suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Vitara sztywny most przod
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=50
Strona 1 z 13

Autor:  Hadek [ sob paź 21, 2006 6:08 pm ]
Tytuł:  Vitara sztywny most przod

Zapraszam do podzielenia sie swoimi uwagami na temat: Vitara-sztywny most przedni".
Od czego, jak, jakie najlepsze przełożenia(uwzględniając 33" koła), realia polskie dot dostepności i ceny.
Wszelkie konstruktywne dywagacje mile widziane :wink:
Moze uda sie zebrac w nowej formie cenne wskazówki, które byc moze posłuza do takowej zmoty :D
Pzdr

Autor:  Karson [ sob paź 21, 2006 6:55 pm ]
Tytuł: 

Najwięcej zmot jest z mostem od toyoty lj, mnie chodzi po głowie jimny. A ciekawe czy spasowałby most od rockyego?

Autor:  slaw [ sob paź 21, 2006 7:10 pm ]
Tytuł: 

mysl godna uwagi
przeciw 1tracisz spory przewit na przednim moscie i lekka konstrukcjie

za półoski główka mostu i wykrzyze

mosty to raczej jak juz to tojota sa dosc lekie ale przełozenia nie te
uaz przełozenia jak vitara 5.125 ale radziecka konrstrukcja
afgany na zwolnicach pomysł dobry ale waga i radzieckie
optymalny tarpan honker przełozenia nawet 5,857 i trafiaja sie z orginalnymi blokadami

tez nad tym sporo myslałem :lol:

Autor:  Hadek [ sob paź 21, 2006 8:27 pm ]
Tytuł: 

Toyka fajna, jednak w naszych warunkach za drogie, z tych wszystkich propozycji to chyba jednak honker.
I tu nasuwa sie pytanie, z której strony jest głowka w moscie honkerowym??
Te przełozenia, dobrze gdyby były wolniejsze od vitarowych, może bedzie ktos tak uprzejmy i podpowie mi łopatologicznie jak je liczyc i co oznaczaja.
Wszyscy zakładaja piec z witary do sj, stosuja flansze do połaczenia silnika ze skrzynia. Logicznym więc jest że działa to w druga strone, czyli do witary mozna przeszczepic skrzynie z sj wraz z reduktorem. Łatwiej w takim przypadku o zwiekszenie przełożenia.
Czy znajdzie sie ktos kto potrafi to poprzeliczac wzgledem org i podpowie czy tego typu zmota ma sens??
Według moich obserwacji, na 31" kołach vitarze brakuje mocy, zwłaszcza na długich i stromych podjazdach. Założenie 33" kól spoteguje to odczucie.
Mysle o tym żeby takie mosty przeszczepic wraz z resorami, mniej roboty, a cała konstrukcja powinna wytrzymac.
Zawieszenie witary jest ok, jednak przy troche bardziej ostrej jeżdzie zawsze jest ryzyko wybuchu, zwłaszcza w okolicach przedniego napedu.
Uporałem sie z obudowa, niestety nie wytrzymuja przeguby, i jak na złosc zawsze w momentach w których przedni naped jest niezbedny

Autor:  slaw [ ndz paź 22, 2006 8:39 am ]
Tytuł: 

przełozenie 5.125 41 zebów na kole talezowym i 8 na wałku ataku

41podzielic na 8 daje 5,125 przełozenie im wyzsze tym lepsze dla nas
ale idealnych mostów to nie ma wiec żezba z reduktorem konieczna
redutor samuraia zwieksza moc ok 40 procent
mozna go wsadzic do skrzyni samuraia do skrzyni vitary 2 wd lub dorobic dekiel konczacy zwykła skrzynie od witary
tylko nie wiem czy w skrzyni samuraiowej nie trzeba sprzegła samuraiowego zostawic

Autor:  Hadek [ ndz paź 22, 2006 11:16 am ]
Tytuł: 

A możesz rozwinac ten wątek z deklem do skrzyni witary, robił to ktos czy to tylko teoria.
I jeszcze jedno, moze znasz przełozenie w moscie z k260

Autor:  mdeja [ ndz paź 22, 2006 11:35 am ]
Tytuł: 

Hadek pisze:
A możesz rozwinac ten wątek z deklem do skrzyni witary, robił to ktos czy to tylko teoria.
I jeszcze jedno, moze znasz przełozenie w moscie z k260

za szybkie i za ciężkie

Autor:  slaw [ ndz paź 22, 2006 12:32 pm ]
Tytuł: 

przełozenia 3.9 do 4.6 :lol:

Autor:  papas [ ndz paź 22, 2006 3:19 pm ]
Tytuł: 

Z tym honeckerem to by było jakby ułożenie główki spasowało, brat zakładał takie do gaza 69m z silnikiem MB300d, ale poco to niewiem, musze się go spytać....

Autor:  Hadek [ ndz paź 22, 2006 5:53 pm ]
Tytuł: 

A może tak zamiast reduktora z sj to podać red z robura?? :roll: Wyjscie ma jak trzeba, pto tez sie znajdzie, no i konstrukcja idiotoodporna.
Tylko jakie on ma przełożenie??
Wtedy mosty z k-260, buda na zyletki i furmanka jak ta lala :D

Autor:  slaw [ ndz paź 22, 2006 6:26 pm ]
Tytuł: 

to kup sobie k-160 3.3 td i bez roboty tylko dzwigiem to wyciaga trzeba :lol:

Autor:  slaw [ ndz paź 22, 2006 7:37 pm ]
Tytuł: 

masz popatrz na fotki i pomysl
http://suzuki.a-net.waw.pl/?t=7;&a=27

Autor:  gajson [ ndz lis 12, 2006 10:22 pm ]
Tytuł: 

zmota istnieje :D
dzisiaj rano oglądałem na imprezie gdańsk 4x4 sodomiada
most uaz i dużo rzeźby
ale robi git , kółeczka nalewki simexa 32" , bez liftu budy

Obrazek

Autor:  gajson [ wt lis 14, 2006 10:00 pm ]
Tytuł: 

http://www.gdansk4x4.pl/RAJDY/album/sod ... es/71.html

Autor:  Hadek [ wt lis 14, 2006 10:25 pm ]
Tytuł: 

gajson pisze:
zmota istnieje :D
dzisiaj rano oglądałem na imprezie gdańsk 4x4 sodomiada
most uaz i dużo rzeźby
ale robi git , kółeczka nalewki simexa 32" , bez liftu budy

Obrazek

To opowiadaj cos tam wypatrzył, jest tylko przedni z Uaza czy tylny tez??.
Z czego wachacze przednie??
Dawaj dawaj :D

Strona 1 z 13 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/