suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Przełożenia 4.24
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=2000
Strona 1 z 2

Autor:  Przemas601 [ wt cze 02, 2009 10:00 pm ]
Tytuł:  Przełożenia 4.24

Czy ktoś wie pod jakim numerem katalogowym występuje zestaw przełożeń 4.24 do suki?
Znajomy niedługo wraca ze stanów i mógł by przywieść,ale chciał bym mu podać nr katalogowy,żeby nie musiał szukać.
Pozdrawiam

Autor:  Art_zgl [ wt cze 02, 2009 10:16 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Calmini http://www.puresuzuki.com/rockcrawler1.htm

Autor:  slaw [ wt cze 02, 2009 10:53 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

http://www.trailtough.com/index.php?pag ... &Itemid=53

Autor:  slaw [ wt cze 02, 2009 10:55 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

tylko do kół ponizej 31 bez sensu

Autor:  Przemas601 [ śr cze 03, 2009 6:09 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Dzięki
Właśnie mam drugi komplet kół 31"(jeszcze w garażu),ale po przejechaniu się kumpla suką na 31" stwierdzam że brakuje jej ognia. Zastanawiam się nad 4.24 ,albo reduktorem od samiego,koszta pewnie takie same. Co robić :oops:

Autor:  Cichy [ śr cze 03, 2009 6:31 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

to się nasze problemy spotkały ,wydaje mi się ,że reduktor samuraja wyjdzie taniej i w razie awarii dostępność lepsza

Autor:  slaw [ śr cze 03, 2009 9:42 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

reduktor samurai i 4,24 to 2 różne swiaty
samurai szosa jak pamietam 1,4 teren 2,2 redukuje oba przełozenia na 33 calach na 3500 obr miałem 65 na godzine

4,24 szosa 1,0 teren 4,24 czyli bardzo duzo biegi krutkie na ulicy spoko ale o 5 biegu zapominamy

do 31 chyba bym wolał samiego chyba ze 31 simex i 2 blokady to juz tez zaczyna sie problem

jezdziłem tym z 2 blokadami na bfg i naprawde ideał w terenie na ulicy tez sie toczy

Autor:  Art_zgl [ ndz sie 09, 2009 8:32 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Przeprowadziłem mały rekonesans Vitką w celu sprawdzenia przełożeń, i jestem mocno zaskoczony. Zapas mocy na 31 calowych kołach jest duży. Ruszenie z 4 biegu nie stanowi problemu.

Autor:  slaw [ ndz sie 09, 2009 8:40 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

nareszcie :wink:

Autor:  WOLVERINE [ pn sie 10, 2009 9:36 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Art_zgl pisze:
Przeprowadziłem mały rekonesans Vitką w celu sprawdzenia przełożeń, i jestem mocno zaskoczony. Zapas mocy na 31 calowych kołach jest duży. Ruszenie z 4 biegu nie stanowi problemu.



rozumiem ze piszesz o 4:24?

Autor:  Art_zgl [ pn sie 10, 2009 10:16 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Taki jest temat "Przełożenia 4.24" :wink:

Autor:  Robsik [ pn wrz 28, 2009 7:56 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Witam, mam takie pytanie:

Zakładając przedni most od samuraia(szeroki) bądź uaza(przełożenia 5.125) i opony ok. 32" w longu V6 automat będzie to chciało jechać po asfalcie(okazyjnie) ok. 80/90km/h? Czy lepiej zostawić przełożenia z longa+zmotanie jakimś cudownym sposobem(na pewno się da :lol: ) reduktora od sj410?
Montując red 410 będzie dodatkowa możliwość zmotania mechanika, którą na pewno by się wykorzystało 8)
Tak się zastanawiam, bo samo 5.125 zapewne będzie za słabe,
5.125s+j410 w terenie pewno git ale na asfalcie żółw
sam red sj410 wydaje mi się lepszym pomysłem :roll:
Na razie jest to tylko gdybanie i zbieranie informacji do kupy aby później można było sprawnie i w miarę możliwości bezbłędnie modyfikować...
Jak myślicie, co w takim przypadku będzie optymalnym rozwiązaniem?

Autor:  slaw [ pn wrz 28, 2009 9:15 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Robsik pisze:
Witam, mam takie pytanie:

Zakładając przedni most od samuraia(szeroki) bądź uaza(przełożenia 5.125) i opony ok. 32" w longu V6 automat będzie to chciało jechać po asfalcie(okazyjnie) ok. 80/90km/h? Czy lepiej zostawić przełożenia z longa+zmotanie jakimś cudownym sposobem(na pewno się da :lol: ) reduktora od sj410?
Montując red 410 będzie dodatkowa możliwość zmotania mechanika, którą na pewno by się wykorzystało 8)
Tak się zastanawiam, bo samo 5.125 zapewne będzie za słabe,
5.125s+j410 w terenie pewno git ale na asfalcie żółw
sam red sj410 wydaje mi się lepszym pomysłem :roll:
Na razie jest to tylko gdybanie i zbieranie informacji do kupy aby później można było sprawnie i w miarę możliwości bezbłędnie modyfikować...
Jak myślicie, co w takim przypadku będzie optymalnym rozwiązaniem?

zostawic org reduktor plus dłozyc reduktor jimny

Autor:  Robsik [ pn wrz 28, 2009 9:40 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

Tzn. dwa reduktory?

Autor:  slaw [ pn wrz 28, 2009 9:44 pm ]
Tytuł:  Re: Przełożenia 4.24

dokładnie w longu masz sporo miejsca na to :wink:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/