suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr cze 03, 2015 12:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
jamamoto pisze:
Ojczulek ostatnio zakupił GV 5D 2.0 (2004r) i zastanawia się nad LPG.
Ja w moim Mitsubishi Space Star mam BRC 24 Sequent od prawie 3 lat i jestem zadowolony.

Jak BRC współpracuje z silnikiem 2.0 w Grand Vitarze? (Zakładam, że była jedna wersja benzynowego silnika 2.0, czyli J20A w tym modelu)


Proponuję STAGa :D
w jednym z warsztatów :

http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/autoryzowane-serwisy-stag

Gwarancja ogólnopolska
Polska produkcja, cena zdecydowanie bardziej atrakcyjna niż włoszczyzna

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: czw cze 25, 2015 9:48 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 10, 2015 9:10 pm
Posty: 19
Właśnie przymierzam się do instalacji i widzę że to nie takie hop-siup. Czy ktoś mógłby rozpisać przykładowe działające z j20 elementy instalacji? Czy w Białymstoku jest zakład który ogarnia vitary? W starej Lagunie I zakładałem w "takada" i w sumie byłem zadowolony.

_________________
Vitara3D 1.6 16v de luxe cabrio
:wink:


Na górę
Post: czw cze 25, 2015 10:06 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Reduktor musi być odpowiednio duży - teraz mam polski KME SILVER (lovato 180HP nie dał rady - ponad 4000rpm gaz zamarzał na listwie)
Komputer - stare stagi nie działają, dopiero Qbox ogarnia. Podobno LPGtech też działa bez problemu.
Jakieś wydajne wtryski - tego jeszcze nie ogarnąłem.

ps:
będę się pozbywał swojej instalacji, mam mały bak z butlą w miejscu oryginalnego baku.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lip 19, 2015 6:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 28, 2015 3:08 pm
Posty: 10
sciba pisze:
jamamoto pisze:
Ojczulek ostatnio zakupił GV 5D 2.0 (2004r) i zastanawia się nad LPG.
Ja w moim Mitsubishi Space Star mam BRC 24 Sequent od prawie 3 lat i jestem zadowolony.

Jak BRC współpracuje z silnikiem 2.0 w Grand Vitarze? (Zakładam, że była jedna wersja benzynowego silnika 2.0, czyli J20A w tym modelu)


Proponuję STAGa :D
w jednym z warsztatów :

http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/autoryzowane-serwisy-stag

Gwarancja ogólnopolska
Polska produkcja, cena zdecydowanie bardziej atrakcyjna niż włoszczyzna


A wracając do pytania, czy są jakieś problemy z BRC w tym modelu?


Na górę
Post: czw sie 13, 2015 8:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sie 03, 2009 8:36 pm
Posty: 39
Lokalizacja: TJE świętokrzyskie
Ja mam problem z instalacją lpg w 2.0 16V. Jak zgaszę całkowice rozgzrany silnik na LPG i postoi ok. 5 minut, trzeba dłużej kręcic albo wcale nie chce odpalić. W przypadku jak nie odpali to trudno go odpalić także na PB. Jakby go zalewało gazem? Na benzynie wszystko chodzi ok. Poza tym na LPG chodzi równo i mocy nie brakuje. Sterownik stag-4eco, wtryski barracuda, parownik nie wiem. Byłem na regulacji ale to chyba problem osprzętu. Co obstawiacie?

_________________
GV I 2.0 16V 3d lift 2'5
Rav 4 I rakieta nie samochód.


Na górę
Post: czw sie 13, 2015 9:52 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Chyba odpalanie zawsze jest na PB. Nawet jak silnik jest rozgrzany. Może komp gazowy nie przełącza na PB?

Nie masz przypadkiem wyłączanej pompy benzyny jak jedziesz na gazie?

A jak zgasisz na gazie i po tych paru minutach wymusisz odpalenie na PB?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sie 14, 2015 7:23 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Umnie gv 2.0 16v chodzi na stagu dosyc dobrze,ale wtryskiwacze już drugi raz wymienione w ciągu roku bo jak przełaczał na gaz to gasł całkiem


Na górę
Post: pt sie 14, 2015 8:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sie 03, 2009 8:36 pm
Posty: 39
Lokalizacja: TJE świętokrzyskie
No i wygląda na to że jednak niesłusznie oczerniłem lpg. Byłem dziś u gaziarza i więcej potestowałem też na pb. No i wyszło że te same objawy choć mniej nasilone są także na benzin. Przed załozeniem instalacji było ok. Może to te upały zrobiły swoje. Kolejne podejrzenie padło na czujnik położenia wału. Przełożyłem z drugiego wozu i na razie ok.

_________________
GV I 2.0 16V 3d lift 2'5
Rav 4 I rakieta nie samochód.


Na górę
Post: czw sie 20, 2015 5:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Jakie świece polecacie do J20A z LPG?

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: czw sie 20, 2015 7:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
Takie jak podaje katalog
Nie ma czegoś takiego jak świece do LPG
to ściema :roll:
Ja najcześciej używam NGK

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: pt sie 21, 2015 4:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Dzięki.
Wiem że to ściema z tymi świecami do LPG.
Chciałem się zapytać w jakie najlepiej zainwestować do w/w samochodu.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: pn sie 31, 2015 5:31 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 04, 2015 9:43 pm
Posty: 11
Mam taką Vitarę, kupiłem ją z instalacją BRC spalanie około 14l. Poprzedni właściciel twierdził że nie ma z nią problemów ja jeżdżę od kwietnia tego roku - brak problemów.


Na górę
Post: wt kwie 05, 2016 7:13 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Założyłem szosowe koła i zrobiłem testy spalania.
Wyszło:

LPG 12,5l/100km
benzyna 10,5l/100km

Z tym, że jazda 100km po autostradzie ze stałą prędkością 80-85kmh z jednym przyciśnięciem do 120 kmh. Więc jest to minimalne spalanie w tym samochodzie. Pewnie mniej by było jak bym miał minimalnie większe koła, bo teraz mam 80kmh przy 2700RPM. Do tego łożyska są już bardzo głośne, a to też ma wpływ na opory toczenia.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 05, 2016 7:57 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
danthe pisze:
Założyłem szosowe koła i zrobiłem testy spalania.
Wyszło:

LPG 12,5l/100km
benzyna 10,5l/100km

Z tym, że jazda 100km po autostradzie ze stałą prędkością 80-85kmh z jednym przyciśnięciem do 120 kmh. Więc jest to minimalne spalanie w tym samochodzie. Pewnie mniej by było jak bym miał minimalnie większe koła, bo teraz mam 80kmh przy 2700RPM. Do tego łożyska są już bardzo głośne, a to też ma wpływ na opory toczenia.


czyli w normie, ale i tak nie mało... jeep zj 5.9 lpg przy trasie z taką prędkością jak mówisz chlał 14 lpg... (przy jezdzie w miescie 25-30 ;) )

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: wt kwie 05, 2016 8:08 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
biela pisze:
zyli w normie, ale i tak nie mało... jeep zj 5.9 lpg przy trasie z taką prędkością jak mówisz chlał 14 lpg... (przy jezdzie w miescie 25-30 ;) )


W teście chodziło o określenie czy instalacja gazowa jest sprawna. I chyba jest, bo taka różnica jest dopuszczalna raczej.

ps:
Zapomniałem jeszcze dodać, że na dachu bagażnik z trapami.
Jak zrobię łożyska i powymieniam oleje to zrzucę bagażnik i ruszę w testy ponownie. Dobrze by było jakieś większe koła szosowe załatwić żeby przy 2500 było przynajmniej 90kmh.
Chociaż jak patrzę na spalanie vitary (link w stopce) to ona zawsze paliła 10-12 Pb. Nawet jak była totalną serią. Z tym że w przeszłości nigdy nie robiłem takiego testu, tylko było to spalanie z normalnej dynamicznej jazdy po polskich drogach.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl