suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 2:36 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 26, 2008 10:41 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw kwie 17, 2008 3:37 pm
Posty: 8
Od kilku tygodni stałem się posiadaczem krótkiej Vitary 1.6 16V.
Przyszła pora żeby założyć LPG, co wybrać ? Jedni radzą Blosa, inni sekwencję.
Może jakieś uwagi, porady :]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 11:17 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Ja mam sekwencje BRC.
Zalety wg mnie:
- nie ma różnicy w mocy/momencie gaz/benzyna
- spalenie - też bez różnicy, tylko syndrom ciężkiej nogi się czasem odzywa. Generalnie 10l/100km gazu w mieście na czarnym - można zejść do 8l - raz mi się udało, bo chciałem sprawdzić :P. Przy mojej jeździe wciąga koło 11-12l/100km, bo jakoś zawsze gdzieś mnie wywieje na "spacer" :twisted:
- przełączanie - totalnie niezauważalne, bez szarpnieć itp itd.
- cena LPG :D
Wady:
- brak "bagażnika" jeśli można to było tak nazwać
- cena - ja dałem 2950 zł
- geściej pod maską i trzeba więcej się nagimnastykowac, żeby się dobrac do niektórych elementów
- jesli ktoś nie dbał, to będzie musiał zadbać o świece i przewody WN
- nie można odpalić na LPG - także układ paliwowy musi być sprawny w całości - nie jest to w sumie wada, ale brak plusa, który posiada instalacja prostsza, na której da się wymusić pewne zachowania.

Ogólnie:
bardzo zadowolony jestem, żadnych problemów :)
Nie bierze oleju ;) żadnych zmian w stosunku do banzyny

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2008 1:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
ja mam zwykłą instalację BRC i butle 50l cylindryczna faktycznie przez to nie ma bagażnika i spokojnie odpala na gazie nawet zimą. w moim automacie i z moim butem pali ok 15 l ale wydaje mi się że jest troche słabsza niż na benzynie


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2008 4:53 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw kwie 17, 2008 3:37 pm
Posty: 8
nikt więcej nie jeździ na LPG ? :D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2008 5:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Jeździ, ale co niektórzy mają 8V
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=573

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw cze 19, 2008 7:47 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:47 am
Posty: 2
Ja mam BLOSa, i instalacje BRC. Jak dotąd (ok.4 m-ce), bez problemów. Na gazie i na benzynie jednakowo ciągnie. Spalanie na poziomie 12 litrów (krótkie przejazdy, sporo po górkach). Benzyny brał podobnie 11-12 litrów. Butla 45 litrów, kazała zapomnieć o bagażniku.


Na górę
Post: pt cze 20, 2008 4:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Ja co prawda nie mam LPG, ale jak już miałbym zakładać do wielopunktowego wtrysku to tylko sekwencję brałbym pod uwagę - oszczędność na instalacji prędzej czy później może się zemścić :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pt cze 20, 2008 7:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 08, 2006 12:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Braniewo
Najlepiej wcale nie montować :lol:
Pozdr.

_________________
Vitara sztywny most przedni
Land Rover Discovery 4.6
Jeep Cherokee 4.0


Na górę
Post: sob cze 21, 2008 9:27 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Też tak uważam :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 1:03 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
wielopunkt = sekwencja i BASTA, nie interesuja cie jakies tam ustawienia i ciagle wizyty u gazownika bo nie ma wolnych, bo strzela, bo takie tam, komputer gazu sam podrasowuje wtryskiwanie dysz gazowych ze komputer silnika mysli ze jedzie na benzynie, przelaczanie gaz/benzyna niezauwazalne, jadac 10 na godzine i jadac 120 na godzine, dobrze ustawiona to spalanie mniejsze niz na "analogowym", nie wiem jak BRC ale na STAG'u mozna odpalic silnik na gazie ( tryb awaryjny na dojazd do stacji ;] ) do etgo butla pod auto i nawet nie zauwazysz ze agz masz, tyle ze po 2,30 za litr a nie 4.90

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 1:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz cze 22, 2008 8:37 am
Posty: 11
Lokalizacja: Radom
vaiker pisze:
.......do etgo butla pod auto .....


i w niczym nie przeszkadza,ze jest pod autem?Nie obniza przeswitu?Nie przytarles nigdzie?


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 10:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
miesci sie zamaist baku paliwa ( no wiec bak paliwa trzeba wykombinowac inny, ja go wyspawalem z nowego kanistra 10 litrowego zamontowanego plasko miedzy sierzantem a buda auta, po 2 strownie walu symetrycznie do wydechu, wspawalem kryze z malucha , smok z malucha i pompke zewn z opla calibry), butla podwieszona na 2 uchwytach ktore siadaja pod orginalne mocowania baku PB i na to naszla orginalna oslona baku, butla schowana miedzy profilami ramy, oslonieta od dolu, miodzio, a i srodek ciezkosci nizej niz w przypadku bagaznika

_________________
EVitara


Na górę
 Tytuł: LPG do 1,6 16V
Post: pt sie 20, 2010 2:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
Czy te silniki dobrze znoszą LPG sterowane śrubką lub przynajmniej silnikiem krokowym? Czy trzeba już montować sekwencję? Pomijam przebiegi roczne. Z moich dotychczasowych doświadczeń z 16V to oplowskie dobrze znoszą nawet śrubę na wężu, a jak jest krokowiec to nic więcej nie trzeba - silnik staje się prawie bezobsługowy. AHA jakie są teraz realne ceny instalek? I czy do motoru z przebiegiem " ponoć" 210 kkm można jeszcze wkładać LPG?


Na górę
Post: pt sie 20, 2010 3:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Dobrze znoszą, ale sekwencje.
Podobno jeden strzał potrafi zniszczyć przepływomierz, więc lepiej dołożyć kilka stówek od razu i mieć spokój.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob sie 21, 2010 12:18 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja potwierdze 1 strzał = uszkodzony przepływomierz

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl