suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 3:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob maja 19, 2012 8:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 04, 2010 5:04 pm
Posty: 378
Lokalizacja: KCH
Podczas odkręcania ukręciłem dwie śruby mocujące sierżanta do mostu. I co teras? :) Naprawiał ktoś coś takiego?

_________________
1,6 16V Wędkarski Long ;-)


Na górę
Post: sob maja 19, 2012 10:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
najlepiej ściągnij most całkiem bo przyda ci się trochę miejsca i dobre podejście. no i trzeba wziąć dobre (otwór pod gwint znajdziesz tu: http://e-konstruktor.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=60%3Aotwory-pod-gwinty&catid=36%3Aniezbednik&Itemid=62&lang=pl wiertło i rozwiercić na rozmiar większą śrubę i nagwintować najlepiej na drobny gwint tak jak to jest w oryginale. możesz spróbować rozwiercić samą śrubę i przegwintować tak jak było ale to się rzadko udaje zrobić bez uszkodzenia starego gwintu

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: sob maja 19, 2012 11:21 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
czasu by mi na rozwiercanie nie starczyło :wink:


nakładasz na urwana srube nakretke 12 migomatem spawasz i wykrecasz :D

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob maja 19, 2012 11:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Dokładnie tak jak sław pisze. Każdą urwaną śrube tak wykręcam. :wink:


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 6:41 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
a jak sie nie ma migomata??:D
:mrgreen: :lol:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 7:00 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
ja się pytam a gdzie był palnik podczas wykręcania !!!!!!!! :evil: wystarczyło nagrzać !! ja u siebie jedniej nie nagrzałem i był efekt zerwania. Ja u siebie wyciołem kawałek mostu wpasowałem nakrętkę i opspawałem wszystko. Działa!

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 7:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 04, 2010 5:04 pm
Posty: 378
Lokalizacja: KCH
Stukało mi cos z tyłu. Patrzę - luźny dystans na sierżancie. Trzeba dokręcić - pomyślałem. I dokręciłem :)

_________________
1,6 16V Wędkarski Long ;-)


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 8:11 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Ja to co zostało ukręcone w moście rozwierciłem - najpierw małe wiertło, potem coraz większe. Tylko u mnie główka była na zewnątrz i podejście było.

Babok, a Tobie się nie upierniczył gwintownik?

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 8:18 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Na koniec popraw gwinty w środku główki gwintownikiem M10 o skoku 1,25

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 8:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 04, 2010 5:04 pm
Posty: 378
Lokalizacja: KCH
Mechanik za taką zabawę ile by wziął?

_________________
1,6 16V Wędkarski Long ;-)


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 8:37 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
pewnie sporo - wyciąganie mostu w starym aucie to może być cięcie śrub od wahaczy i kłopoty z wężykiem od hebli... Więcej roboty jest z samym jego wytarganiem niż z wierceniem.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 1:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 04, 2010 5:04 pm
Posty: 378
Lokalizacja: KCH
Czyli ile tak pi raazy oko. 100zł? 500zł? Co można zrobić przy okazji tego demontażu. Co wymienić?

_________________
1,6 16V Wędkarski Long ;-)


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 5:51 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Moment, ale po co cały most zrzucać?
Nie wystarczy tylko wymontować ten element do którego sierżant jest przymocowany (główka)?
A może da sie podejść migomatem i nakrętke dospawać do reszcek śruby tak jak Slaw pisze.

Przy rozbieraniu mostu możesz wymienić łożyska na półosiach, uszczelniacze wszystkie, szczęki hamulcowe i oczywiście olej :) Łożyska są drogie więc jeśli są sprawne to lepiej nie ruszać. Uszczelniacze lepiej nowe dać.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 9:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
zeby wytargać główkę to półosie trza zrzucać. Chyba kurna jedna robota - jak nie zapieczone śruby i wężyki od hebli to wybijanie półosi i później wymiana od razu łożysk jeśli się kwalifikują.... zależy czy chcesz robić przegląd mostu czy wsio bangla i nie chcesz ruszać całości.

Jak się da dospawać to ta droga jest najszybsza, najmniej bolesna i najbardziej budżetowa.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz maja 20, 2012 9:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Jest też inna metoda.
Trzy z czterech śrub mocujących sierżanta można przerobić na przelotowe.
Ja tak mam - tzn: mocowanie sierżanata przy głowce przewiercone na wylot i lekko obrobione żeby nakretka od dołu się trzymała.
Nakrętka od spodu od góry śruba. Robiłem to dawno temu, bo inaczej jeszcze nie umiałem, ale o dziwo trzyma się, więc nie zmieniam nic.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl