suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:42 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 26, 2012 12:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
Chłopaki, kupiłem dziś Hipola GL5 85W90 też będzie robił? 85 bedzie gęstszy od 80 dobrze myślę? a skoro tak, to dla starego zużytego napędu lepiej co nie? ;)

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: śr wrz 26, 2012 1:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Miałem przez rok, nic się nie działo. Potem wlałem właściwego elfa i też się nic nie dzieje.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: sob lis 16, 2013 10:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie, tzn w których miejscach wlewa się oleje do skrzyni i reduktor, bo rozumiem że to są dwa oddzielne podzespoły i leje się tam dwa inne oleje?

A może posiada ktoś Service manuala do Vitki G16A z 91r, byłbym bardzo wdzięczny.

Z góry dziękuję,

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 9:47 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
do reduktora korki są od tyłu przy wale(ciężko nie zauważyć)
skrzynia spust ma u dołu a wlew z boku tylko nie pamiętam którego
zaopatrz się w idealnie pasujący klucz bo może być problem
przed wkręceniem korka dobrze dać jakiś uszczelniacz na gwinty(oby nie klej)

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 10:02 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Klucz to kwadrat o wymiarach 10x10mm
Nie trzeba żadnych klejów.
Wlew do skrzyni jest od strony pasażera.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 10:08 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
a ja musiałem silikonu dać bo mi leciało i się nie mądrzyj :P 8)

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 9:43 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
A na ten klucz 10x10 w kwadracie macie jakiś patent czy trzeba kupić, i czy potrzebna będzie strzykawka do oleju czy raczej można sobie poradzić bez?

Ponowię też pytanie o service manuala do G16A, byłbym bardzo wdzięczny jak by ktoś udostępnił.

Z góry dziękuję,

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 11:07 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ja mam stary gwintownik, akurat ma taki wymiar.

Co do instrukcji to gdzieś ktoś kiedyś wrzucał. Ale są tylko po angielsku.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 11:23 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
średnia knarka(grzechotka) ma idealny kwadrat do korków

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Ostatnio zmieniony wt lis 19, 2013 11:34 am przez didiego, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt lis 19, 2013 11:23 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Do oleju dobra jest strzykawka do... lewatywy :mrgreen:
W aptekach mają takie duże za grosze.

Gwntów nigdy nie uszczelniałem w żadnym moście i nigdy nic nie ciekło z korków.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 1:57 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pewnie że jak nie cieknie to nie trzeba , Zbyś coś zepsuł i musiał kleić :wink:
Oleje wlewam gruszką do pompowania.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 4:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
bla bla bla no już kurna zepsułem,dostałem tą skrzynie z silnikiem i mostem a po wylaniu wody z niej i zalaniu nowym olejem no kapało mi z korka skrzyni czy tam reduktora(już nie pamiętam)
ja sobie nawet przysmarkałem kawałek gwintownika do nasadki na knere :D

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 11:29 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
motylios pisze:
Chłopaki, kupiłem dziś Hipola GL5 85W90 też będzie robił? 85 bedzie gęstszy od 80 dobrze myślę? a skoro tak, to dla starego zużytego napędu lepiej co nie? ;)


Od zawsze lałem ten olej ale ostatnio na forum peugeota czytałem, żeby tego nie lać do skrzyni w 306 bo zaczynają szumieć.
Potem skojarzyłem, że w sumie wszystkie 3 skrzynie biegów w mojej karierze po 2 latach na tym oleju zaczynały szumieć.
może zbieg okoliczności może nie.
teraz też mam skrzynie do wymiany bo szumi jak cholera(od 3 lat na hipolu) i do nowj chyba wleję coś droższego niż 9zł/L :)
Do mostów też leję hipole ale nie zauważyłem szybszego zużycia.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lis 20, 2013 8:41 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Używam zwykłego hipola (mosty/skrzynia), ale ma pewną wadę - śmierdzi niemiłosiernie jak popracuje trochę.
Dłubanie w tym jest mało komfortowe :mrgreen: Do Lock Rightów lałem Hipo ATF, bo mniej gęsty.

Teraz w ruskich mostach znów Hipol. Ciekawostka jest taka, że Rosjanie do zwolnic, a czasem i dyfrów dają maź składającą się pół na pół z oleju podobnego do Hipola i zwykłego smaru. Nasi uazowcy też często to praktykują. Przy radzieckiej precyzji wykonania mniejszy strach o wycieki :lol:

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr lis 20, 2013 9:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lip 31, 2013 9:19 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Gorlice
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1996
Przy takim patencie radzieckich kolegów to raczej ciężko o wycieki :lol: ja do tylnego mostu nie żałowałem olej nie całe 200 zł kosztował do LSD (mobilub SAE 75W-90), do przodu za to najtańsze co znalazłem do mostów (chyba jakiś elf). A do skrzyni i reduktora raczej też coś z niższej półki poszukam jeszcze nie wymieniałem :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8v LPG, CABRIO 1996r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl