suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:24 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 23, 2008 4:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 12, 2008 5:41 pm
Posty: 58
WITAM
- może Ktoś wie ile ma pojemności zbiornik paliwa w Suzuki Vitara LONG 2.0 V6
- i ile tak naprawdę pali to auto benzyny i gazu
- mam zamiar założyć gaz , tylko zastanawiam się nad instalacją bez silnika krokowego
podobno jest to możliwe . komputer w aucie nie widzi wtedy elektroniki i nie wczytuję błędów.
wiem że najlepiej jest założyć sekwencję ale to wydatek 3 tyś zł , a bez elektroniki i silnika krokowego ok. 1200 zł.
Jak Wy to widzicie.....



Vitara 2.0 v6


Na górę
Post: wt wrz 23, 2008 5:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
ja osobiście nie bawiłbym się w tanie instalacje ... jak to mawiają co tanie to drogie - drugie tyle wydasz na gazowników, regulacje, walkę z falującymi obrotami nie mówiąc o zszarganych nerwach straconym czasie (bezcenne ;-)) kiedyś w rodzinie był samochód z wielopunktowym wtryskiem z prostą instalacją (wtedy była dostępna tylko I sza generacja, wiec nie było wyboru) - nigdy więcej. Jeździł tanio, owszem, ale problemów związanych czysto z gazem też było sporo :(. Teraz mam sekwencje, na różnicy w paliwie mi się już zwróciła i 0 problemów. Dosłownie 0 - od założenia absolutnie nic się nie działo.
Może Ci to coś pomoże mimo, że mam inny silnik ... ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 12:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
long na sekwencji, standardowe kola, jazda dynamiczna na tyle ile sie da tym autem, bez zamuania na swiatach i wyprzedzanie na trasie, mowimy o poudniu polski gdzie mamy gory, benzinum 11l/100 trasa, gazu 13l/100 trasa, w miescie odpowiednio llitr wiecej jednego i drugiego, instalacja SEKWENCJA i do wielopunktu nigdy nie zaoze innej, NIGDY, wiem bo w polonezie mam tzw Analogowa i szlag mnie trafia . . . wole wydac wiecej na poczatku niz potem doplacac do regulacji i nerwow

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 7:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Popieram, ja zrobiłem bład i do Corolli założyłem 1 gen a w suzuki już miałem 1 gen - niby ok ale co jakiś czas trzeba pokręcić.
Jedyna opcja jakby się ktoś upierał nad tańszą instalacją to tylko w połaczeniu z BLOSEM

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 8:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 20, 2008 4:43 pm
Posty: 75
Lokalizacja: Wrocław
vaiker pisze:
long na sekwencji, standardowe kola, jazda dynamiczna na tyle ile sie da tym autem, bez zamuania na swiatach i wyprzedzanie na trasie, mowimy o poudniu polski gdzie mamy gory, benzinum 11l/100 trasa, gazu 13l/100 trasa, w miescie odpowiednio llitr wiecej jednego i drugiego, instalacja SEKWENCJA i do wielopunktu nigdy nie zaoze innej, NIGDY, wiem bo w polonezie mam tzw Analogowa i szlag mnie trafia . . . wole wydac wiecej na poczatku niz potem doplacac do regulacji i nerwow

Pochwal się jaką masz instalkę w longu? jakie wtryskiwacze...?

_________________
**********
Pozdrawiam
Adam
Suzuki Vitara 2.0, V6, 24V LPG (sekwencja)

+

Bolid (czyt. Maluch) 126 Sport - Full electronik (LPG - I-gen)


Na górę
Post: pt paź 10, 2008 10:05 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
gdybym ja montowal, zamontowal bym staga, bo staga mam juz rozgryzionego w swojej 2.0 16v , natomiast v6 kupilem juz z instalacja sirocco , pieron wi co to jest, nazywa sie to tez w polsce jako AG , 2 dni temu zrobilem kabel, sciagnalem soft i dobilem sie do kompa, niestety na chwile obecna robie w longu blacharke i auto stoi rozkrecone, napewno bede robil modyfikacje instalacji, co prawda gazownik ja zamontowal idealnie, wszystkie kable pieknie oplecione, dysze w kolektor wwiercone najlepiej jak sie dalo, wezyki w lotnej bardzo krociutkie, doslownie po 7 cm i wtryskiwacze blisko zalozone, wtryski walteka czerwone, mysle ze starcza bo to 6 cylindrow wiec az takiej pary nie ma z jednego garczka jak z 4 tlokowego, dysze - nie mierzylem jeszcze , na oko 1,8 mm, mysle ze to za malo bo autko ma zamulke, pewnie zwieksze do 2 mm i sprawdze, czeka mnie wlasnie zmiana polozenia butli ( wypad z bagaznika, butla ma byc POD autem) dostrojenie map gazu, zmiana wezykow z 6 na 4 mm ( daje to lepsza reakcje na pedal gazu) wyrownanie dlugosci wezykow WSZYSTKIE musza miec taka sama, no i dobranie srednicy dysz, w sumie to sirrocco taki sam prawie jak stag, softy niemal identyczne

_________________
EVitara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl