suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr kwie 24, 2024 9:47 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 20, 2013 9:30 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
dobrze że chociaż nie jestem sam :D może przesadziłem z tym autem na holu ale różnicę czuć naprawdę dużą...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 11:55 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
No ja nie wiem jaka jest roznica bo nie jezdzilem z rozlaczonym przodem... na razie zostaja zabieraki, sporo rycia w terenie sie szykuje, pozniej moze pomysle o manualach, zobaczymy...

BTW jeszcze 1 pytanko - zeby wyjac i wlozyc półoś odkręcałem amor na dole (2 śruby) i górna śruba ma regulację pochylenia koła - ktoś pisał ze w vitce kątów sie nie ustawia - to jak to jest :?: Ja przykrecilem amor z powrotem w tym miejscu gdzie był - bylo widac slad po nakretce - ale moze trzeba zbieznosc jeszcze ustawic :?:

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 2:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Jak masz mimośrody to pochylenie można ustawić. Fabrycznie ich nie było

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 3:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
Mimosrodów nie zauwazylem, amor jest przykrecony na 2 zwykle sruby na dole i gorna dziura na srube jest szersza, umozliwia przykrecenie piasty pod roznym kątem, u mnie była dopchana do srodka i tak przykrecilem, ale mozna tez bylo ją ustawic bardziej do zewnatrz... jest pewna regulacja...

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 4:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
A, czyli fasolki

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 6:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
No moze i fasolki, nie znam sie :mrgreen: w kazdym razie pytanie: czy takie ustawienie "na oko" jest ok :?: nie chce zeby mi nowe oponki żarło czy ściągało wóz... :mrgreen:

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 6:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lut 14, 2013 10:09 am
Posty: 13
Czyli przy manualnych sprzęgiełkach, chcąc załączyć blokadę przednich kół trzeba dostać się do pokrętła za kołem i go przekręcić?


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 7:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
mistrzu, to zabieraki są :wink:
szefie, to sie zapina(przekręca) zeby przód wgle ciągnął
prezesie, chyba nie masz blokady :mrgreen:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 9:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lut 14, 2013 10:09 am
Posty: 13
Czyli zabieraki są na stała- nie ma możliwości rozpięcia przedniego napędu
Sprzęgiełka manualne - ręcznie przełącza się czy jest przód czy nie.
Automaty jak sama nazwa mówi po włączeniu na lewarku 4x4 załącza przód.
Zawsze jak jest załączony napęd na przód można na lewarku ustawić blokadę?
Dobrze kumam?


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 10:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Nie do końca czaszkujesz z tymi sprzęgiełkami to znaczy jak masz zabieraki to masz na stałe spięte półosie z kołami, jak masz manualne sprzęgiełka to musisz je zapinać ręcznie żeby spiąć koła z półosiami. Z automatami to jest tak że dajesz na 4H lub 4L i się same zapinają a żeby je rozpiąć to po odłączeniu przodu(2H) jedziesz kawałek w przeciwną stronę do kierunku ich zapięcia. A blokady to nie ma no chyba że ty masz dołożona we własnym zakresie bo w serii nie montowano :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 10:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lut 14, 2013 10:09 am
Posty: 13
Rozumiem. Do najcięższego terenu sprzęgiełka na Lock i lewarek na 4L. Blokady vitary nie mają.


Na górę
Post: śr lut 20, 2013 11:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 25, 2012 10:06 am
Posty: 64
Lee38, Tą mniejszą dzwignią zmieniasz przełożenia w skrzyni rozdzielającej napęd na przód i tył, ta skrzynia jest na środku auta, od tej skrzyni biegną wały napędowe do przedniego i tylnego mostu z tym że kiedy dzwignię ustawisz w położeniu 2H (napęd na sam tył) przedni wał napędowy jest odłączany (skrzynia go nie napędza). Teraz sprzęgiełka, gdyby nie one kręcące się koła w skutek jazdy napędzały by półosie a te wał napędowy, czyli jadąc na 2H przedni wał kręcił by się bez potrzeby, sprzęgiełka mają za zadanie odłączyć półosie od kół dzięki temu zyskujemy oszczędności w paliwie bo jest mniejsze tarcie i pewnie jeszcze jakieś tam korzyści są.

_________________
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VITARY, http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=9638&p=117404#p117404
TOR OFF ROAD /LUBELSKIE/ http://www.offroad.manifo.com


Na górę
Post: czw lut 21, 2013 6:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
To ja jeszcze powtorze pytanie: cz przykrecenie amora na dole "na oko" moze miec wplyw na nierownomierne zuzycie bieznika czy sciaganie :?:

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: czw lut 21, 2013 2:00 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Może, ale nie musi :wink: Ja po takim zabiegu nieustawiałem zbieżności i jest raczej ok. Jak nowe amory springi, drażki to obowiązkowo

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw lut 21, 2013 5:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Lee38 pisze:
Rozumiem. Do najcięższego terenu sprzęgiełka na Lock i lewarek na 4L. Blokady vitary nie mają.
Żeby mieć napęd na na wszystkie koła to sprzęgiełka muszą być w pozycji LOCK w trybie 4H i 4L :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl