suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 2:29 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 05, 2015 8:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
Odnośnie pompki paliwa,są na all gotowe automatyczne wyłączniki pompy przy inst.lpg.
O taka:
http://allegro.pl/automatyczny-wylaczni ... 40662.html

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Post: ndz gru 06, 2015 9:01 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 11:34 am
Posty: 30
Lokalizacja: "Roztocze" stolica
ciekawe i niedrogie

_________________
GV 2,5V6, zestaw OME +30mm


Na górę
Post: ndz gru 06, 2015 10:39 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
cesiek pisze:
ciekawe i niedrogie

Równie dobrze można dać zwykły przekaźnik za 5zł.
Ale co kto woli :)


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 12:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 11:34 am
Posty: 30
Lokalizacja: "Roztocze" stolica
tak tez pisałem wcześniej

_________________
GV 2,5V6, zestaw OME +30mm


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 6:28 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
po co odłącza się benzynę przy pracy na lpg?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 9:43 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr paź 28, 2015 11:31 pm
Posty: 4
Silnik: 2,7 V6
Model: XL7
Rok prod.: 2003
Nie wiem jak grube masz te pierścienie, ale ja spawałem swój zbiornik z blachy o gr 3 mm tzn pierścień miał 3 mm i blacha do której spawałem tez 3 mm i powichrowało mi bardzo mocno, mimo, że spawałem na raty... No ale, że to tylko 3 mm, to bez problemu dało się to wyklepać, tzn ja najpierw pospawałem ten element z pierścieniem i dopiero po wyklepaniu i przeszlifowaniu (płyta stalowa i papier ścierny) zespawałem już w całość no i wtedy już nie powichrowało.. Na pewno nie polecałbym spawać w całość zbiornik, a dopiero na końcu dospawywać pierścień.
Jeśli ty masz grubszy pierścień to jest szansa,że go nie pokrzywi.


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 10:08 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
radzik071 pisze:
po co odłącza się benzynę przy pracy na lpg?

Pompa bierze cirka 8A prądu. To tyle co zapalone przednie światła.
Jak ktoś ma deficyt prądu przy ciąganiu, to jest to jakaś oszczędność.

Nie wiem ile ma oryginalny alternator w vitce, ale strzelam że pompa bierze 15-20% jego prądu.
Jak się dorzuci lampki, ogrzewanie i inne pierdułki, to wiele nie zostaje na ładowanie akumulatora.


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 10:38 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kostuch pisze:
Pompa bierze cirka 8A prądu.

Aż tyle? 120W?
To warto wyłączać w terenie.
Tylko, że kilku gazowników wspominało coś że wyłączanie pompy nie jest dla niej zdrowe, ale to chyba między bajki włożyć...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 11:10 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dawniej jak brakowało prądu to się kombinowało alternator i akumulator na mocniejsze. Teraz się redukuje odbiorniki w aucie.
Karwa, się czasy zmieniajo... :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 11:35 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
zawsze można baterie słoneczną jeszcze założyć

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn gru 07, 2015 11:40 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
NuVo pisze:
Dawniej jak brakowało prądu to się kombinowało alternator i akumulator na mocniejsze. Teraz się redukuje odbiorniki w aucie.
Karwa, się czasy zmieniajo... :roll:

Hehe, nieźle trafiłeś. Właśnie zamówiłem alternator 95A z XL7 :)
Aktualnie mam 85A z 2.0v6 a oryginalnie był 70A.

Ciekawe czy PK wytrzyma większe obciążenie.

radzik071 pisze:
zawsze można baterie słoneczną jeszcze założyć

To nie jest wcale taki zły pomysł, ale nie do vitary w teren. Jeśli samochód długo stoi nie odpalany to taka bateria w szyberdachu zniweluje zużycie prądu jakie powoduje elektronika w nowoczesnych samochodach.
Nowa Toyota Yaris z pełnym wypasem zżera aku w 3-4 tygodnie postoju (kluczyk zbliżeniowy, alarm itp)

PS:
Jakkolwiek to nie zabrzmi ale wyłączenie pompy paliwa spowoduje zmniejszenie spalania :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt gru 08, 2015 9:59 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 11:34 am
Posty: 30
Lokalizacja: "Roztocze" stolica
taki pomysł padł od mojego kolegi
twierdził że na przechylach, przy małym zbiorniku nie robiąc jakiegoś zagłębienia na zassanie paliwa, gdyby się zdarzyło mieć mało paliwa to pompa ma większe prawdopodobieństwo chodzić na sucho a co za tym idzie może się zatrzeć.
tylko dlatego o tym wspomniałem, ale za zainteresowanie i twardą dyskusję Bardzo Dziękuję :wink:

_________________
GV 2,5V6, zestaw OME +30mm


Na górę
Post: wt gru 08, 2015 10:04 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 11:34 am
Posty: 30
Lokalizacja: "Roztocze" stolica
a co do pierścieni to fakt może się udać dokładnie tak jak napisałeś "absyth"
tak dokładnie spawacz też na to wpadł aby tak zrobić, a że robi to wieczorami tyle mu schodzi, niestety. oby tylko tanio to wyszło hehee.

_________________
GV 2,5V6, zestaw OME +30mm


Na górę
Post: wt gru 08, 2015 3:08 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
danthe pisze:
kostuch pisze:
Pompa bierze cirka 8A prądu.

Aż tyle? 120W?

Wsadź bezpiecznik 5A i napisz ile pochodziła :mrgreen:


Na górę
Post: wt gru 08, 2015 6:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
własnie u siebie jestem na etapie motania nowego zbiornika z pompą zewnętrzną i też bym sobie zrobił jakiś wyłącznik właśnie po to żeby w terenie czy jak będzie mało paliwa pompa się nie zatarła, lub włącznik przez hebel lub jakiś guzik.?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl