suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt cze 17, 2025 10:39 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 30, 2010 7:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
Witam
Mam wyciek oleju na połączeniu reduktora i przedniego wału (Vitara 1997 rok 1,6 16 V), czy wymiana simeringu to jakaś skomplikowana rzecz w tym wypadku ?

Czy np. zbyt dużo oleju w skrzyni biegów może mieć coś z tym wspólnego (z tym wyciekiem)?

Pozdrawiam

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 10:21 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
woda w redukrorze moze miec wpływ
wymiana prosta
simering 40x54x10 tc

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw sie 05, 2010 10:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:34 pm
Posty: 213
Lokalizacja: Modlin Twierdza/Warszawa
Wymiana prosta ja konstrukcja młotka :) . Odkręcasz cztery śróbki mocujące wał z mostem i wyciągasz wał z reduktora . Przy okazji warto sprawdzić odpowietrzenie reduktora - u mnie wąż był popękany

_________________
Vitara 91 Blaszak 1.6 8v Gaźnik , BF MT KM2 215/75/15 + 4" ( na budzie napis Land rover Santana )


Na górę
Post: czw sie 05, 2010 10:10 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
nie zapomnij przy tym o uprzednim spuszczeniu oleju z reduktora :wink:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw sie 05, 2010 12:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:34 pm
Posty: 213
Lokalizacja: Modlin Twierdza/Warszawa
aj no tak strony reduktora mi się pomerdały :) z przodu jest wyjście niżej więc oleum trzeba zlać bo chlapnie na glebę :)

_________________
Vitara 91 Blaszak 1.6 8v Gaźnik , BF MT KM2 215/75/15 + 4" ( na budzie napis Land rover Santana )


Na górę
Post: czw sie 05, 2010 6:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
Witam
Dzięki za informację.

Pozdrawiam

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: ndz lis 07, 2010 2:12 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz lis 07, 2010 2:07 pm
Posty: 1
Mam pytanie, bo widzę ze wiecie o co chodzi w Vitarze. Mam od tygodnia Vitare 1.9 TD i zauważyłem że jest luz na łożysku wałka atakującego przedniego mostu. Czy żeby wymienić łożysko wałka atakującego musze wyciągnąć przedni most? bede wdzięczny za podpowiedź.


Na górę
Post: ndz lis 07, 2010 2:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
blade pisze:
Mam pytanie, bo widzę ze wiecie o co chodzi w Vitarze. Mam od tygodnia Vitare 1.9 TD i zauważyłem że jest luz na łożysku wałka atakującego przedniego mostu. Czy żeby wymienić łożysko wałka atakującego musze wyciągnąć przedni most? bede wdzięczny za podpowiedź.


Łozyska sa dwa, demontowac trzeba, przy okazji warto wymienic tuleje rozprężną.
Powodzenia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl