suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Brak mocy
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=451
Strona 1 z 2

Autor:  bushido1 [ pt paź 26, 2007 11:20 pm ]
Tytuł:  Brak mocy

Małe pytanie do rycerzy Jedi :) szczegolnie tych na 31" czy vitarrrra 8V ma wystarczajaco pary by zyc z takimi kolami ,jak najlepiej i w miare tanio rozwiazac taki problem ?
Czy zmiana reduktora na sj + calmini kit
bo z tego co wiem redukcja z vitki to nie to samo, czy kopac reduktor vitary na calmini tylko jest 300$ roznicy ( w europie prawie 700Eu)
Czy kombinacje z redukcja od sj nie sa drozsze ??
Czy moze jest alternatywa... ?

Autor:  BARTEK W. [ pt paź 26, 2007 11:24 pm ]
Tytuł: 

Znam takiego Geo, co jeździ na BFG mt 31" i jakoś sobie radzi.

Autor:  bushido1 [ pt paź 26, 2007 11:28 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Znam takiego Geo, co jeździ na BFG mt 31" i jakoś sobie radzi.


Tylko Geo byly chyba tylko 16V a to troche roznicy w mocy :/ 16km

Autor:  BARTEK W. [ sob paź 27, 2007 12:13 am ]
Tytuł: 

A zerknij np.na to ogłoszenie, ten Geo ma chyba silnik 8v :wink:
http://www.salvagedirect.com/asp/viewit ... mid=636522

Autor:  slaw [ sob paź 27, 2007 7:35 am ]
Tytuł: 

silnik 8v poradzi sobie z 31 tylko technike trzeba wyrobic ale ja po zmianie przeózen czuje ogromna róznice :wink:

Autor:  piotr_z [ sob paź 27, 2007 8:43 am ]
Tytuł: 

najprosciej to zmien przelozenia w mostach na calmini 5,83 to teoretycznie niweluje roznice w oponach.

a co do jezdzenia 8V na 31" to norma, wielu jezdzi i sobie chwali. 16V jak piszesz ma wiecej konikow ale inne ulozenie mocy i momentu - bardziej niekorzystne - brak dolu, wiec 16V do terenu na 31" to porazka :mrgreen: no chyba ze z automatem ale to juz inna bajka :wink:

Autor:  Masmo [ sob paź 27, 2007 3:55 pm ]
Tytuł: 

http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=400

widzę że mamy podobne wątpliwości :wink: :D

Autor:  bushido1 [ sob paź 27, 2007 7:18 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=400

widzę że mamy podobne wątpliwości :wink: :D


Zgadza sie:) tylko ja już tak podświadomie zakładam brak mocy a co za tym idzie modyfikacje reduktora i myśle co lepiej reduktor vit + calmini czy reduktor sj + calmini ewentualnie te mosty jak radził Slaw...

Autor:  bushido1 [ sob paź 27, 2007 7:21 pm ]
Tytuł: 

piotr_z pisze:
najprosciej to zmien przelozenia w mostach na calmini 5,83 to teoretycznie niweluje roznice w oponach.

a co do jezdzenia 8V na 31" to norma, wielu jezdzi i sobie chwali. 16V jak piszesz ma wiecej konikow ale inne ulozenie mocy i momentu - bardziej niekorzystne - brak dolu, wiec 16V do terenu na 31" to porazka :mrgreen: no chyba ze z automatem ale to juz inna bajka :wink:


Dobrze już mi się podoba a teraz powiedz mi prosze jesli możesz jak kupowałeś ??ew.Slaw również prosze o odpowiedz jak najlepiej kupić Calmini (jak wy kupowaliście)

Autor:  slaw [ sob paź 27, 2007 8:48 pm ]
Tytuł: 

daj znac sporo tego sciagam ale na priwa bo moderatorzy czuwaja :wink:

Autor:  Masmo [ sob paź 27, 2007 10:13 pm ]
Tytuł: 

bushido1 pisze:
...ew.Slaw również prosze o odpowiedz jak najlepiej kupić Calmini (jak wy kupowaliście)

No włąsnie. Ceny za wielką wodą przy obecnym kursie $ są do przełkniecia ale już po naszej stronie wielkiej wody robią się jakieś mało strawne. Będę próbował w najbliższym czasie ściagnąć LR z USA. Jak wszystko dobrze pójdzie może te przełożenia mostów pójdą kolejna paczuszką :wink:

A jeśli o mie chodzi to myślę, że chyba nie chcemy tutaj nachalnej rekalmy, ale informacje co, kto, gdzie kupił w dobrych cenach i u pewnego sprzedawcy są mile widziane. Jeśli czegoś nie wiem to mnie uświadomcie :?:

Wracając do 5.83... Też mi się marzy zmiana tych przełożeń w mostach. Jakoś modyfikacja reduktora do mnie nie przemawia ale te mosty nawet bardzo. Ile ma seryjna 1,6 8V?? Zamawiając to coś trzeba jeszcze wiedzieć?? Seryjne półosie i przegub ukręcaja się przy pierwszym dodaniu gazu :wink: czy jest sznsa pojeździć chwilę?

Autor:  pietrek [ ndz paź 28, 2007 2:22 am ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Ile ma seryjna 1,6 8V??

5.125 (41 tależ/8 atak) wiem bo już czekają na założenie (mam tylko nadzieje że podejdą)
Jak by sie udało z tym zakupem za wielką wodą to ja sie zastanawiam nad LSD

Autor:  piotr_z [ ndz paź 28, 2007 9:27 am ]
Tytuł: 

bushido1 pisze:
Dobrze już mi się podoba a teraz powiedz mi prosze jesli możesz jak kupowałeś ??ew.Slaw również prosze o odpowiedz jak najlepiej kupić Calmini (jak wy kupowaliście)


jesli chodzi o mnie to ja mam 5.125 czyli standard z krotkiej 8V. mnie to wystarcza. jesli chodzi o 5.83 to wal na pw do slawa.

ale musze Wam powiedziec, ze panikujecie :roll:

Autor:  slaw [ ndz paź 28, 2007 10:20 am ]
Tytuł: 

jasne ze panikuja jezdziłem kilka lat na orginalnych 5.125 i da sie :lol:

a jak juz zmieniac to przełozenia reduktora dlaczego bo mosty to słaba strona vitary :wink:

Autor:  bushido1 [ ndz paź 28, 2007 4:11 pm ]
Tytuł: 

jasne ze panikuja jezdziłem kilka lat na orginalnych 5.125 i da sie :lol:


Serdecznie dziekuje ,dla mnie ta wypowiedz to podsumowanie moich watpliwosci :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/