suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

wyrwany wał
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=4534
Strona 1 z 1

Autor:  afu [ czw sty 06, 2011 9:22 pm ]
Tytuł:  wyrwany wał

Witam wszystkich

Mam takie banalne pytanie, poniewaz jakis czas temu zaliczylem jak ja to mowie bokowanie przy dosc duzej predkosci puenta jest taka ze musialo tak potrzesc tymi mostami ze tylny wal napedowy wysunal sie jakos do polowy jak nie lepiej ze skrzyni biegow. prubojac to naprawic wal jakby siie skurczyl bo po odkreceniu go od tylnego mostu i wlozeniu calego do skrzyni brakuje mi troche by polaczyc to z porotem z tylnym mostem. w sumie robilem to pierwszy raz ale moze ja czegos nie wiem i w szkrzyni sie go jakos blokuje a przy moscie to dociagnie sie jakos srubami ale to niedorzeczne. prosze o pomoc. czy mozliwe ze po lifcie z amorkow od poldka i springach od samary potrzebny jest dystans do walu bo w gruncie rzeczy po tym lifcie nie patrzalem na wal i nie jestem w stanie stwierdzic czy wystawal juz troche czy nie?

Autor:  KonarskiS [ czw sty 06, 2011 9:42 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

tak wał przy lifcie lekko się wysuwa na wieloklinie od strony skrzyni

Autor:  Devilfan [ czw sty 06, 2011 9:55 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

Tez mam lift na tej sprezynie, wal wystaje z reduktora. Jezdze blisko 2 lata bez dystansu i robi :mrgreen:

Autor:  afu [ czw sty 06, 2011 10:02 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

dzieki panowie

a tak na marginesie wiem ze to nie ten dzial :) ale jakie maksymalnie wejda opony dodam ze przod ma springi od merca w124 i odwrocone kielichy na amorach seryjnych powiedzmy ze dodam dystanse do walu i sierżanta?

Autor:  KonarskiS [ czw sty 06, 2011 10:04 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

29"

bez ciecia i bodyliftu chyba to taki sensowny max


chociaż też wszystko zależy od felg

Autor:  afu [ czw sty 06, 2011 10:08 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

KonarskiS pisze:
29"

bez ciecia i bodyliftu chyba to taki sensowny max


chociaż też wszystko zależy od felg

A ja sie ludzilem :) trudno szykuje sie kolejna zmotka i wydatek
dzieki pzdr

Autor:  KonarskiS [ czw sty 06, 2011 10:12 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

tzn ja mowie o realnych 29"

takie kumho to wsadzisz rozmiarowe 30" :mrgreen:

Autor:  afu [ czw sty 06, 2011 10:25 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

KonarskiS pisze:
tzn ja mowie o realnych 29"

takie kumho to wsadzisz rozmiarowe 30" :mrgreen:

dzieki pzdr

Autor:  KonarskiS [ czw sty 06, 2011 10:29 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

Zresztą wszystko było już opisywane 100x
poszukaj
pozdr

Autor:  BARTEK W. [ czw sty 06, 2011 10:36 pm ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

KonarskiS pisze:
tzn ja mowie o realnych 29"

takie kumho to wsadzisz rozmiarowe 30" :mrgreen:


:evil: Zaraz tam kumho, jakby i innych(zawyżających) nie było :wink: :mrgreen:

Autor:  KonarskiS [ pt sty 07, 2011 12:10 am ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

Kumho są najsławniejsze z tych "maluchów" :mrgreen:

ale jak patrzeć na realne wymiary - to wśród innych 29" te są cholernie lekkie i wytrzymałe, nie znikają w oczach :mrgreen:

Autor:  BARTEK W. [ pt sty 07, 2011 10:03 am ]
Tytuł:  Re: wyrwany wał

KonarskiS pisze:
ale jak patrzeć na realne wymiary - to wśród innych 29" te są cholernie lekkie i wytrzymałe, nie znikają w oczach :mrgreen:

Co jest bardzo ważne, moje poprzednie persichini 225/70/15 ważyły tyle samo co obecne( tj. ważyłem podnosząc równocześnie obydwie oponki :wink: ). Naprawdę dużą zaletą obecnych Kumho poza walorami jezdnymi, jest ich niewielka waga

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/