suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 7:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 05, 2016 1:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
Spoko, mi GVI pali 12-13 po mało zakorkowanej wawie, czasem na obwodnicę wskoczę, ale 100 nie przekraczam bo kierownica zaczyna bić ;). Poniżej 12 nie zszedłem jeszcze, a powyżej 13 też nie wskoczyłem

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: pn gru 19, 2016 10:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 29, 2016 2:22 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2,0 16V
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Trochę odgrzeję kotleta :)

Będę w styczniu montował STAGa ze sterownikiem GoFast - nic na jego temat nie pisaliście ale może ktoś ma jakieś doświadczenia z nim...
W moim poprzednim samochodzie działał bez zarzutu.


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 5:20 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Sprawdź czy działa z tymi silnikami. Lub weź te, które wiadomo, że działają (stag Qbox lub jakiś lpgtech)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 8:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Z moim 1,8 Baloniak GoFast działa i nie mam z nim problemów. Kupiłem nawet kabelek aby od czasu do czasu zerknąć czy wszystko śmiga jak należy.


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 8:43 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Pisałem już kilka razy. Kłopoty są z komputerami silników 2.0 12v w Vitarze. W GV z tym samym silnikiem już jest OK. Reszta kontrolerów nie sprawia problemu zazwyczaj.
Oczywiście da się wyregulować nawet na sterowniku który nie czyta czasu wtrysków. ALe po co się męczyć z wadliwym sterownikiem jak można kupić taki który nie sprawia problemów?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr gru 21, 2016 10:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 29, 2016 2:22 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2,0 16V
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Wielkie dzięki - włożę GoFast bo ponad dwie stówy taniej niż Qbox a przy okazji przetestuję dla potomnych :wink:

A tak przy okazji - doskonale wiem że nie istnieje coś takiego jak "świece do gazu" ale nie wiem co kupić. Chciałbym włożyć nowe przed montażem instalacji, od lat kupuję tylko NGK i tak chciałem zrobić teraz ale wszystkie katalogi oraz instrukcja każą montować platynowe :shock: - czy rzeczywiście to konieczne, czy zwykłe w GV 2,0 16V nie dadzą rady? Jeżeli macie z tym jakieś doświadczenia to proszę o podpowiedź...

PS: dziwiło mnie że moja GV nie odpala od "strzała" tylko po jakiejś sekundzie, góra dwóch kręcenia, niezależnie od tego czy zimna czy ciepła - czy to może być wina tego że poprzedni właściciel włożył zwykłe świece?


Na górę
Post: pt gru 23, 2016 9:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sie 03, 2009 8:36 pm
Posty: 39
Lokalizacja: TJE świętokrzyskie
Ja polecam świece Denso K20TT. Porównywałem kiedyś wygląd różnych świec w tym samym samochodzie. Na tych denso nigdy nie widziałem żadnego nagaru.

_________________
GV I 2.0 16V 3d lift 2'5
Rav 4 I rakieta nie samochód.


Na górę
Post: pt gru 23, 2016 11:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
z tego co pamiętam to denso k20tt było dedykowane pod lpg, wydaje mi się że jeżeli przy lpg jest nagar na świecach to jest ujowo, i nie jest to wina świec,,


Na górę
Post: pn gru 26, 2016 8:54 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
bodix pisze:
Wielkie dzięki - włożę GoFast bo ponad dwie stówy taniej niż Qbox a przy okazji przetestuję dla potomnych :wink:

TO sprawdź czy czyta wtryski poprawnie.
Tak wyglądają błędne mapy:
Obrazek

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn sty 02, 2017 8:13 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 29, 2016 2:22 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2,0 16V
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
danthe pisze:
bodix pisze:
Wielkie dzięki - włożę GoFast bo ponad dwie stówy taniej niż Qbox a przy okazji przetestuję dla potomnych :wink:

TO sprawdź czy czyta wtryski poprawnie.
Tak wyglądają błędne mapy:
[img]http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=22022[/img]

10 stycznia podtlenek lpg powinien już być zmotany to napiszę jak hula...

EDIT: Instalacja już założona - sterownik GoFast, reduktor KME Silver, wtryski AC W-02. Bezproblemowa kalibracja, wykres niemal idealnie taki sam jam benzyny, nie czuć żadnych różnic między Pb a LPG, ani podczas przełączania ani podczas jazdy... Korekty długoterminowe w okolicach 1-1,5 i to po samej kalibracji bez żadnych reagulacji. Wyszło super. Zobaczymy jakie spalanie :D


Na górę
Post: pt mar 23, 2018 8:30 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:12 am
Posty: 3
bodix pisze:
danthe pisze:
bodix pisze:
Wielkie dzięki - włożę GoFast bo ponad dwie stówy taniej niż Qbox a przy okazji przetestuję dla potomnych :wink:

TO sprawdź czy czyta wtryski poprawnie.
Tak wyglądają błędne mapy:
[img]http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=22022[/img]

10 stycznia podtlenek lpg powinien już być zmotany to napiszę jak hula...

EDIT: Instalacja już założona - sterownik GoFast, reduktor KME Silver, wtryski AC W-02. Bezproblemowa kalibracja, wykres niemal idealnie taki sam jam benzyny, nie czuć żadnych różnic między Pb a LPG, ani podczas przełączania ani podczas jazdy... Korekty długoterminowe w okolicach 1-1,5 i to po samej kalibracji bez żadnych reagulacji. Wyszło super. Zobaczymy jakie spalanie :D



I jak spalanie? Pojawily sie jakies inne problemy?


Na górę
Post: wt maja 07, 2019 6:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 11, 2019 2:33 pm
Posty: 14
Silnik: J20A
Model: GV1 FT
Rok prod.: 2003
Właśnie założyłem instalacje LPG do mojej Suzi z silnikiem J20A. Sterownik Stag Qbox i wtryski Baracudy.
Spalanie LPG w cyklu mieszanym 15-16 litrów ( miasto, trochę poza miastem i jazda po lesie).
Benzyny pali około 13,5-14 litrów.

Skrzynia automat ,opony Hankook AT 225/75 R16.

Narazie wypaliłem jeden zbiornik gazu. Zobaczę jak wyjdzie drugie tankowanie.


Na górę
Post: sob sie 15, 2020 12:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 11, 2019 2:33 pm
Posty: 14
Silnik: J20A
Model: GV1 FT
Rok prod.: 2003
Jako że już minął ponad rok od założenia lpg w mojej Suzi chciałem powiedzieć że nie mam żadnych problemów z instalacją. Zrobiłem już 15k km. Spalanie jest ok. Trasa 12-13 do 110km/h, miasto i troche teren 14-16 L/100km

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: śr sie 26, 2020 8:52 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 11, 2017 10:21 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Model: GVI
Rok prod.: 2005
daweed pisze:
Jako że już minął ponad rok od założenia lpg w mojej Suzi chciałem powiedzieć że nie mam żadnych problemów z instalacją. Zrobiłem już 15k km. Spalanie jest ok. Trasa 12-13 do 110km/h, miasto i troche teren 14-16 L/100km

Nie umiem skonfigurować Tapatalka przy użyciu Tapatalka

Cześć jaką masz u siebie butlę ?
Ja mam w stelażu w miejscu oryginalnego zbiornika Pb ale na dłuższe wyjazdy słabo się to sprawdza...
Będę rezygnował z tego bo nie wyobrażam sobie wyjazdu na Ukraine czy Bałkany i tankowania LPG co 250-280km...


Na górę
Post: czw lis 12, 2020 9:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 11, 2019 2:33 pm
Posty: 14
Silnik: J20A
Model: GV1 FT
Rok prod.: 2003
kwiatek.pl pisze:
Cześć jaką masz u siebie butlę ?
Ja mam w stelażu w miejscu oryginalnego zbiornika Pb ale na dłuższe wyjazdy słabo się to sprawdza...
Będę rezygnował z tego bo nie wyobrażam sobie wyjazdu na Ukraine czy Bałkany i tankowania LPG co 250-280km...


Pojemność nominalna Butli 41L. Wchodzi 30-32l gazu.
Ostatnio więcej jeżdżę po lesie to i spalanie wzrosło do 17-18l LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl