suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

instalacja LPG 2.0 16v J20A
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=10088
Strona 1 z 5

Autor:  a.raczkowska [ ndz maja 26, 2013 9:53 am ]
Tytuł:  instalacja LPG 2.0 16v J20A

Wyszukiwarka nic nie wskazała, więc postanowiłam zapytać - Czy ktoś z was zakładał gaz w swojej Vitarze? Jaki rodzaj instalacji najlepiej się sprawdza? Co na to j20a? Może ktoś ma już doświadczenie i podpowie jakie jest spalanie po zagazowaniu przy tym silniku?

Autor:  danthe [ ndz maja 26, 2013 8:13 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

Na pewno należy unikać komputerów Stag. Nie lubią się Vitarą i j20. GV już jest ok.
Ja osobiście mam negatywne doświadczenia z gazem w tym silniku.

Autor:  vaiker [ ndz maja 26, 2013 8:46 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

a ja mam ten silnik i h20a oraz h27a opanowany doskonale, tylko LPGTech sobie z nim radzi

Autor:  BartekWPR [ ndz maja 26, 2013 9:08 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

No tak a lpg tech to firma goscia ktory byl konstruktorem staga.
Mysle ze najwazniejsze sa wtryski.
Do mojej powiedzieli za lpg tech 2900, a na japonskich wtryskach 3500.
Dlatego zostaje na benzynie a ta kase wloze w blache.

Autor:  danthe [ ndz maja 26, 2013 9:13 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

BartekWPR pisze:
No tak a lpg tech to firma goscia ktory byl konstruktorem staga.


Poprawili to co w stagu olali z tekstem: "tych samochodów jest na tyle niewiele że się nie opłaca poprawiać softu". Dodam, że problem dotyczy nie tylko vitar a wszystkich samochodów z ECU z tej serii jaka jest w vitarze z j20.

A może jak odszedł główny konstruktor to nie wiedzą jak poprawiać błędy? :evil:

Autor:  vaiker [ ndz maja 26, 2013 9:55 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

firma moze byc nawet czeska z bombaju, wali mnie to, wiem jedno - wyslali mi techa bym sprawdzil, okazalo sie ze dziala i chwala za to, stag upierdliwie twierdzil ze wszystko jest SPOKO https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?f=7&t=5671


a wtryski to sie montuje minimum hana2000 , reduktor kme silver i wszystko smiga w 4 autach jak talala , stag, brc( bardzo dobre ale drogie i upierdliwe w serwisowaniu) kme i inne wynalazki nie potrafily zliczyc czasow wtrysku

Autor:  kipulo [ pn maja 27, 2013 7:22 am ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

Mam u siebie instalacje stag i nie jestem zadowolony,wymieniana była cała instalacja bo nie dało się jezdzic.Ale chyba co potwierdzą wszyscy posiadacze J20a to cewki które po zamontowaniu gazu spędzają sen z oczu ,na benie ok. na gazie cholera bierze przynajmniej u mnie.

Autor:  danthe [ pn maja 27, 2013 7:54 am ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

kipulo pisze:
Mam u siebie instalacje stag i nie jestem zadowolony,wymieniana była cała instalacja bo nie dało się jezdzic.Ale chyba co potwierdzą wszyscy posiadacze J20a to cewki które po zamontowaniu gazu spędzają sen z oczu ,na benie ok. na gazie cholera bierze przynajmniej u mnie.


Jak w każdym samochodzie. Do gazu instalacja W/N musi być sprawna w 110%. W silniku z oddzielnymi cewkami na każdą świecę to się robi droga impreza.

Autor:  a.raczkowska [ śr cze 19, 2013 8:15 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

Vaiker, dzięki za dobry kontakt. Mam instalację od pana Grześka. Wtryskiwacze Hana, sterownik Stag 4 eco, reduktor Arctic. Wszystko spisuje się doskonale, nie ma żadnych szarpnięć, przełączanie z jednego paliwa na drugie niezauważalne. Wszystko to w przyzwoitej cenie, miłej atmosferze i z długą gwarancją.

Autor:  BartekWPR [ czw cze 20, 2013 9:48 am ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

A Pan Grzesiek to z Wawki czy Łącka??
Bo jak założyłaś to poniżej 3 koła to jestem wstępnie zainteresowany....:)

Autor:  a.raczkowska [ czw cze 20, 2013 6:51 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

W Starym Sączu. Poniżej :)

Autor:  danthe [ śr lis 12, 2014 9:19 am ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

vaiker pisze:
reduktor kme silver i wszystko smiga w 4 autach jak talala


Odgrzeje kotleta, bo znowu walczę z LPG :evil:

A który dokładnie reduktor? S, FZ6 czy FZ8?

U mnie jest problem z temperaturą gazu na wysokich obrotach przy dużym obciążeniu silnika - III bieg powyżej 4500 obr./min. Wiem że mało kto tak jeździ, ale ja potrzebuję tego zakresu pracy silnika ;)

Temperatura gazu spada do 5-8 st C. Temperatura reduktora nie spada poniżej 50stC
Czy przy 50 stC reduktor opisany jako 160KM powinien dać radę?

Jaki reduktor zastosować do tego silnika?

Autor:  koziołek [ śr lis 12, 2014 9:46 am ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

@Vaiker - LPG Tech lepszy niż STAG?
Na przyszłość dobrze wiedzieć, obie firmy z mojego miasta i w obu mam jakieś tam znajomości. :wink:

Autor:  danthe [ pn gru 22, 2014 8:45 am ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

Wymieniłem reduktor na KME silver - już listwa nie zamarza. Zobaczymy jak spalanie będzie jak nie będzie lało płynnym gazem :)
Gazownik jeszcze się krzywił na wtryski, ale na razie działają więc koniec inwestycji w nietrafioną przeróbkę.

ps:
czy można zainstalować wtryski na dwóch listwach 2x2?

Autor:  gutek.a4 [ pt lut 13, 2015 5:32 pm ]
Tytuł:  Re: instalacja LPG 2.0 16v J20A

Witam
Będę zakładał sekwencje do dyliżansu 1,8 16v dostałem dwie propozycje:
1. AG compact 800zł
2. Elpigaz Vela 500zł
3.używany stag 4 500zł

Jaką opcję wybrać?

Strona 1 z 5 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/