suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:14 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lut 13, 2015 7:08 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Nie wiem jaki jest ECU w 1.8, ale jeśli podobny do tego w 2.0 to stag 4 nie zadziała poprawnie.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lut 13, 2015 10:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
danthe pisze:
Nie wiem jaki jest ECU w 1.8, ale jeśli podobny do tego w 2.0 to stag 4 nie zadziała poprawnie.

podobno osprzęt, czujniki są takie same dlatego komp powinien być bardzo podobny, zastanawiam się czy nie wziąć Elpigaz,

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt lut 13, 2015 10:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
W 2.0 16v o ile dobrze kojarzę to LPGtech robi robotę. Też polski sterownik, też z Białegostoku :). Złącza nawet te same co Stag300.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn kwie 27, 2015 8:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
danthe pisze:
Nie wiem jaki jest ECU w 1.8, ale jeśli podobny do tego w 2.0 to stag 4 nie zadziała poprawnie.


A dlaczego :?:

LPGTech to kopia STAGa :mrgreen:
gorsza 8)

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: pn kwie 27, 2015 9:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Założyłem elpigaz vela, jestem zadowolony, pali 12-14 litrów, delikatny spadek dynamiki jest ale nie narzekam

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn kwie 27, 2015 10:43 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sciba pisze:
danthe pisze:
Nie wiem jaki jest ECU w 1.8, ale jeśli podobny do tego w 2.0 to stag 4 nie zadziała poprawnie.


A dlaczego :?:

LPGTech to kopia STAGa :mrgreen:
gorsza 8)


A przeczytaj łaskawie ten wątek od początku to się dowiesz.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 12:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
Sorry nie zagłębiłem się wystarczająco :oops:

Kwestia jest dosyć prosta. Stag ma zbyt wysoki próg detekcji sygnału wtryskiwaczy i w efekcie nie widzi całej wartości sygnału. Zaprogramowanie takiej a nie innej wartości progu jest spowodowane kwestiami bezawaryjności sterownika, żywotności oraz funkcjonowaniem sterownika w innego rodzaju silnikach. LpgTech zrobił po prostu inną wartość detekcji i o to cała afera.
Jeśli chodzi o nową linie sterowników STAG Q-box (nowa płytka i hardware o wieki wyprzedająca hardware LpgTecha) problem złego odczyty czasów nie powinien już występować. Pisze powinien, dlatego, że nie było okazji sprawdzić tego akurat na sterowniku Hitachi z J20A. Jeśli ktoś chciałby przetestować proszę PW.

Wracając do tematu. J20A jest bez problemu do ogarnięcia na "starym" STAGu. Sam regulowałem kilka i jestem tego pewny. Wystarczą odpowiednie narzędzia i wiedza. Czego niestety 80% gazowników brakuje :mrgreen:


p.s tak...pracuję w firmie...produkującej STAGa :mrgreen:

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 2:05 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Mam qboxa i problem nie występuje.
Niestety spalanie dalej się utrzymuje na poziomie 25-30l/100km

EDIT:
ostatnio 24-25l/100km
benzyna 12-16l/100km

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 8:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
To zdecydowanie za dużo.
auto wygląda jak z avataru :?:

Jakie masz podzespoły w instalacji :?: wtryskiwacze reduktor ??
Możesz wrzucić jakieś zdjęcie, żeby było widać jak to jest założone :?:
Najlepiej plik ustawień ze sterownika podeślij jak masz możliwość
Jesteś z Wawy ?? mogę polecić Ci kogoś kto to ogarnie.

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 9:13 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Samochód zdecydowanie nie wygląda jak ten z awatara :)
Obrazek

Koła MT 33" na pewno nie pozwalają na niskie spalanie, ale nie powinien spalać 2x wiecej niż na benzynie. Muszę założyć koła szosowe i przejechać 200-300km testowo.

Reduktor wymieniony na KME silver bo poprzedni był za mały i zamarzał przy wysokich obrotach o duzym obciążeniu silnika - teraz jest ten polski i jest ok. Muszę tylko jeszcze ogarnąć czujnik temperatury przy reduktorze bo jest prowizorycznie zamotany z tego co widzę.
Nowy kolektor, kompletny wydech.
Nowe cewki i świece i przewody sterujące cewkami.
Wymieniony kompletny rozrząd (na łańcuszkach).
Nowa pompa wody.
Przepłukana chłodnica i nowy termostat.
Jest lepiej, więcej mocy, nie dławi się na wolnych obrotach. Nie przegrzewa się.

Wtryski są nie najlepsze: OMVL REG Dream XXI nowego typu. Robiłem testy na różnych zwężkach i bez zwężek. Jeszcze tylko nie testowałem na nowym reduktorze mniejszych zwężek, z mniejszym otworem. Ale czasy wtrysków gazu są w porównaniu z benzynowymi w miarę poprawne.

Aktualnego pliku ustawień nie mam pod ręką. W qbox jest sporo ciekawych ustawień ale trzeba poświęcić chyba milion roboczogodzin żeby go dopieścić porządnie :)

Instalacja jest zamontowana solidnie, nie można się za bardzo przyczepić, a ja należę do czepialskich klientów. Można ewentualnie się reduktora czepić, ale po prostu się inaczej nie chciał zmieścić KME. Jest 2x większy od poprzedniego.

I najciekawsze, spalanie bardzo mało zależy od tego czy jadę w trasie spokojnie czy ostro czy też szaleje w terenie :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 9:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
Nooo nie wygląda podobnie :mrgreen:

Jednak coś musi być nie tak. Rozumiem, że 12-16 L/100km na tych samym obuwiu :wink:
Qbox jest dosyć rozbudowany, ale raczej funkcję są dosyć intuicyjne. Do prostego silnika wystarczy porządna i dokładna regulacja.
A powiedz, czy oprócz spalania są jeszcze jakieś kłopoty z pracą silnika :?: spadek mocy, dławienie, szarpanie :?:
Czasy wtrysku mogą być podobne, ale może np. występować zbyt szybkie zapętlenie czasów przy wyższych obrotach i już będzie lipa. Podejrzewam, że raczej przy tych kapciach musisz zmieniać biegi przy 4 tyś obr. :mrgreen:
Jak będziesz miał okazję to podeślij mi plik .ust
Chyba, że mogę Cię wysłać do jakiegoś magika w okolicy, co Ci to ogarnie. Tylko napisz skąd jesteś.
Nie takie wynalazki na Stag-u jeżdżą :mrgreen:

p.s aaa i RegFast to bardzo słaby wtryskiwacz do silników wysokoobrotowych. Nie jest zły, ale do vw 1.6 100KM :mrgreen: f

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: śr kwie 29, 2015 7:37 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sciba pisze:
A powiedz, czy oprócz spalania są jeszcze jakieś kłopoty z pracą silnika spadek mocy, dławienie, szarpanie

To zostało wyeliminowane. Moc przybyła i jest. Praktycznie nie ma różnicy pomiędzy benzyną a gazem.

sciba pisze:
Czasy wtrysku mogą być podobne, ale może np. występować zbyt szybkie zapętlenie czasów przy wyższych obrotach i już będzie lipa.

Czym to się objawia? Wtrysk zały czas otwarty i leje gazem non stop?
sciba pisze:
Podejrzewam, że raczej przy tych kapciach musisz zmieniać biegi przy 4 tyś obr.

raczej przy 4500-5000 :) mam przyzwyczajenia z hondy, która po 4500 do 8000 ma drugie życie :)
sciba pisze:
Chyba, że mogę Cię wysłać do jakiegoś magika w okolicy, co Ci to ogarnie. Tylko napisz skąd jesteś.

Jestem z Warszawy, dokładnie Kabaty. Jakieś namiary na ogarniętych magików którzy nie kasują za sam wjazd na kanał mile widziane.
sciba pisze:
RegFast to bardzo słaby wtryskiwacz do silników wysokoobrotowych. Nie jest zły, ale do vw 1.6 100KM

Jestem tego świadom. Tylko w tej chwili waży się decyzja czy nie wyrzezać tego "zua" pod tytułem LPG i przynajmniej odzyskać troche kasy za instalacje. Wiec dopóki nie podejmę decyzji to szkoda mi kilkaset zł na wtryski jeszcze dodawać. A jakie wtryski polecasz?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr kwie 29, 2015 2:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
Napisałem PW
Daj znać czy udało się ogarnąć temat

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: wt cze 02, 2015 7:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 28, 2015 3:08 pm
Posty: 10
Ojczulek ostatnio zakupił GV 5D 2.0 (2004r) i zastanawia się nad LPG.
Ja w moim Mitsubishi Space Star mam BRC 24 Sequent od prawie 3 lat i jestem zadowolony.

Jak BRC współpracuje z silnikiem 2.0 w Grand Vitarze? (Zakładam, że była jedna wersja benzynowego silnika 2.0, czyli J20A w tym modelu)


Na górę
Post: śr cze 03, 2015 8:45 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
jamamoto pisze:
Ojczulek ostatnio zakupił GV 5D 2.0 (2004r) i zastanawia się nad LPG.
Ja w moim Mitsubishi Space Star mam BRC 24 Sequent od prawie 3 lat i jestem zadowolony.

Jak BRC współpracuje z silnikiem 2.0 w Grand Vitarze? (Zakładam, że była jedna wersja benzynowego silnika 2.0, czyli J20A w tym modelu)


J20 w GV to troche inna bajka. Inny ECU i inna wiązka. Podobno nie ma już problemów.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl