suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
instalacja LPG 2.0 16v J20A http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=10088 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | a.raczkowska [ ndz maja 26, 2013 9:53 am ] |
Tytuł: | instalacja LPG 2.0 16v J20A |
Wyszukiwarka nic nie wskazała, więc postanowiłam zapytać - Czy ktoś z was zakładał gaz w swojej Vitarze? Jaki rodzaj instalacji najlepiej się sprawdza? Co na to j20a? Może ktoś ma już doświadczenie i podpowie jakie jest spalanie po zagazowaniu przy tym silniku? |
Autor: | danthe [ ndz maja 26, 2013 8:13 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
Na pewno należy unikać komputerów Stag. Nie lubią się Vitarą i j20. GV już jest ok. Ja osobiście mam negatywne doświadczenia z gazem w tym silniku. |
Autor: | vaiker [ ndz maja 26, 2013 8:46 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
a ja mam ten silnik i h20a oraz h27a opanowany doskonale, tylko LPGTech sobie z nim radzi |
Autor: | BartekWPR [ ndz maja 26, 2013 9:08 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
No tak a lpg tech to firma goscia ktory byl konstruktorem staga. Mysle ze najwazniejsze sa wtryski. Do mojej powiedzieli za lpg tech 2900, a na japonskich wtryskach 3500. Dlatego zostaje na benzynie a ta kase wloze w blache. |
Autor: | danthe [ ndz maja 26, 2013 9:13 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
BartekWPR pisze: No tak a lpg tech to firma goscia ktory byl konstruktorem staga. Poprawili to co w stagu olali z tekstem: "tych samochodów jest na tyle niewiele że się nie opłaca poprawiać softu". Dodam, że problem dotyczy nie tylko vitar a wszystkich samochodów z ECU z tej serii jaka jest w vitarze z j20. A może jak odszedł główny konstruktor to nie wiedzą jak poprawiać błędy? |
Autor: | vaiker [ ndz maja 26, 2013 9:55 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
firma moze byc nawet czeska z bombaju, wali mnie to, wiem jedno - wyslali mi techa bym sprawdzil, okazalo sie ze dziala i chwala za to, stag upierdliwie twierdzil ze wszystko jest SPOKO https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?f=7&t=5671 a wtryski to sie montuje minimum hana2000 , reduktor kme silver i wszystko smiga w 4 autach jak talala , stag, brc( bardzo dobre ale drogie i upierdliwe w serwisowaniu) kme i inne wynalazki nie potrafily zliczyc czasow wtrysku |
Autor: | kipulo [ pn maja 27, 2013 7:22 am ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
Mam u siebie instalacje stag i nie jestem zadowolony,wymieniana była cała instalacja bo nie dało się jezdzic.Ale chyba co potwierdzą wszyscy posiadacze J20a to cewki które po zamontowaniu gazu spędzają sen z oczu ,na benie ok. na gazie cholera bierze przynajmniej u mnie. |
Autor: | danthe [ pn maja 27, 2013 7:54 am ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
kipulo pisze: Mam u siebie instalacje stag i nie jestem zadowolony,wymieniana była cała instalacja bo nie dało się jezdzic.Ale chyba co potwierdzą wszyscy posiadacze J20a to cewki które po zamontowaniu gazu spędzają sen z oczu ,na benie ok. na gazie cholera bierze przynajmniej u mnie. Jak w każdym samochodzie. Do gazu instalacja W/N musi być sprawna w 110%. W silniku z oddzielnymi cewkami na każdą świecę to się robi droga impreza. |
Autor: | a.raczkowska [ śr cze 19, 2013 8:15 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
Vaiker, dzięki za dobry kontakt. Mam instalację od pana Grześka. Wtryskiwacze Hana, sterownik Stag 4 eco, reduktor Arctic. Wszystko spisuje się doskonale, nie ma żadnych szarpnięć, przełączanie z jednego paliwa na drugie niezauważalne. Wszystko to w przyzwoitej cenie, miłej atmosferze i z długą gwarancją. |
Autor: | BartekWPR [ czw cze 20, 2013 9:48 am ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
A Pan Grzesiek to z Wawki czy Łącka?? Bo jak założyłaś to poniżej 3 koła to jestem wstępnie zainteresowany.... |
Autor: | a.raczkowska [ czw cze 20, 2013 6:51 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
W Starym Sączu. Poniżej |
Autor: | danthe [ śr lis 12, 2014 9:19 am ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
vaiker pisze: reduktor kme silver i wszystko smiga w 4 autach jak talala Odgrzeje kotleta, bo znowu walczę z LPG A który dokładnie reduktor? S, FZ6 czy FZ8? U mnie jest problem z temperaturą gazu na wysokich obrotach przy dużym obciążeniu silnika - III bieg powyżej 4500 obr./min. Wiem że mało kto tak jeździ, ale ja potrzebuję tego zakresu pracy silnika Temperatura gazu spada do 5-8 st C. Temperatura reduktora nie spada poniżej 50stC Czy przy 50 stC reduktor opisany jako 160KM powinien dać radę? Jaki reduktor zastosować do tego silnika? |
Autor: | koziołek [ śr lis 12, 2014 9:46 am ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
@Vaiker - LPG Tech lepszy niż STAG? Na przyszłość dobrze wiedzieć, obie firmy z mojego miasta i w obu mam jakieś tam znajomości. |
Autor: | danthe [ pn gru 22, 2014 8:45 am ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
Wymieniłem reduktor na KME silver - już listwa nie zamarza. Zobaczymy jak spalanie będzie jak nie będzie lało płynnym gazem Gazownik jeszcze się krzywił na wtryski, ale na razie działają więc koniec inwestycji w nietrafioną przeróbkę. ps: czy można zainstalować wtryski na dwóch listwach 2x2? |
Autor: | gutek.a4 [ pt lut 13, 2015 5:32 pm ] |
Tytuł: | Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A |
Witam Będę zakładał sekwencje do dyliżansu 1,8 16v dostałem dwie propozycje: 1. AG compact 800zł 2. Elpigaz Vela 500zł 3.używany stag 4 500zł Jaką opcję wybrać? |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |