suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

wypada 4x4
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=2294
Strona 1 z 1

Autor:  Nordini [ pt wrz 11, 2009 3:52 pm ]
Tytuł:  wypada 4x4

witam

od paru dni jestem posiadaczem GV 3d 2.0i samochód ma przejechane niecałe 160tkm i mam następujący problem..

jak przestawię dźwignię napędu na 4x4 i zaczynam jechać po chwili słychać metaliczne stuknięcie i dźwignia wraca na pozycje 4x2
napęd sam się rozpina, jak przestawie na L4x4 to przy szybszej jeździe po terenie słychać było kilka stuknięć podobnych do tych z wypadania 4x4

proszę osoby oriętujące się w moim problemie o pomoc i wskazówki jak to rozwiązać :roll:

Autor:  Przemas601 [ pt wrz 11, 2009 9:35 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

Myślę że masz problem z przesuwką w reduktorze,taki element spinający koła zębate ze sobą. Jak przytrzymasz na 4x4 i ruszysz to tez wypada??

Autor:  slaw [ sob wrz 12, 2009 8:12 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

Nordini pisze:
witam

od paru dni jestem posiadaczem GV 3d 2.0i samochód ma przejechane niecałe 160tkm i mam następujący problem..

jak przestawię dźwignię napędu na 4x4 i zaczynam jechać po chwili słychać metaliczne stuknięcie i dźwignia wraca na pozycje 4x2
napęd sam się rozpina, jak przestawie na L4x4 to przy szybszej jeździe po terenie słychać było kilka stuknięć podobnych do tych z wypadania 4x4

proszę osoby oriętujące się w moim problemie o pomoc i wskazówki jak to rozwiązać :roll:



robiłem juz 3 takie reduktory ma on zupełnie inny system zalączania 4x4 wsadzili tam synchronizator zeby załaczac w czasie jazdy 4x4
wyciera sie przesówka i tryb wymiana tego w aso to raczej sporo kosztuje

ja wymieniam reduktor zawsze

Autor:  KozioŁ [ sob wrz 12, 2009 8:45 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

slaw pisze:
wsadzili tam synchronizator zeby załaczac w czasie jazdy 4x4


Ciekawe po co, skoro 4H i tak można w czasie jazdy włączyć. :lol:

Autor:  slaw [ sob wrz 12, 2009 9:46 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

KozioŁ pisze:
slaw pisze:
wsadzili tam synchronizator zeby załaczac w czasie jazdy 4x4


Ciekawe po co, skoro 4H i tak można w czasie jazdy włączyć. :lol:

włacz naped przy 120 :wink:

Autor:  KozioŁ [ sob wrz 12, 2009 10:54 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

slaw pisze:
KozioŁ pisze:
slaw pisze:
wsadzili tam synchronizator zeby załaczac w czasie jazdy 4x4


Ciekawe po co, skoro 4H i tak można w czasie jazdy włączyć. :lol:

włacz naped przy 120 :wink:


Ja się do takich prędkości nie rozpędzam. :mrgreen:

Autor:  KozioŁ [ sob wrz 12, 2009 11:55 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

Przy zapiętych automatach też. :wink:

Autor:  Nordini [ ndz wrz 13, 2009 3:42 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

załamka, teraz zblokowała mi się ta dźwignia tak że jest w pozycji 4x4, a przenosi napęd tylko na tył i nie sposób jej ruszyć :?

czyli najprościej najszybciej znaleźć drugi reduktor ? naprawa jest nieopłacalna ?
a jak go sprawdzić podczas zakupu czy jest dobry ?
czy mogę dopasować od innego samochodu o jakimś mocniejszym przełożeniu ?
macie może jakieś namiary gdzie mogę taki reduktor kupić i wymienić ?


i pyt z innej beczki mam troszkę ognisk korozji od spodu samochodu i tu pytanie czym to dobrze zabezpieczyć po oczyszczeniu ? i czy można oddać gdzieś samochód do piaskowania bez specjalnego rozbierania go ?

Autor:  Przemas601 [ ndz wrz 13, 2009 5:34 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

Jakiś tydzień temu widziałem na szrocie cały układ napędowy wyjęty z auta,info na PW.
Można wstawić wszystko,tylko po co? Zależy do czego ma służyć to auto,jak nie zamierzać wstawiać 33"MT to sprawna seria da sobie radę. Niewiele sprawdzisz bez montażu,takie akcje jak w twoim reduktorze są do wykrycia dopiero pod obciążeniem.

Autor:  PrzeM [ czw wrz 17, 2009 4:08 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

Ja bym jeszcze sprawdził czy nie jest oberwana poduszka silnika bo to też objawia się wyrzucaniem reduktora
Pozdr.

Autor:  OKU [ czw wrz 17, 2009 6:14 pm ]
Tytuł:  Re: wypada 4x4

Witam.
Wrzyć Vietrarke na kanał.Zobacz jak wygląda mocowanie skrzyni i reduktora - belka i Poduszki jak PrzeM.
Wyczyść korek wlewu i spustu oleju od reduktora i zrzuc olej do czystego naczynia.zobacz czy nie jest metaliczny i czy czasem nie wpłyneły z niego jakieś większe opiłki.
U mnie kiedyś zabrakło wstecznego.Zrzuciłem olej ze skrzyni i juz wiedziałem że musze szukac nowej bo naprawa skrzyni czy reduktra to dużże koszty i taniej będzie dobra używaka - najlepiej przed kupnem poprosić o gwarancje rozruchową lub zrzucić przy kupujacych olej(nie zawsze da się zdjagnozować bo jak skrzynia długo leżała opiłki i osad osiadł na dnie i dopiero podczas pracy olej je wypłucze)
pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/