suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 3:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 25, 2008 9:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
cenzura ktora moge sam sprawdzic ale teraz na kanale mam innego strucla ktory ma wyjmowany wal korbowy wiec nei wyjade.
WYmiana oleju w skrzyni i reduktorze, moze ktos przyblizyc temat ?
Auto w sumie wiecej po asfalcie, nie jest topione wiec wleje jakiegos mobila/texaco, pytanie ILE litrow, czy 1,5 i 1,7 to prawda?
czy musze miec kanal? czy moze wystarczy wjechac na 2 deski polozone podolznie i sie wczolgac ( auto troche wyliftowane).
jak z dostepnoscia korkow wlewowych? bo spustowe to pewnie standardowo na dole ;]

i czysto teoretycznie, czy zmiana oleju w skrzyni moze poprawic np wchodzenie biegow ? nic mi nie wyje, nic nie stuka, ale dzisiaj mialem dziwna akcje,musialem szybko i dosc daleko odejsc autem jak zaczela na mnie trabic ciezarkowa ktora nie mogla wyhamowac( no mamy zime w nowym saczu na poczatku wiosny) rozpedzam auto na jedynce, jakies 5-6 tysiecy na linczniku, sprzeglo, wyrzucam 1, wsadzam dwa i taki ZGRZYT, bieg wlazl ale sie przerazilem, boje sie ze to sprzeglo ( hydraliczne, da sie je podciagnac?) bo lapie mi dosc nisko

Przepraszam ze zadaje pytania ktore sam moge sprawdzic, ale tak jak mowie kanal mam zajety i chcialbym sie wczesniej przygotowac.

_________________
EVitara


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 25, 2008 9:38 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
korek wlewowy na boku skrzyni od strony kierowcy
reduktor w tylnej czesci reduktor 15 cm powyzej spustowego
1,5 i 1.7 ale to dane 1,6 8v
hydrauliczne sprzegło tez ma regulacjie zreguły jest na bolcu miedzy pedałem a pompą :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 25, 2008 10:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
Ja dalem rade bez kanalu.Wymiana oleju w skrzyni , reduktorze i mostach!! Trzeba sie tylko polozyc pod samochodem, no i wyposazyc w "strzykawke" do oleju i nie ma wiekszego problemu


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 25, 2008 11:02 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
"strzykawka" jest dosyć niezbędna przy tej wymianie - bo inaczej lejek, rurka i 6 piw, żeby było co robić zanim ścieknie :P
Do mostów kupiłem 4l oleju w sumie i koło 0.7l zostało na ewentualne dolewki. U mnie jedynym problemem były korki ... generalnie "zapieczone", więc i dobry jakościowo klucz kwadratowy/przedłużkę 3/8 cala warto mieć
:)

A co do zgrzytającej dwójki w takich sytuacjach .... ponoć ten typ tak ma :) u mnie przynajmniej też tak jest i już się nauczyłem dać skrzyni chwile więcej niż w płaskim zanim wrzucę 2ke - wtedy nic nie zgrzyta ;-)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 25, 2008 11:11 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja bym powiedział badzo dobry klucz 3/8 najlepiej z dzwignią ok 1 m
oszczedzasz 6 piw a moze i wiecej :lol:
naprawde czasami sa kłopoty :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl