suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 9:03 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt maja 17, 2019 9:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Piasek80 pisze:
No to tutaj te 300$, pal6 niech wyjdzie 400 łącnzie jakby Cię Celny z fiskusem przydybali to i tak nadal tysiąc taniej.
A blokada jest blokada. Nawet niech 2 lata wytrzyma. Co się pobawisz to twoje. :mrgreen:
Ja bym się bardziej martwił trwałością materiału z jakiego wykonane to zostało niż z samej elektryki, zwłaszcza w połączeniu z najmocniejszymi odmianami silników


to sobie też na alibabie zobacz, ile kosztuje zwykła blokada HF, pneumatyczna


Na górę
Post: pt maja 17, 2019 10:15 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Didymos pisze:
Za 300$ brałbym bez wahania :mrgreen:


A ja myślę o tym
https://www.ebay.com/itm/SUZUKI-VITARA- ... %7Ciid%3A1


Na górę
Post: pt maja 17, 2019 2:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
kostuch pisze:


O, o! Właśnie... mam z przodu most robiony z tylnego. W sam raz by był torsen na przód o-)
Ale z przesyłką już się zbliża do 1700zł a może by i doszedł vat czy jakieś cło i przestaje zachęcać cena.


Na górę
Post: sob maja 18, 2019 12:08 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Generic pisze:
Ale z przesyłką już się zbliża do 1700zł a może by i doszedł vat czy jakieś cło i przestaje zachęcać cena.


A jak się wejdzie na stronę val racing, to cena jest 15900 rubli, co daje zawrotne... 880zł :)
Nawet jak doliczą cło, vat i jarkowe, to nie powinno wyjść więcej niż 1500.

Ktoś się wybiera do Rosji albo ma tam rodzinę? :roll:


Na górę
Post: ndz maja 19, 2019 7:04 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jest w PL przedstawiciel, który sprowadza te dyfry.
Nawet ktoś na forum kupił. Z tego co pamiętam to spięcie wstępne przestało działać bardzo szybko, ale sam torsen działał.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn maja 20, 2019 7:28 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Tarmot tym hienuje, ten sam, który sprzedaje uazy i graty do rusków.

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn maja 27, 2019 12:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sie 14, 2015 10:58 am
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Silnik: 1.6 8V
Model: Blaszanka 3D
Rok prod.: 1993
Wychodzi na to,że lepiej dać pneumatyczną blokadę.
Warto kupić tą RD209 ? Koła simex 235/70/16.
Z kompresorem wyjdzie około 3tys natomiast oryginalne ARB wyjdzie z 4500 a to jest różnica, tym bardziej, że koła nie są duże.
link do sklepu
https://ore4x4.pl/pl/blokady/282-blokad ... a-tyl.html

_________________
Radzik, Hunter, Bęcki = 93' 1,6 8V, blaszanka 3D, automat, simex 235/70/R16, most stalowy, wahacze, zwrotnice hamulce od GV v6, reduktor 4.24,
Lift 4", snoker, wyciągarka, altek 180A, stalowe zderzaki, sprzęgiełka manual, poliuretany, tył tarcze, led


Na górę
Post: wt maja 28, 2019 11:19 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
matiyas123 pisze:
Wychodzi na to,że lepiej dać pneumatyczną blokadę.
Warto kupić tą RD209 ? Koła simex 235/70/16.
Z kompresorem wyjdzie około 3tys natomiast oryginalne ARB wyjdzie z 4500 a to jest różnica, tym bardziej, że koła nie są duże.
link do sklepu
https://ore4x4.pl/pl/blokady/282-blokad ... a-tyl.html


blokady.. robią, więc warto.

pytanie czy konkretnie te chińskie HF.. Radzik się o nich średnio wypowiadał i już ich chyba nawet nie goni. ja u siebie mam ARBy, ale slyszałem trochę opinii o tych chińczykach i wcale nienajgorszych.

chyba rozpoznanie walką należy poczynić :wink:


Na górę
Post: śr maja 29, 2019 11:51 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ARB są odporne na duże przebiegi. Chińczyki są miękkie i się wycierają (robią się luzy na wałkach, koronkach, satelitach, koszu itp)
Czarów nie ma. Niższa cena, gorsze materiały i słabsza precyzja wykonania.

Żeby tu nie było jakiegoś bulwersu. Nie twierdzę że chińczyki się do niczego nie nadają. Po prostu mają dużo mniejszą żywotność.
ARB są tylko 40% droższe, ale z 200% lepsze 8)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 30, 2019 5:54 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Czyli w moim przypadku chinol z przodu bedzie dzialal dlugo.
Rocznie vitara robi <2000km z czego z zapietym przodem pewnie mniej niż polowe :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl