suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 8:30 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1016 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 10, 2008 2:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
kolego nic jeszcze nie robiłem z moją suzą ale zamierzam tylko muszę zmienić lub zregenerować ramę... sam jeszcze nie wiem na co się zdecydować :? :? :?

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: pn sie 11, 2008 3:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 20, 2007 2:34 pm
Posty: 147
Lokalizacja: Rusiec k/Nadarzyna
oj marudzicie .. da się jeździć ... fakt nie 150 a 110 .. raz mi nawet licznik pokazał 120 ....
... ale stabilność jak na lift u mnie wyszła ok .. sztywne sprężyny z przodu ładnie prowadzą auto ...

_________________
ResoR - Vitara '92 1.6 8v + LPG (Blos) - Już bez Vitary :(


Na górę
Post: wt sie 19, 2008 10:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
witam panów 8)

Ja na gazik nie narzekam butla 40, spalanie 10-11 litrów gazu na 100 przy prędkości 80-110 w cyklu bardzo mieszanym, Mało ale mnie cieszy :lol: Na autostradzie przy 140 wzieła 14 l.
w zimą butla starcza mi na minimum 390 km w wakacje 370-szybciej się rozgrzewa :) . Instalacje mam od 3 lat tak jak kupiłem już była więc się nie trudziłem z montażem. obroty standardowo falują na benzynie-widocznie te typy tak mają- wymieniłem sonde świece filtry przepustnice wyczyściłem na glanc ale nic nie pomogło, niestety nie doszedłem dlaczego tak sie dzieje :? :? :cry:

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: śr sie 20, 2008 9:24 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
U mnie też wolne obroty falują - ale tylko na nie do końca rozgrzanym silniku.
Co do v-max raz nawet widziałem już na liczniku 140 z małym ogonkiem ale ryk silnika już głośny no i autem steruje się jak żaglowcem.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: śr sie 20, 2008 12:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
U mnie to wygląda tak,benzynka 10l na 100km i gazu około 12l,poza czarnym wiadomo że więcej.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw sie 21, 2008 8:14 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Mnie troche tylko nie pokoi dośc duży wzrost spalania na klimie - po warszawie zamiast 12 l robi się odrazu ok 14 - ale cóż chłodek musi troche kosztowac :D
Aha auto zaczeło równiej chodzić i mniej ryczeć przy wyższych prędkościach - pospawane portki - zaczeły rury puszczać na spawach. A obroty falowały na zimnym bo się sonda lambda poluzowała - pewnie nie było dobrej masy i warjował.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: śr mar 18, 2009 9:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo, jak bedziesz robił, to jedź tam gdzie ja robiłem...Nie mam żadnych problemów z gazem, wszystko pięknie chodzi (a tankuje...najtaniej - wiec wszelki syf ;)) - zero problemów z wolnymi obrotami (stoi idealnie na 800 obrotów niezależnie, czy jest -10, czy +30)...Goście się poprastu znają na robocie ;)

PS. Nic od nich nie mam za reklamę :mrgreen: - tylko w porównaniu do znajomych, którzy jeszcze na dodatek nie męczą aut w OR - mam totalnie zero problemów :!:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn mar 23, 2009 3:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 06, 2007 3:07 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Podpowiem szanownym kolegom...
Vitara 1.6 8V bardzo ładnie współpracuje z systemem gazowym firmy BRC-STAKO:
Butla: STAKO
Reduktor: BRC Tecno 100KW
Wielozawór: BRC Europa
centralka: BRC Just
cała reszta również firmy BRC - tj:mikser BRC, emulator BRC,wlew gazu BRC,nawet przewody gazowe BRC.
Cała instalka (oprócz butli) jest jednej firmy od początku do końca (tu akurat BRC) a nie składana z wyrobów kilku firm.
Instalacje tego typu firmuje "CZAKRAM" a zakładają lokalne zrzeszone zakłady dając 2 lata gwarancji na terenie całej Polski (wystarczy że dojedziesz do najbliższego zrzeszonego zakładu).


Na górę
Post: pn mar 23, 2009 6:16 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
mam instalacje też z tej sieci i też BRC - polecam - od założenia 0 problemów (30 tys. km), tyle, że u mnie sekwencja. Generalnie dobra marka, jak kiedyś Lovato :D

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: wt maja 19, 2009 1:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
Masmo, jak bedziesz robił, to jedź tam gdzie ja robiłem...Nie mam żadnych problemów z gazem, wszystko pięknie chodzi (a tankuje...najtaniej - wiec wszelki syf ;)) - zero problemów z wolnymi obrotami (stoi idealnie na 800 obrotów niezależnie, czy jest -10, czy +30)...Goście się poprastu znają na robocie ;)

PS. Nic od nich nie mam za reklamę :mrgreen: - tylko w porównaniu do znajomych, którzy jeszcze na dodatek nie męczą aut w OR - mam totalnie zero problemów :!:

Właśnie klamka zapadał...
Cena Pb95 kole 4,15 a gazu jakieś groszę, zjeździłem w parę dni bak i w sumie dobrze mi sie jeździ Vitką po budowie i wraca z pracy :wink: więc stwierdziłem że jak będzie gaz to nie będe się tak stresował kwotami jakie zostawiam na stacji :mrgreen: .

Rozmawiałem z Twoimi fachowcami i napisali mi:
witam z togo co pamiętam to w tym silniku jest wtrysk 1_punktowy i jest problem zrobić instalację wodoszczelną przy wtrysku wielopunktowym nie ma większego problemu
można zamontować wszystkie elementy instalacji w najwyższych punktach elektronikę zamontować w kabinie aby zmniejszyć możliwość zalania wodą
koszt takiej instalacji przy1_punkciereduktor lovato elektronika kme

Przy rozmowie telefonicznej facet stwierdził że elektronika może mieć problem z wodą...
Jakieś sugestie? Kościej jak zrobił u Ciebie? Możemy się gdzieś spinąć żebym oblookał Twoją instalację??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt maja 19, 2009 2:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
U mnie komputer jest podpięty do grodzi przy tabliczce znamionowej. Co do wodoszczalności... Mi nic takiego nie mówili :roll:

Generalnie, aby zalać po górną gródź to byś musiał naprawdę zanurkować... Nie wiem - ja nie mam żadnych problemów, chlapo odporna jest :mrgreen:

Ja też mam lovato i elektronikę KME (bingo-m).
Możemy się spotkać, jak chcesz - tylko napisz gdzie. Jak będę jechał do Przemasa (środa, może czwartek...) to mogę zajechać na budowę do Letniewa (w sumie tamtędy śmigam - brak korków).

Powiedz mi - jak u nich z terminami? Muszę jechać na wymianę filtra - już w sumie 20000 na nim zrobiłem :mrgreen: i sprawdzenie diody od rezerwy - po bananie (montaż zderzaka) się przestała świecić :evil:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: wt maja 19, 2009 2:36 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kosciej pisze:
Powiedz mi - jak u nich z terminami? Muszę jechać na wymianę filtra - już w sumie 20000 na nim zrobiłem :mrgreen: i sprawdzenie diody od rezerwy - po bananie (montaż zderzaka) się przestała świecić :evil:
Jak nie masz gwarancji to można samemu filtr wymienić - pare złotych, pare minut.
Co do wskaźnika - sprawdź kable - powinny wychodzić z zaworu na butli i wesoło iść tak jak przewody z gazem ;) , może gdzieś obcięte? (mi blacharz tak obciął, jak butle wymontowywał, oczywiście już nie połączył spowrotem :lol:)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: wt maja 19, 2009 3:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Mam na gwarancji jeszcze i do tego jeszcze mam jeden darmowy przegląd ;)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: wt maja 19, 2009 6:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
U mnie cała elektronika w środku i wysoko .Robi :D
A i silnik krokowy wysoko pod maską.
Czasem śniedzieją styki i trza okresowo wyczyścić i posmarować kontoxem.

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: pt gru 18, 2009 7:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 11, 2009 8:53 am
Posty: 39
Jak Wam pali na samym gazie vitarka ?
Mi przy - 10"C nie pali :( chyba ze mnie ktoś pociagnie to zapali.
Baku na benzyne nie mam jeszcze i jak ktos zna rozmiary baku 5l tego co mocowaliście nad tylnim mostem to poproszę. Bo chce taki zespawać twardym lutem i nie wiem ile ugina sie ten wachacz " v "
Jaki gruby zrobić?
Mam 14l spalania w mieście, da sie zejsc jeszcze nizej ?

Tak sie zastanawiam jak go odpalać na dużym mrozie i moze ciepla wode polac na parownik ?! co myslicie. :?:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1016 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl