suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Wymiana oleju w manualnej skrzyni biegow http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=820 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | vaiker [ wt mar 25, 2008 9:26 pm ] |
Tytuł: | Wymiana oleju w manualnej skrzyni biegow |
cenzura ktora moge sam sprawdzic ale teraz na kanale mam innego strucla ktory ma wyjmowany wal korbowy wiec nei wyjade. WYmiana oleju w skrzyni i reduktorze, moze ktos przyblizyc temat ? Auto w sumie wiecej po asfalcie, nie jest topione wiec wleje jakiegos mobila/texaco, pytanie ILE litrow, czy 1,5 i 1,7 to prawda? czy musze miec kanal? czy moze wystarczy wjechac na 2 deski polozone podolznie i sie wczolgac ( auto troche wyliftowane). jak z dostepnoscia korkow wlewowych? bo spustowe to pewnie standardowo na dole ;] i czysto teoretycznie, czy zmiana oleju w skrzyni moze poprawic np wchodzenie biegow ? nic mi nie wyje, nic nie stuka, ale dzisiaj mialem dziwna akcje,musialem szybko i dosc daleko odejsc autem jak zaczela na mnie trabic ciezarkowa ktora nie mogla wyhamowac( no mamy zime w nowym saczu na poczatku wiosny) rozpedzam auto na jedynce, jakies 5-6 tysiecy na linczniku, sprzeglo, wyrzucam 1, wsadzam dwa i taki ZGRZYT, bieg wlazl ale sie przerazilem, boje sie ze to sprzeglo ( hydraliczne, da sie je podciagnac?) bo lapie mi dosc nisko Przepraszam ze zadaje pytania ktore sam moge sprawdzic, ale tak jak mowie kanal mam zajety i chcialbym sie wczesniej przygotowac. |
Autor: | slaw [ wt mar 25, 2008 9:38 pm ] |
Tytuł: | |
korek wlewowy na boku skrzyni od strony kierowcy reduktor w tylnej czesci reduktor 15 cm powyzej spustowego 1,5 i 1.7 ale to dane 1,6 8v hydrauliczne sprzegło tez ma regulacjie zreguły jest na bolcu miedzy pedałem a pompą ![]() |
Autor: | lukaszand [ wt mar 25, 2008 10:40 pm ] |
Tytuł: | |
Ja dalem rade bez kanalu.Wymiana oleju w skrzyni , reduktorze i mostach!! Trzeba sie tylko polozyc pod samochodem, no i wyposazyc w "strzykawke" do oleju i nie ma wiekszego problemu |
Autor: | piotrk [ wt mar 25, 2008 11:02 pm ] |
Tytuł: | |
"strzykawka" jest dosyć niezbędna przy tej wymianie - bo inaczej lejek, rurka i 6 piw, żeby było co robić zanim ścieknie ![]() Do mostów kupiłem 4l oleju w sumie i koło 0.7l zostało na ewentualne dolewki. U mnie jedynym problemem były korki ... generalnie "zapieczone", więc i dobry jakościowo klucz kwadratowy/przedłużkę 3/8 cala warto mieć ![]() A co do zgrzytającej dwójki w takich sytuacjach .... ponoć ten typ tak ma ![]() ![]() |
Autor: | slaw [ wt mar 25, 2008 11:11 pm ] |
Tytuł: | |
ja bym powiedział badzo dobry klucz 3/8 najlepiej z dzwignią ok 1 m oszczedzasz 6 piw a moze i wiecej ![]() naprawde czasami sa kłopoty ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |