suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

LPG w silniku 1,6 8V
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=573
Strona 3 z 16

Autor:  kosciej [ pt lip 04, 2008 9:51 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

Mam gaz :D

Czy jest możliwe, żeby na gazie lepiej chodził na wolnych niż na benzynie??

Pozdr!

Autor:  ResoR [ pt lip 04, 2008 9:53 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

u mnie tak się dzieje .. na benzynie na wolnych faluje sobie lekko a na gazie równiuteńko pracuje ....

Autor:  czaya [ pt lip 04, 2008 10:04 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

dokładnie.
mam to samo.

Autor:  zax [ pt lip 04, 2008 11:55 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

papas pisze:
Eno kurna to co ty masz handmadafaka superhiper przdłużanego looooonga że Ci tyle rzeczy wchodzi??????
Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić.

Złożyłem tylną kanapę :mrgreen:

papas pisze:
membrana wyskoczyła ze zatrzasku, i jak próbowałem wyregulować gaz to za 0,5h vitka wsysła 25 litrów gazu :shock: :shock: :shock:
Że też nie wpadłem na to po tym okrótnym zapachu spalin, no....

W Aro miałem takie spalanie jak mi dekle zakręcili po swpaie silnika gorący płyn dostarczany do parownika... I zamarzniety był i ciekły LPG miałem w silniku.... :roll:

Autor:  zax [ pt lip 04, 2008 11:56 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

ResoR pisze:
u mnie tak się dzieje .. na benzynie na wolnych faluje sobie lekko a na gazie równiuteńko pracuje ....

A to wina silniczka krokowego. :(

To normalne, że na benzynie lepiej ciągnie z dołu niż na LPG...

Autor:  SLAVCO1983 [ wt lip 08, 2008 2:25 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

WITAM

widzę że nie jestem sam z latającymi obrotami, ale powiedzcie mi czy komuś się udało wyregulować żeby na benzynie i na gazie chodził podobnie??

mam vitkę 1,6 8v przejechane już 270 tyś, na gazie około 80 tyś na benzynie skacze jak cholera, czy to zimny silnik czy gorący nie ważne a na gazie bez problemu już po prostu mi nerwy mi wysiadły

i apropo gazu jak u was jest z pokazywaniem nagrzania płynu na czujniku temp. u mnie wychyla sie jedynie na jakieś 3-4 mm czy u Was też tak jest???

Autor:  zax [ wt lip 08, 2008 3:56 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

Już tłumacze co mnie wytłumaczono. W moim aucie mam odcięte 2 przewody z 4 z silniczka krokowego: czerwony i niebieski z tego co pamiętam. Jest on ustawiony na stałę i zależnie od temperatury płynu chłodniczego silnik ma coraz mniejsze obroty.
No i co do skaczących obrotów to jest tak: im zimniejszy silnik tym bardziej te obroty skaczą: dochodza nawet do 1700 rpm, odcinka, spadają, znów lecą... Jak się nagrzeje do 1/3 skali to zwykle było tak, że 1000 rpm-700 rpm... No a teraz jak mi sie dogrzewa to mam i 500 rpm wg obrotomierza czasem :mrgreen:
I nie gaśnie. :)

Autor:  SLAVCO1983 [ wt lip 08, 2008 7:43 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

ok a jak wygląda silniczek krokowy bo podobno w wersjach 1.6 8v nie ma takowego, a jeśli jest to proszę o zdjęcie SLAVCO1983@INTERIA.PL ALBO GG 8705819

Autor:  zax [ wt lip 08, 2008 8:04 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

No z tego co wiem, to jest to element w okolicach przepustnicy. Prawdopodobnie jedyne miejsce do którego przy przepustnicy dochodzą przewody elektryczne. :mrgreen:

Autor:  piotrk [ wt lip 08, 2008 8:18 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

zax pisze:
Już tłumacze co mnie wytłumaczono. W moim aucie mam odcięte 2 przewody z 4 z silniczka krokowego: czerwony i niebieski z tego co pamiętam. Jest on ustawiony na stałę i zależnie od temperatury płynu chłodniczego silnik ma coraz mniejsze obroty.

Właśnie ten efekt mnie prześladuje i za cholere nie mogę wykryć przyczyny :idea:
Jest to lekko wnerwiające, że za każdym razem jak nagrzeje silnik to musze się zatrzymać (koła nie mogą się kręcić) ,żeby obroty się wyregulowały - później jest ok.

Zwalczyłeś to jakoś :?: Muszę się przyjrzeć, czy nikt nie kombinował przy silniczku krokowym ...

Autor:  zax [ wt lip 08, 2008 10:35 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

piotrk pisze:
Zwalczyłeś to jakoś :?:

No. :mrgreen:
Jak się nagrzeje za połowę skali to trzyma równe obroty :mrgreen:
Nie walcze z tym, jakoś mi się nie chce. :roll:

Autor:  SLAVCO1983 [ śr lip 09, 2008 7:31 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

ok a czy na benzynie i na gazie wam skaczą obroty czy tylko na jednym paliwie ewidentnie???

Autor:  zax [ śr lip 09, 2008 8:39 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

Mi na jednym i drugim. Bo samo się przełącza jak się nagrzeje, poprawy nie widać.

Autor:  Belfegor [ czw lip 10, 2008 6:32 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

Ja stawiam na czujnik położenia przepustnicy. Miałem podobną sytuację w Fordzie fiesta. Jak sie go odkręciło i lekko tylko przesunęło w ramach otworków-obroty sie stabilizowały. Jest tam chyba napylona warstwa jakiejś substancji która daje opór elektryczny i w miejscu jak suwak zatrzymał sie w położeniu wolne obroty to się ta warstwa wydarła. Pomogło przekręcenie go delikatnie. Wolne obroty wzrosly o jakieś 150-200 ale były równe. Drozszą metodą naprawy czujnika jest jego wymiana :mrgreen: .

Autor:  SLAVCO1983 [ czw lip 10, 2008 6:36 am ]
Tytuł:  Re: LPG w silniku 1,6 8V

a widzicie u mnie obroty skaczą tylko na benzynie i jak jadę i w czasie wdepnięcia w pedał rzuca jak cholera nie wiem może syf mam w baku cholera nie mam już pojęcia :cry: :cry: :cry:

Strona 3 z 16 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/