suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob maja 18, 2024 2:32 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 01, 2010 9:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
Panowie...proszę o poradę...po ciężkich bojach w czasie tej ciężkiej zimy mój reduktor zaczął wyć...wyje bez względu czy na 4h, 4l czy 2h....tylko na N nie wyje bo to sprawdzałem na postoju zmieniając biegi i jadąc-stojąc :cry: poza tym gdy przejdę z 4h lub 4l na 2h...i oczywiście cofnę aby automaty się rozłączyły to po ruszeniu do przodu i przejechaniu np.kilku km przy dojeżdzie np. do skrzyżowania i przyhamowaniu coś potrafi tak pierdyknąć chyba w reduktorze że aż szarpnie samochodem...tak jakbym najechał na kamień czy coś....coś jakby przeskoczyło i jebło.... :?: Co sugerujecie... co poszło....czy reduktor do wymiany...czy może coś ze sprzęgiełkami bo od pewnego czasu nie słychać aby się rozłączały przy cofaniu i nie słychąć także kliknięcia przy ruszaniu po załączeniu przodu...... :?:

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: pt kwie 02, 2010 4:46 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
ŁAńcuch....
A szarpanie sugerowałoby przeskakiwanie łańcuchu po zębach.
Po mojemu chyba bedzie taniej kupić dobry reduktor :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt kwie 02, 2010 11:03 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
Po przeczytaniu kilku tematów na forum też tak myślę.....ale czekam na sugestie...czy to na pewno łańcuch :?: ...bo nie chciałbym żeby po wymianie reduktora okazało się że to jednak nie on był sprawcą... :cry: ............. :?: no i dlaczego dzieje się to po przełączeniu na 2H... :?: Wytłumaczy mi ktoś... :?:

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: pt kwie 02, 2010 11:11 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
a może to most (tylny) wyje i strzela? jesteś pewien, że to reduktor? podnosiłeś wóz na kołki i słuchałeś wszystkich podzespołów po kolei?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt kwie 02, 2010 11:33 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
Vitara na kołkach była z miesiąc temu...po osłuchaniu przyrządem typu lekarskiego....okazało się że w przednim prawym kole do wymiany łożysko i łożysko igiełkowe w piaście(wymieniono) i odgłosy z przodu zanikły.....ale całą zimę jeżdziłem z zapiętym przodem...a teraz na wiosnę jak śniegi zeszły i szosa bez poślizgu wróciłem do 2H i zaczęło się to co opisałem wyżej....że wyje reduktor czuję jak rękę trzymam na lewarku reduktora...ale jak go z lekka ruszam na boki to brzmienie wycia się zmienia.....ale najgorsze to strzelanie... :cry: a wczoraj jeżdziłem vitką kolegi i widzę że różnica jest duża...bo u niego dużo mniej dżwieków...

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: pt kwie 02, 2010 8:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
Czasami załącza się też tarcie metal o metal....czy to może ocierać ten łańcuch...bo w tematach coś takiego wyczytałem...

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: pt kwie 02, 2010 10:00 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Łańcuch się wyciąga i trze o obudowę,czasami też przeskakuje na zębach. Wyjmij reduktor,rozbierz go i wszystko będziesz wiedział,no i od razu za jedna robotą założysz sobie nowy :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: ndz mar 27, 2011 12:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt mar 01, 2011 9:57 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Wołów
Przepraszam że podłącze się z pytankiem :? Jak rozebrać reduktor ?? Mam cały reduktor i potrzebuję z niego tylną obudowe bo moja jest pęknieta . wykreciłem wszsystkie śruby dookoła reduktora i nie mogę go otworzyć czy coś jeszcze trzeba tam wykręcić ???


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl