suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
LPG w silniku 1,6 8V http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=573 |
Strona 3 z 16 |
Autor: | kosciej [ pt lip 04, 2008 9:51 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
Mam gaz Czy jest możliwe, żeby na gazie lepiej chodził na wolnych niż na benzynie?? Pozdr! |
Autor: | ResoR [ pt lip 04, 2008 9:53 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
u mnie tak się dzieje .. na benzynie na wolnych faluje sobie lekko a na gazie równiuteńko pracuje .... |
Autor: | czaya [ pt lip 04, 2008 10:04 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
dokładnie. mam to samo. |
Autor: | zax [ pt lip 04, 2008 11:55 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
papas pisze: Eno kurna to co ty masz handmadafaka superhiper przdłużanego looooonga że Ci tyle rzeczy wchodzi?????? Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić. Złożyłem tylną kanapę papas pisze: membrana wyskoczyła ze zatrzasku, i jak próbowałem wyregulować gaz to za 0,5h vitka wsysła 25 litrów gazu Że też nie wpadłem na to po tym okrótnym zapachu spalin, no.... W Aro miałem takie spalanie jak mi dekle zakręcili po swpaie silnika gorący płyn dostarczany do parownika... I zamarzniety był i ciekły LPG miałem w silniku.... |
Autor: | zax [ pt lip 04, 2008 11:56 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
ResoR pisze: u mnie tak się dzieje .. na benzynie na wolnych faluje sobie lekko a na gazie równiuteńko pracuje .... A to wina silniczka krokowego. To normalne, że na benzynie lepiej ciągnie z dołu niż na LPG... |
Autor: | SLAVCO1983 [ wt lip 08, 2008 2:25 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
WITAM widzę że nie jestem sam z latającymi obrotami, ale powiedzcie mi czy komuś się udało wyregulować żeby na benzynie i na gazie chodził podobnie?? mam vitkę 1,6 8v przejechane już 270 tyś, na gazie około 80 tyś na benzynie skacze jak cholera, czy to zimny silnik czy gorący nie ważne a na gazie bez problemu już po prostu mi nerwy mi wysiadły i apropo gazu jak u was jest z pokazywaniem nagrzania płynu na czujniku temp. u mnie wychyla sie jedynie na jakieś 3-4 mm czy u Was też tak jest??? |
Autor: | zax [ wt lip 08, 2008 3:56 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
Już tłumacze co mnie wytłumaczono. W moim aucie mam odcięte 2 przewody z 4 z silniczka krokowego: czerwony i niebieski z tego co pamiętam. Jest on ustawiony na stałę i zależnie od temperatury płynu chłodniczego silnik ma coraz mniejsze obroty. No i co do skaczących obrotów to jest tak: im zimniejszy silnik tym bardziej te obroty skaczą: dochodza nawet do 1700 rpm, odcinka, spadają, znów lecą... Jak się nagrzeje do 1/3 skali to zwykle było tak, że 1000 rpm-700 rpm... No a teraz jak mi sie dogrzewa to mam i 500 rpm wg obrotomierza czasem I nie gaśnie. |
Autor: | SLAVCO1983 [ wt lip 08, 2008 7:43 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
ok a jak wygląda silniczek krokowy bo podobno w wersjach 1.6 8v nie ma takowego, a jeśli jest to proszę o zdjęcie SLAVCO1983@INTERIA.PL ALBO GG 8705819 |
Autor: | zax [ wt lip 08, 2008 8:04 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
No z tego co wiem, to jest to element w okolicach przepustnicy. Prawdopodobnie jedyne miejsce do którego przy przepustnicy dochodzą przewody elektryczne. |
Autor: | piotrk [ wt lip 08, 2008 8:18 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
zax pisze: Już tłumacze co mnie wytłumaczono. W moim aucie mam odcięte 2 przewody z 4 z silniczka krokowego: czerwony i niebieski z tego co pamiętam. Jest on ustawiony na stałę i zależnie od temperatury płynu chłodniczego silnik ma coraz mniejsze obroty. Właśnie ten efekt mnie prześladuje i za cholere nie mogę wykryć przyczyny Jest to lekko wnerwiające, że za każdym razem jak nagrzeje silnik to musze się zatrzymać (koła nie mogą się kręcić) ,żeby obroty się wyregulowały - później jest ok. Zwalczyłeś to jakoś Muszę się przyjrzeć, czy nikt nie kombinował przy silniczku krokowym ... |
Autor: | zax [ wt lip 08, 2008 10:35 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
piotrk pisze: Zwalczyłeś to jakoś No. Jak się nagrzeje za połowę skali to trzyma równe obroty Nie walcze z tym, jakoś mi się nie chce. |
Autor: | SLAVCO1983 [ śr lip 09, 2008 7:31 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
ok a czy na benzynie i na gazie wam skaczą obroty czy tylko na jednym paliwie ewidentnie??? |
Autor: | zax [ śr lip 09, 2008 8:39 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
Mi na jednym i drugim. Bo samo się przełącza jak się nagrzeje, poprawy nie widać. |
Autor: | Belfegor [ czw lip 10, 2008 6:32 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
Ja stawiam na czujnik położenia przepustnicy. Miałem podobną sytuację w Fordzie fiesta. Jak sie go odkręciło i lekko tylko przesunęło w ramach otworków-obroty sie stabilizowały. Jest tam chyba napylona warstwa jakiejś substancji która daje opór elektryczny i w miejscu jak suwak zatrzymał sie w położeniu wolne obroty to się ta warstwa wydarła. Pomogło przekręcenie go delikatnie. Wolne obroty wzrosly o jakieś 150-200 ale były równe. Drozszą metodą naprawy czujnika jest jego wymiana . |
Autor: | SLAVCO1983 [ czw lip 10, 2008 6:36 am ] |
Tytuł: | Re: LPG w silniku 1,6 8V |
a widzicie u mnie obroty skaczą tylko na benzynie i jak jadę i w czasie wdepnięcia w pedał rzuca jak cholera nie wiem może syf mam w baku cholera nie mam już pojęcia |
Strona 3 z 16 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |