suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 3:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 18 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 12, 2014 10:02 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Faktem jest że w poznaniu jest sporo osób które świetnie znają temat Vitar, chociażby Tomek z MT serwisu który wielokrotnie pomógł mi radą i zawsze wiedział, jak ugryść temat. Z czasem jak u nich? tego nie wiem, wiem jednak że warto podjechać i zapłacić trochę więcej grosza za dobrze wykonaną usługę, co łączy się z długą i bez awaryjną jazdą :) Jest jeszcze na forum gość o nazwie 'sushi' sprzedał mi trochę gratów i zawsze byłem 100% zadowolony, ale czy zajmuje się mechaniką ? to już jego spytaj. Lub ewentualnie ktoś polecony przez wymienione wcześniej osoby.
pozdro.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 4:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Obu kolegów już poznałem. Chętnie sprzedają mi części, ale na naprawy nie mają niestety czasu... A polecają siebie nawzajem, więc kółko się zamyka :|

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: czw sie 04, 2016 9:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Zastanawiam się nad przeróbką przodu na stal. Obudowę stalową mam (zarówno pochwę jak i "obudowę" główki dyfra), 5,125 także i nie wiem co będę musiał zrobić z zabierakami, jeśli będę chciał wsadzić półosie 26frezów od 2,5 V6. To samo tyczy się samego dyfra, w który w tej chwili wchodzą półośki 22 frezy, jak tam mam upchnąć te 26?


Na górę
Post: czw sie 04, 2016 10:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Potrzebne ci będą koronki z 26-ciom frezami a najprościej to cały kosz. A zabieraki to możesz zamienić na takie z GV 2.5V6

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn sie 08, 2016 10:45 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 02, 2016 11:02 am
Posty: 75
I czas nastał również na mój most :( muszę wnętrze wymienić i zastanawiam się czy z gvI będzie to pasować ? Przełożenie mam 43/10


Na górę
Post: pn sie 08, 2016 8:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
4.3 to diesel


Na górę
Post: pt sie 12, 2016 4:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 02, 2016 11:02 am
Posty: 75
Jestem na etapie rozbierania mostu i mam kłopot otóż od kręciłem wszelkie śruby a most dalej w jednym kawałku :( wiecie może jak go rozebrać dostać się do środka ?


Na górę
Post: pt sie 12, 2016 6:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
A półosie wyjąłeś?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt sie 12, 2016 7:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 02, 2016 11:02 am
Posty: 75
Ok już się udało, jednak bez młota to nie robota ;)


Na górę
Post: wt wrz 06, 2016 1:03 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt sie 19, 2016 9:58 am
Posty: 8
Mam pytanie o most od anglika. Czy w wersjach angielskich mosty przednie mają tą samą sztywną część i da się je przenieść do wersji EU?

Z góry dziękuję.
K.


Na górę
Post: wt wrz 06, 2016 2:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Układ napędowy jest ten sam.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt wrz 06, 2016 8:26 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt sie 19, 2016 9:58 am
Posty: 8
Dziękuję. To może mi rozszerzy krąg poszukiwań mostu.

K.


Na górę
Post: wt wrz 06, 2016 10:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
toa pisze:
Dziękuję. To może mi rozszerzy krąg poszukiwań mostu.

K.
Z fusów to nie powróżym bo nie umiem :mrgreen:
Napisz jaki silnik, japonka, amerykanka czy hiszpanka itp dane.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz lis 27, 2016 10:19 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
I ja dołączyłem przedwczoraj do tego "zacnego" grona.
Koła 29" 235/75/15 - mało agresywny MT-ek.
Przeczytałem cały temat - ten i inne dotyczące tego gównolitu i nadal mam mętlik w głowie.
Jak to zrobić jak najszybciej i jak najmniejszym nakładem pracy. Nie chce przerabiać wahaczy ani mocowań amora.
Najchętniej kupiłbym gotowy most do przełożenia plug&play - oczywiście stalowy.
Most wybuchł "od środka" na ostrym podjeździe (koła nie były w powietrzu) ale musiałem iść na pełnym ogniu ze względu na nachylenie.
Most był osłonięty Radzikową płytą, płyta nietknięta.

Obrazek

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: ndz lis 27, 2016 4:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Choćby płyta była z tytanu to i tak nic by Ci nie dała. Płyta nie wzmacnia tej konstrukcji, jedynie zabezpiecza przed uderzeniami kamieniem czy innym dziadostwem czającym się w błocie.
Także Radzikowa płyta spełniła swoje zadanie bo nie widać dziury w moście, jedynie widać słabe pojęcie japońskiego konstruktora który nie przewidział co Polak potrafi :lol:

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 18 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl