: brak
Rok prod.: 1989
Witam, mam takie pytanie, czy dając LSD na przód i tył podniesie to znacznie walory w terenie? Wiem że to nie stuprocentowa blokada itd. Niewiem, czy jest sens się pchać w dwie takie czy dać tylko na tył ? Zasobność portfela nie pozwala na ARB póki co :)

Btw po ile tak rynkowo jest warta jedna główka LSD do vitarki ?
Czy jest tak że jest warte tyle ile ktoś jest za nią w stanie zapłacić ?

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam


Na górę
Post: śr maja 08, 2019 6:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
A gdzie ty dorwiesz LSD na przód? Tzn. w vitarach nie występowało chyba nigdy, może do samuraja, bo to można by przerzucić, ale nie wiem.
To już tylne główki z LSD są bardzo rzadko występujące a jak się trafi to koszt powyżej 1000zł. A stan tarcz nie wiadomy i nie wiadomo na ile wystarczy.
Mam taką w garażu. Było sprawne i ~rok wykorzystania auta w trenie je skończył. Tzn u poprzedniego właściciela niby było jeszcze sprawne a u mnie jak sprawdziłem to już nie trzymało. Leży teraz jako zapasowa główka na tył, lepsze czasy, albo jakąś reanimacje i wstawienie na przód o-P


Na górę
Post: czw maja 09, 2019 7:26 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
W samuraiach lsd nie występowało w ogóle.
Jakaś firma, bodaj z Turcji, ma/miała w ofercie nowe lsd do vitary/samuraia, ale cena na poziomie zbliżonym do chińskich blokad 100%.

_________________
SJ416


Na górę
Post: czw maja 09, 2019 8:26 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 11, 2017 9:47 pm
Posty: 97
Lokalizacja: SD
Silnik: G16B
Model: 3D
Rok prod.: 1996
Generic pisze:
w vitarach nie występowało chyba nigdy

Na kilku anglojęzycznych forach piszą, że ktoś miał, ktoś u kogoś widział, ktoś twierdzi, że na Arabie Saudyjską wychodziły z taką opcją. Żadnych konkretów.
Jedyny konkret jest taki, że katalog suzuki nie pokazuje w żadnej opcji na żaden rynek jakiejkolwiek blokady przodu. W przeciwieństwie do tylnej, która jest zaznaczona jako opcja i podane są konkretne rynki docelowe i modele/generacja Vitar w których była dostępna. Stąd prosty wniosek, przodu w ofercie Suzuki nie było.
Widziałem na ebay'u zestaw LSD przód i tył chyba od Quaife, ATB LSD, ale do Grandy, w opisie jest że niby do Vitar też. Na stronie Quaife w ofercie tego brak, więc albo wycofany produkt, albo pomyłka. https://www.ebay.it/itm/SUZUKI-VITARA-1 ... 3311479585 poza tym, cena 800$...

Pozdrawiam, Mateusz.

_________________
1996 | 3D | G16B | 4''+2'' | KL71 31X10.5R15


Na górę
Post: czw maja 09, 2019 9:43 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Hm, torsen... fajnie, no ale $800 o-\
+wysyłka $180 o-)


Na górę
Post: czw maja 09, 2019 12:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Torsen na przód to nienajlepsze kung-fu


Na górę
Post: czw maja 09, 2019 12:36 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
z blokadą LSD z przodu jest ten kłopot, że jak jest ślisko to auto będzie chciało jechać prosto. Jak na śniegu wjedziesz na rondo to pozamiatane :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 09, 2019 5:23 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Franek_ pisze:
Torsen na przód to nienajlepsze kung-fu

Dlaczego?
radzik071 pisze:
z blokadą LSD z przodu jest ten kłopot, że jak jest ślisko to auto będzie chciało jechać prosto. Jak na śniegu wjedziesz na rondo to pozamiatane :)

Torsen nie ma tej wady.
Sporo mocnych przednionapędówek z lat 90 ma torsena.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl