suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:30 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob mar 30, 2013 1:00 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt lut 14, 2012 8:48 pm
Posty: 57
Lokalizacja: katowice
Witam chce zaspawać mechanizm różnicowy w tylnym moście .Mam do was pytanie czy posiada ktoś zdjęcie na którym widać co mam zaspawać znalazłem zdjęcia zaspawanych mostów w necie tylko ze nie od vitary a chciałbym zobaczyć jak należny zaspawać w moście z vitary.Pozdrawiam

_________________
offroad to wyrzucanie pieniędzy w błoto hahaha głupota


Na górę
Post: sob mar 30, 2013 7:39 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Prosze bardzo
http://vitara4x4.pl/Forum/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=42
Czy jest to prawidlowo wykonane, nie wiem. Niech sie wypowie ktos bardziej obeznany w temacie.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 11:13 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Proszę bardzo:

Obrazek
:mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 11:52 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
nie mów że to był twój pomyślunek :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :P :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 3:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
zbys19 pisze:
nie mów że to był twój pomyślunek :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :P :P

To z forum driftingu :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 3:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
ciekawe czy ruszył :D
:lol: :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 9:28 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
zbys19 pisze:
ciekawe czy ruszył :D
:lol: :mrgreen:



Zdjęcie starsze od węgla kamiennego :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 10:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
koledzy, a ja mam pytanko ;d dotyczące spawania mostu tylko sęk w tym że przedniego, ale myślę że nikt sie nie obrazi :wink:

a mianowicie chodzi o to, jak wygląda sprawa, zaspawania przedniego mostu??
- jest to w sumei nawet dobre rozwiązanie bo rozłączam na sprzęgiełkach i wszystko mam w normie a w terenie porobi dużo lepiej niż normalnie,

tylko tutaj właśnie mam wątpliwość czy ten most to wytrzyma ?? nie rozleci mi się/ nie połamnie/ nie popęka ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn kwie 01, 2013 10:05 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Patryk32 pisze:
koledzy, a ja mam pytanko ;d dotyczące spawania mostu tylko sęk w tym że przedniego, ale myślę że nikt sie nie obrazi :wink:

a mianowicie chodzi o to, jak wygląda sprawa, zaspawania przedniego mostu??
- jest to w sumei nawet dobre rozwiązanie bo rozłączam na sprzęgiełkach i wszystko mam w normie a w terenie porobi dużo lepiej niż normalnie,

tylko tutaj właśnie mam wątpliwość czy ten most to wytrzyma ?? nie rozleci mi się/ nie połamnie/ nie popęka ??

Most masz alu?
No to zadaj sobie jedno za.ebiście ważne pytanie.
Skoro alu most wybucha nawet mając równomiernie rozłożone obciążenie przy dyfrze otwartym...
To czy nie wybuchnie czasem, gdy akurat na wykrzyżu cały ciężar będzie trzeba grzebnąć jednym kołem? Owszem, to większy problem dla półosi, ale most jednak pewne naprężenia przez to dostanie.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn kwie 01, 2013 11:41 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
czyli tak jak myślałem :mrgreen:
dzieki za odp.

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: ndz kwie 07, 2013 10:26 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
podepne się pod temat.... spawanie tylnego mostu.... półosie wytrzymają delikatną jazdę po czarnym? pomijam szybsze zużycie opon chodzi o sam fakt że da rade tym delikatnie później jechac po czarnym?


co do przedniego mostu.... jak rozepnę sprzęgiełka po zaspawaniu to nie odczuje tego że jest zaspawany dobrze rozumiem? :D

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: pn kwie 08, 2013 6:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
godles pisze:
podepne się pod temat.... spawanie tylnego mostu.... półosie wytrzymają delikatną jazdę po czarnym? pomijam szybsze zużycie opon chodzi o sam fakt że da rade tym delikatnie później jechac po czarnym?

Wytrzymają. Mają ciężej, ale też bez przesady.
Łatwiej je ukręcić w terenie jak się koło rozpędzi :wink:

godles pisze:
co do przedniego mostu.... jak rozepnę sprzęgiełka po zaspawaniu to nie odczuje tego że jest zaspawany dobrze rozumiem? :D

No po rozpięciu sprzęgiełek to nie...
Ale po zapięciu to ciężko Ci będzie skręcać.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz sty 15, 2017 4:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 27, 2016 10:14 pm
Posty: 83
Silnik: 1,6
Model: CABRIO 1,6 8V
Rok prod.: 1994
przeszukałem forum i nie znalazłem żadnych technicznych informacji na temat zaspawania tylnego mostu w Vitarze. Co z czym najlepiej zaspawać, jakieś foto może ktoś posiada jak powinno to wyglądać?
Znalazłem też ciekawy patent nazywający się ,,fozzy locker" foto poniżej, co o tym sądzicie?
Załącznik:
Fozzy locker[2].jpg


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
--
--
Prowadzę sklep z lakierami- potrzebujesz technicznej pomocy pisz śmiało. W naszej ofercie lakiery przemysłowe-samochodowe-meblowe i wszystko co do lakiernictwa potrzebne. Dla forumowiczów ceny specjalne :D
--
--


Na górę
Post: wt lut 14, 2017 5:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Fozzy locker na przód się stosuje. Można z tyłu ale będzie stukać.
Ja niedawno zaspawałem tył.
Rozbierasz most uprzednio wyciągając półosie. Jako że nie mam doświadczenia w ustawieniu luzu atak talerz to wszystko dokładnie oznaczyłem i cyknąłem parę fotek.
Odkręcasz talerz od kosza, wyciągasz sidegear i smarkasz po satelitach. Ja wbrew paru opiniom pospawane je do kosza. Dodatkowo przez małe otwory po bokach pospawałem boczne koło zębate z drugiej strony. Wystygło, wyczyściłem złożyłem i od 4 miesięcy śmiga bez problemu i to praktycznie sam asfalt (kilka zabaw w śniegu w terenie).
Poniżej foto
viewtopic.php?f=28&t=14333&start=15

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: wt lut 14, 2017 7:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 06, 2015 9:38 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Bełchatów
ostrokolowo pisze:
Fozzy locker na przód się stosuje. Można z tyłu ale będzie stukać.
Ja niedawno zaspawałem tył.
Rozbierasz most uprzednio wyciągając półosie. Jako że nie mam doświadczenia w ustawieniu luzu atak talerz to wszystko dokładnie oznaczyłem i cyknąłem parę fotek.
Odkręcasz talerz od kosza, wyciągasz sidegear i smarkasz po satelitach. Ja wbrew paru opiniom pospawane je do kosza. Dodatkowo przez małe otwory po bokach pospawałem boczne koło zębate z drugiej strony. Wystygło, wyczyściłem złożyłem i od 4 miesięcy śmiga bez problemu i to praktycznie sam asfalt (kilka zabaw w śniegu w terenie).
Poniżej foto
viewtopic.php?f=28&t=14333&start=15

łożyska tylne wytrzymują na zaspawanym? mówie o półosiach

_________________
GV1 2,5 V6 158KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl