suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
AVM różnice modeli http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=9148 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | fuxs_gce [ sob sty 12, 2013 2:43 pm ] |
Tytuł: | AVM różnice modeli |
Witam. Czy któryś z szanownych forumowiczów dysponuje wiedzą na temat różnic pomiędzy poszczególnymi modelami manualnych sprzęgiełek firmy AVM? Znalazłem na stronie producenta dwie serie: 438 i 538 z kolei na alledrogo występuje seria 438 i 438 HP Strona producenta: http://www.avm.com.br/products4.htm 438 http://allegro.pl/sprzegielka-avm-438-suzuki-vitara-i2937941815.html 438 HP http://allegro.pl/sprzegielka-avm-samurai-vitara-grand-vitara-hp-i2922415581.html Różnica w cenie niby nie jest aż tak wielka ale zawsze to kilka zł na paliwo i zabawe w terenie. Za wszystkie opinie jak i wszelakie za i przeciw z góry dziękuję. Moje seryjne automaty kończą żywot powoli a że szykuję się do założenia 31 calówek to lepiej zawczasu wymienić sprzęgiełka. |
Autor: | lipa olsztyn [ sob sty 12, 2013 3:47 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
Te HP są mocniejsze. |
Autor: | sebahabit [ sob sty 12, 2013 7:05 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
a ja bym wolał kupić używane oryginalne i mieć jeszcze więcej kasy na paliwo ![]() ![]() |
Autor: | fuxs_gce [ sob sty 12, 2013 8:04 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
To ze sa mocniejsze to sie domyslam tylko dziwi mnie ze na stronie producenta ani slowa na ich temat...a co sie tyczy trwalosci uzywanych fabrycznych a nowych avm to ciezko mi w to uwiezyc bo pewnosci co do stanu takich uzywek nigdy nie mozna miec. A i sorki za brak polskich literek ale z tel pisze. |
Autor: | radzik071 [ sob sty 12, 2013 8:23 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
jak używki są w dobrym stnie to mogą być ! myszą być bez luzy w środku i ze szczelnym przekrętełkiem co by wody nie lały. Duża część używek jest już nieczelne niestety i ma ten luz w środku. Mam AVM HD i jestem jak na razie zadowolony bo brak wody w środku po terenie |
Autor: | fuxs_gce [ sob sty 12, 2013 8:46 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
ale to i tak trzeba by pomacac takie uzywki bo ze sprzedajacymi nigdy nic nie wiadomo wiec zostaje okoliczny rynek. Negocjuje cene w intercarsie bo maja na stanie jeszcze trzy komplety co prawda nie HP a zwyklych. |
Autor: | sebahabit [ ndz sty 13, 2013 11:29 am ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
co do sczelności to przecież je sie rozbiera i są w nich gumki uszczelniające - oringi (coś w stylu recepturki) wystarczy rozebrać i wyczyścić lub wymienić oring... co do luzu to hmmmm jeszcze się nie spotkałem... ale o czy m my panowie mówimy to są sprzęgiełka manualne - a nie automaty czyli są praktycznie nie zajebliwe... i tak prędzej puści alumost, półośka w moście, któryś przegub lub wał niż sprzęgiełko ![]() |
Autor: | radzik071 [ ndz sty 13, 2013 3:41 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
sebahabit pisze: ....to są sprzęgiełka manualne - a nie automaty czyli są praktycznie nie zajebliwe... i tak prędzej puści alumost, półośka w moście, któryś przegub lub wał niż sprzęgiełko ![]() ten luz nie zmniejsza wytrzymałości sprzęgiełka tylko przez niego przegub lata jak chce, przez co wywala tuleję brązową w czopie piasty oraz 2 uszczelniacze przegób/zwrotnica. To powoduje dostawanie się wody wszędzie do środka co znacznie zmniejsza żywotność wszystkiego i ja np 2 razy w roku musiałem łożyska kół zmieniać od jeżdżenia pod wodą. Dopiero jak zmieniłem komplet to mam spokuj: To cytat z postu z moją vitarką viewtopic.php?f=28&t=4481&p=106025#p106025 radzik071 pisze: Co wyjazd w bagno to miałem wodę w piastach. Dlatego zrobiłem: wsadzone kompletne zwrotnice z 2.0 V6 (przebieg 80kkm - jak nowe) Nowe uszczelniacze na półosie Nowe uszczelniacze w zwrotnicach od strony półosi Nowe łożyska + nowe uszczelniacze między piastą a zwrotnicą. czyli teoretycznie wszystko jak z fabryki ! Zobaczymy czy w końcu będzie sucho. ![]() sebahabit pisze: co do sczelności to przecież je sie rozbiera i są w nich gumki uszczelniające - oringi (coś w stylu recepturki) wystarczy rozebrać i wyczyścić lub wymienić oring. Wymieniałeś kiedyś te oringi z pozytywnym skutkiem? (szczelność) PS. Ja nie mówię, że używane manuale są złe ! Mówię tylko, że przetyrane sprzęgiełka są złe ![]() |
Autor: | cielaczek [ ndz sty 13, 2013 4:07 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
Ja mam takie http://allegro.pl/suzuki-vitara-grand-s ... 65451.html z tego co wiem, są w vitce już długo i nie ma kłopotów. |
Autor: | sebahabit [ ndz sty 13, 2013 8:38 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
Radzik w sumie to nigdy nie musiałem ich wymieniać - zawsze wystarczyło rozebrać wyczyścić i było git... ale łożyska po topieniu no cóż po topieniu wiele rzeczy trzeba wymieniać ![]() a dlaczego robi sie luz na sprzęgiełkach??? kąty pracy półosi też wszystko niszczą... jedna modyfikacja ciągnie za sobą następną i zawsze coś jest nie tak lub da sie coś ulepszyć... |
Autor: | Browning [ ndz sty 13, 2013 9:42 pm ] |
Tytuł: | Re: AVM różnice modeli |
cielaczek pisze: Ja mam takie http://allegro.pl/suzuki-vitara-grand-s ... 65451.html z tego co wiem, są w vitce już długo i nie ma kłopotów. Mam te same i spisują się bez problemów |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |