Witam.
Z mostem miałem troszkę problemów.Ciekł mi olej z simeringa (prawa półoś)i raz ukręciłem półoskę.
Moja Viertaka zakuta jest w Fedime Extreme 31x10,5 na 8 calowych felgach z ET -25 taki mały walec drogowy
http://oku7.fotosik.pl/Po ukręconej półośce postanowiłem ułozyskować półośke w obudowie mostu przed wyjściem.I tak tez zrobiłem.Znalazłem łożysko SKF 35/62/9 i włożyłem w tulej przed simering.
Odpukać w niemalowane problemy z półośkami i mostem sie skończyły.Na chwile obecną mam najwieksze bezawaryjność przedniego napedu od czasu zakupy Viertarki do ilości wyjechania w teren.Dodam że w moście znalazł sie kosz 4 satelit z samuraja co w jakim stopniu odraniczyło jego wybuchniecie.
Zakładając zawias Polcalmini musiałem wyciąłem kanał olejowy w "dupce mostu".Jak miałem orginalny zawiech by włozyc most musiałem w jedny miejscu podciąć belke pod mostem.Wzmocniłem ja póżniej jednak doszedłem do wniosku że spokojnie mozna wyciąc kanał olejowy i obejdzie sie bez podcinania belki.Do tego przy tym zawiasie most jest ponizej belki więc gdyby był alu pewnie musiałbym montować jakieś osłony(zbieracze błota które kiedys posiadałem).Obecnie jade bez stresu (oczywiście bez przesady -głazów polodowcowych nie zamierzam przesówać )że z powodu rozsypania obudowy skończy się zabawa.
Jestem bardzo zadowolony z tego mostu.Nie zamienie go na chwile obeną nawet na sztywny z powodu znacznie większego prześwitu a i wykrzyż bez drążka jest zadawalający przy założeniu że z tyłu zagościły amorki o 12 cm większym skoku niz podciwe S1106.
Podsumowanie.
Jeśli lubisz siedzieć w garaży i tworzyc coś co da ci satysfakcję nie tylko z tego że robi w terenie ale również z tworzenia to możeszw to wejść.Uprzedzam jednak że robota jest w pewnym stpopniu precyzyjna i wymagac będzie kilku długich godzin spędzonych w garażu.
Ja nie żałuję tego czasu.......
Pozdrawiam
P.S.Jeśli ktoś podejmie się tworzenia służę pomocą.....