suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 9:02 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 20, 2012 10:03 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Też dobry sposób. Tylko najpierw chłop musi ukręconego syfa wytargać z mocowania ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn maja 21, 2012 6:30 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Niedzwiadz pisze:
zeby wytargać główkę to półosie trza zrzucać. Chyba kurna jedna robota - jak nie zapieczone śruby i wężyki od hebli to wybijanie półosi i później wymiana od razu łożysk jeśli się kwalifikują.... zależy czy chcesz robić przegląd mostu czy wsio bangla i nie chcesz ruszać całości.


MSZ lepiej mostu nie ruszać. Odkręcenie wahaczy to jest zabawa która często kończy się wymianą przynajmniej śrub i elementów metalowo gumowych a może i całego wahacza :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn maja 21, 2012 11:10 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Też urwałem 2 z 4 śrub. Bez zdejmowania mostu (podniesione mocowanie sierżanta), nałożyłem duże nakrętki, skróconą elektrodą przypawałem je do tego co wystawało, fakt spawania mocno nagrzewa i potem bez problemu można było odkręcić. Największy problem był z dostępem i to że obok jest bak, ale udało się. Mechanik nie powinien wziąć więcej jak 50-70zł, 100 to już total max moim zdaniem.

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 7:18 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 6:44 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Chmielowice k/Opola
a jak odkreci sierżanta, amory, wał, opuści most na maxa w dół.... miejsca mu nie starczy :?: no moze sjeszcze dwa koła..


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 7:37 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
cortoz pisze:
a jak odkreci sierżanta, amory, wał, opuści most na maxa w dół.... miejsca mu nie starczy :?: no moze sjeszcze dwa koła..


Wał wystarczy wyjąć z reduktora.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 3:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 6:44 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Chmielowice k/Opola
no mozna i tak :mrgreen:


Na górę
Post: wt lis 29, 2016 5:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 12, 2016 8:02 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Trzebinia
Silnik: 1,6 8V
Model: Cabrio 1,6
Rok prod.: 1992
kacjen pisze:
Jest też inna metoda.
Trzy z czterech śrub mocujących sierżanta można przerobić na przelotowe.
Ja tak mam - tzn: mocowanie sierżanata przy głowce przewiercone na wylot i lekko obrobione żeby nakretka od dołu się trzymała.
Nakrętka od spodu od góry śruba. Robiłem to dawno temu, bo inaczej jeszcze nie umiałem, ale o dziwo trzyma się, więc nie zmieniam nic.



Witam. Ucięło mi w terenie wszystkie 4 śruby sierżanta. Dramat....Trzy można przewiercić. A co z czwartą zrobić żeby trzymała i nie rozbierać pół auta???? Ps. było to po dodaniu dystansu pod sierżanta i mechanik dał chyba za słabe śruby:( Proszę o pomoc


Na górę
Post: wt lis 29, 2016 9:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
siwy2929 pisze:
kacjen pisze:
Jest też inna metoda.
Trzy z czterech śrub mocujących sierżanta można przerobić na przelotowe.
Ja tak mam - tzn: mocowanie sierżanata przy głowce przewiercone na wylot i lekko obrobione żeby nakretka od dołu się trzymała.
Nakrętka od spodu od góry śruba. Robiłem to dawno temu, bo inaczej jeszcze nie umiałem, ale o dziwo trzyma się, więc nie zmieniam nic.



Witam. Ucięło mi w terenie wszystkie 4 śruby sierżanta. Dramat....Trzy można przewiercić. A co z czwartą zrobić żeby trzymała i nie rozbierać pół auta???? Ps. było to po dodaniu dystansu pod sierżanta i mechanik dał chyba za słabe śruby:( Proszę o pomoc


dospawaj nakrętki do tego co zostało ze śrub i wykręcasz i wrzucasz nowe i pamiętaj że jest tam gwint 10x1,25...

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: śr lis 30, 2016 6:59 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 12, 2016 8:02 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Trzebinia
Silnik: 1,6 8V
Model: Cabrio 1,6
Rok prod.: 1992
Lukasz Hunter pisze:
siwy2929 pisze:
kacjen pisze:
Jest też inna metoda.
Trzy z czterech śrub mocujących sierżanta można przerobić na przelotowe.
Ja tak mam - tzn: mocowanie sierżanata przy głowce przewiercone na wylot i lekko obrobione żeby nakretka od dołu się trzymała.
Nakrętka od spodu od góry śruba. Robiłem to dawno temu, bo inaczej jeszcze nie umiałem, ale o dziwo trzyma się, więc nie zmieniam nic.



Witam. Ucięło mi w terenie wszystkie 4 śruby sierżanta. Dramat....Trzy można przewiercić. A co z czwartą zrobić żeby trzymała i nie rozbierać pół auta???? Ps. było to po dodaniu dystansu pod sierżanta i mechanik dał chyba za słabe śruby:( Proszę o pomoc


dospawaj nakrętki do tego co zostało ze śrub i wykręcasz i wrzucasz nowe i pamiętaj że jest tam gwint 10x1,25...


No tak. Może z trzema można tak zrobić. Chociaż bez wyciągania mostu to wątpię. A co zrobić żeby mostu nie wyciągać a naprawić?


Na górę
Post: śr lis 30, 2016 9:18 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
To co napisałem bez wyjmowana mostu, a nawet jak byś miał wyjąć to pół godzinki roboty

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl