suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt kwie 16, 2024 2:15 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lis 20, 2008 9:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
sianio pisze:
Dodam że w moście znalazł sie kosz 4 satelit z samuraja co w jakim stopniu odraniczyło jego wybuchniecie.

Założył z samuraja !.Jakie ma przełożenie samuraj?


Sami ma 3,909.
Może tez miec 3,7 coś tam.
Da sie założyć tryby vitarowe, cały kosz tez mozna przeszczepic :wink:


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 9:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
Powiedzcie a taki patent obudowa alu a bebechy samuraj będzie robić :idea: :wink:

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 10:10 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a co ci sie w moscie ukreca bo ja nigdy nie zniszczyłem kosza satelitów wazne jest zmienic obudowe

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 10:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No to ja nie rozumiem...Czemu nie można przełożyć całych bebechów do półmostu z nivki :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 10:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
Panowie czy przyczyną wybuchów są naprężenia zewnętrzne (mocowanie do belki poprzecznej)
czy rozpychających się zębatek przez nadmierne obciążenie? :idea:

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 10:42 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
kosciej pisze:
No to ja nie rozumiem...Czemu nie można przełożyć całych bebechów do półmostu z nivki :mrgreen:

bo vitara i samurai to rodzina te same mosty prawie a niva to inna bajka

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 10:46 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
sianio pisze:
Panowie czy przyczyną wybuchów są naprężenia zewnętrzne (mocowanie do belki poprzecznej)
czy rozpychających się zębatek przez nadmierne obciążenie? :idea:

nie wytrzymuje obudowa w miejsci łozyska walka ataku po prostu przeciązenie choc duzo ma tu technika jazdy i jezdziłem z aluminiakiem z oponami 33 cale i nie wybuchł tylko miałem 2 blokady i nie było potrzeby z buta jezdzic

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 11:09 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Przełożenie zostało przełożone z mostu od Vitary.Atak i koło talerzowe wymiarami jest takie same tylko przełożenie inne.
Krótko mówiąc most musi pochodzic z 413 a nie z 410. SJ 413 i Vitara ma takie same bebechy w moście(wymiary łożysk na ataku i koszu satelit).Kolo talerzowe jest mocowane tak samo do kosza satelit w obu mostach.

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw lis 20, 2008 11:49 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Obudowa przeważnie pęka z powodu naprężeń wewnętrznych a nie uderzenia o coś twardego(choć jak wiadomo głaza obudową nie przesuniesz).
Slaw jazda z blokadami wpływa znacznie na mniejszą awaryjniość napędu.Nie ma tz trzeotania przy powstaniu wykrzża a jest to newralgiczny moment w pracy zawieszenia kiedy nagle opony załapia przyczepność.
U mnie podejżewam na mniejsza awaryjność (niestety brak LR- w planach) jest znacznie wiekszy wykrzyć niż na amorach S1106.Mam porównanie mojej Viertarki amorach od Omegi i zmoatanych na S1106 i różnieca jest naprawdę duuużżżża.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw gru 04, 2008 11:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lip 27, 2007 2:15 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Kluczbork
panowie, chwała Wam ( oraz flaszka na następnym opolskim skorpionie ) za wasze dedukcje i porady. robi się vitka, czas mija, pieniążki wkładam, kolega mota sztywniaka, a ja chce stalówkę i szukam pomysłu, a tu takie pisaki, dziex :!:

_________________
vitara ogryzek na sztywnym:) ,[url]terenowabyczyna.phorum.pl[/url]


Na górę
Post: pn sty 26, 2009 1:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 717
Lokalizacja: Olkusz
.

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: wt lut 10, 2009 7:22 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn lut 09, 2009 11:05 pm
Posty: 1
My już tez tniemy samurajowski most i robimy stalowy , Dzięki Oku że odpowiedziałes , przydały sie twoje rady :)


Na górę
Post: wt lut 10, 2009 8:28 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Nie mam za co.Zawsze służe pomocą.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: wt lut 24, 2009 7:52 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
takie pytanko, jako że jestem lekkim przeciwnikiem kombinowanych rozwiązań ( jednak nie o tym tutaj mowa)

jednak chcę się przekonać do stalowego półmostu, mój alu jeszcze żyje jednak zakładam 31 i "wszystko się może zdarzyć".

proces wymiany zmienia jego miejsce położenia, czy dalej ten półmost stalowy opiera się o belkę mocowania wahaczy ?
jak z mocowaniem stalówki do reszty vitary, czy mógłbym prosić o zdjęcia tego przełożenia ? nawet PW jak ktos nie chcę rozgłosu...

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: wt lut 24, 2009 9:05 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
proces wymiany nic nie zmienia w połozeniu mostu przy gv i robiony samuraiowy lezypodobnie jak orginał

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl