suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 10:56 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak mocy
Post: pt paź 26, 2007 11:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Małe pytanie do rycerzy Jedi :) szczegolnie tych na 31" czy vitarrrra 8V ma wystarczajaco pary by zyc z takimi kolami ,jak najlepiej i w miare tanio rozwiazac taki problem ?
Czy zmiana reduktora na sj + calmini kit
bo z tego co wiem redukcja z vitki to nie to samo, czy kopac reduktor vitary na calmini tylko jest 300$ roznicy ( w europie prawie 700Eu)
Czy kombinacje z redukcja od sj nie sa drozsze ??
Czy moze jest alternatywa... ?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 26, 2007 11:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Znam takiego Geo, co jeździ na BFG mt 31" i jakoś sobie radzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 26, 2007 11:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
BARTEK W. pisze:
Znam takiego Geo, co jeździ na BFG mt 31" i jakoś sobie radzi.


Tylko Geo byly chyba tylko 16V a to troche roznicy w mocy :/ 16km


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 12:13 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
A zerknij np.na to ogłoszenie, ten Geo ma chyba silnik 8v :wink:
http://www.salvagedirect.com/asp/viewit ... mid=636522


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 7:35 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
silnik 8v poradzi sobie z 31 tylko technike trzeba wyrobic ale ja po zmianie przeózen czuje ogromna róznice :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 8:43 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
najprosciej to zmien przelozenia w mostach na calmini 5,83 to teoretycznie niweluje roznice w oponach.

a co do jezdzenia 8V na 31" to norma, wielu jezdzi i sobie chwali. 16V jak piszesz ma wiecej konikow ale inne ulozenie mocy i momentu - bardziej niekorzystne - brak dolu, wiec 16V do terenu na 31" to porazka :mrgreen: no chyba ze z automatem ale to juz inna bajka :wink:

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 3:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=400

widzę że mamy podobne wątpliwości :wink: :D

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 7:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Masmo pisze:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=400

widzę że mamy podobne wątpliwości :wink: :D


Zgadza sie:) tylko ja już tak podświadomie zakładam brak mocy a co za tym idzie modyfikacje reduktora i myśle co lepiej reduktor vit + calmini czy reduktor sj + calmini ewentualnie te mosty jak radził Slaw...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 7:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
piotr_z pisze:
najprosciej to zmien przelozenia w mostach na calmini 5,83 to teoretycznie niweluje roznice w oponach.

a co do jezdzenia 8V na 31" to norma, wielu jezdzi i sobie chwali. 16V jak piszesz ma wiecej konikow ale inne ulozenie mocy i momentu - bardziej niekorzystne - brak dolu, wiec 16V do terenu na 31" to porazka :mrgreen: no chyba ze z automatem ale to juz inna bajka :wink:


Dobrze już mi się podoba a teraz powiedz mi prosze jesli możesz jak kupowałeś ??ew.Slaw również prosze o odpowiedz jak najlepiej kupić Calmini (jak wy kupowaliście)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 8:48 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
daj znac sporo tego sciagam ale na priwa bo moderatorzy czuwaja :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 10:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
bushido1 pisze:
...ew.Slaw również prosze o odpowiedz jak najlepiej kupić Calmini (jak wy kupowaliście)

No włąsnie. Ceny za wielką wodą przy obecnym kursie $ są do przełkniecia ale już po naszej stronie wielkiej wody robią się jakieś mało strawne. Będę próbował w najbliższym czasie ściagnąć LR z USA. Jak wszystko dobrze pójdzie może te przełożenia mostów pójdą kolejna paczuszką :wink:

A jeśli o mie chodzi to myślę, że chyba nie chcemy tutaj nachalnej rekalmy, ale informacje co, kto, gdzie kupił w dobrych cenach i u pewnego sprzedawcy są mile widziane. Jeśli czegoś nie wiem to mnie uświadomcie :?:

Wracając do 5.83... Też mi się marzy zmiana tych przełożeń w mostach. Jakoś modyfikacja reduktora do mnie nie przemawia ale te mosty nawet bardzo. Ile ma seryjna 1,6 8V?? Zamawiając to coś trzeba jeszcze wiedzieć?? Seryjne półosie i przegub ukręcaja się przy pierwszym dodaniu gazu :wink: czy jest sznsa pojeździć chwilę?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 28, 2007 2:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Masmo pisze:
Ile ma seryjna 1,6 8V??

5.125 (41 tależ/8 atak) wiem bo już czekają na założenie (mam tylko nadzieje że podejdą)
Jak by sie udało z tym zakupem za wielką wodą to ja sie zastanawiam nad LSD

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 28, 2007 9:27 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
bushido1 pisze:
Dobrze już mi się podoba a teraz powiedz mi prosze jesli możesz jak kupowałeś ??ew.Slaw również prosze o odpowiedz jak najlepiej kupić Calmini (jak wy kupowaliście)


jesli chodzi o mnie to ja mam 5.125 czyli standard z krotkiej 8V. mnie to wystarcza. jesli chodzi o 5.83 to wal na pw do slawa.

ale musze Wam powiedziec, ze panikujecie :roll:

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 28, 2007 10:20 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jasne ze panikuja jezdziłem kilka lat na orginalnych 5.125 i da sie :lol:

a jak juz zmieniac to przełozenia reduktora dlaczego bo mosty to słaba strona vitary :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 28, 2007 4:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
jasne ze panikuja jezdziłem kilka lat na orginalnych 5.125 i da sie :lol:


Serdecznie dziekuje ,dla mnie ta wypowiedz to podsumowanie moich watpliwosci :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl