suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt kwie 30, 2024 9:30 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr lis 18, 2009 1:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 925
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
Cordoba_2004 pisze:
2.0 Crdi bardzo dobrze się sprawują i generalnie auto jest mechanicznie bardzo trwałe


pytanie ile wytrzyma reszta - zawias, napęd , buda ... nawet lekkiego szwendania się po polnych drogach

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: śr lis 18, 2009 1:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
konrad pisze:
Cordoba_2004 pisze:
2.0 Crdi bardzo dobrze się sprawują i generalnie auto jest mechanicznie bardzo trwałe


pytanie ile wytrzyma reszta - zawias, napęd , buda ... nawet lekkiego szwendania się po polnych drogach


Wytrzyma. Testowałem Tucsona bo ciężkiej budowie. Australijczycy testują w swoim Interiorze. Zniszczenia to sprzęgło, osłony, bak. Napęd i zwias dawały radę.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr lis 18, 2009 1:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
no i wszystko jasne dziś produktuje te elementy dobinson a za parę lat dowiemy się skąd takie elementy pasują pewnie od jakiś mercedesów czy innych transporterów :)

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: śr lis 18, 2009 2:16 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 925
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
Masmo pisze:
konrad pisze:
Cordoba_2004 pisze:
2.0 Crdi bardzo dobrze się sprawują i generalnie auto jest mechanicznie bardzo trwałe


pytanie ile wytrzyma reszta - zawias, napęd , buda ... nawet lekkiego szwendania się po polnych drogach


Wytrzyma. Testowałem Tucsona bo ciężkiej budowie. Australijczycy testują w swoim Interiorze. Zniszczenia to sprzęgło, osłony, bak. Napęd i zwias dawały radę.


jakoś nie chce mi się w to wierzyć ... ile go używaliście ?


wiecie na co skarżyli sie ludzie taplający GV II w terenie ?
na zacierające się spryskiwacze reflektorów :lol:
błotko chlup na lampę, spryskiwacz się wysuwał i chował razem z syfem, kilka takich ruchów i ...

a na stukające zawieszenie w GVII ludzie narzekają już po 100kkm - bez jazdy w terenie

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: śr lis 18, 2009 2:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
co dziwne ludzie z klubów suzuki niemieckich używający grand vitar może nie hard corowo ale zawsze w terenie narzekają właśnie na takie rzeczy jak spryskiwacze, lusterka i tym podobne drobne rzeczy po zmianie opon na laitowo terenowe nikt nie narzeka na słabe możliwości terenowe tych aut - no ale fakt nie traktują oni swoich aut jak przeprawówki

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: śr lis 18, 2009 2:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
konrad pisze:
Masmo pisze:
.....Wytrzyma. Testowałem Tucsona bo ciężkiej budowie. Australijczycy testują w swoim Interiorze. Zniszczenia to sprzęgło, osłony, bak. Napęd i zwias dawały radę.

jakoś nie chce mi się w to wierzyć ... ile go używaliście ?.....


Miał 100 kkm gdy mi go zabrali :cry: :cry: . I praktycznie nic się nie działo złego. A przez ostani rok często wyglądał tak:
Obrazek

:mrgreen:

Gdyby to miało reduktor albo przynajmniej było w automacie, zrobić jakiegoś mini lifta (z 2 cm), dodać jakieś metalowe osłony i popracować nad zderzakami, byłby naprawde fajny uniwerasalny samochód. Tylko mój miał CRDi o mocy 113 KM i był zamulony. Później wypuszczono wersję 140 KM.

Mieliśmy na budowie jeszcze nowego Outlandera i w porównaniu z nim Hyundai był naprawde terenowy :wink: :lol: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw lis 19, 2009 7:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
Masmo pisze:
Takie auto to będzie zmota czyli raczej słabo do codziennego użytku:
Nawet jeśli pokonasz bolesny in kosztowny proces motania, dopasowywania nie pasujących elemntów i przełożeń raczej nie spodziewaj sie bezawaryjności. Samochód projektowany jest tak że wszystkie elementy są zgrane...

Zgadzam się, ale nie całkowicie. Czasami można zrobić jakąś zmotę i mieć samochód do jazdy na co dzień. Patrz stalowy przedni most w Vitarach. Słyszałem też, że hamerykańskie Mustangi ze starym sztywnym mostem można bezproblemowo zaopatrzyć w most łamany z nowszego modelu.
Zgodzę się, że prawdopodobnie mogą być duże problemy z dopasowaniem stara skrzynia - nowy reduktor. Właśnie dlatego założyłem ten wątek, żeby się zorientować jakie to mogą być problemy i czy ewentualnie ktoś już tego próbował ... i upewnić się w przekonaniu, że koszty są zbyt duże.

KozioŁ pisze:
Moim zdaniem to chyba ostatnia potrzebna rzecz w vitarce. :mrgreen:

IMHO: w moim przypadku (reduktor i skrzynia w dobrym stanie) jest to gdzieś w końcówce, ale chyba są mniej potrzebne rzeczy.
A tak na marginesie, to chyba założę wątek "Czego najbardziej brakuje w Twojej Vitarze?"

Masmo pisze:
... i tak nie zrobicie z Vitary I nowoczesnego SUV-a. Trzebaby wyminić piec i zawias i pozbyć się ramy :mrgreen: i uzyskać GVII :lol:

A kto chce robić SUVa ??? Przecież Discovery i Land Cruiser mają międzyosiowy mechanizm różnicowy i nie są bynajmniej SUVami.

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: czw lis 19, 2009 9:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A wg mnie to jest bez sensu jak fundusz akcyjny w 2008 roku :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl