suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt gru 27, 2024 1:52 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 02, 2016 11:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
Moja Vitka spala jednocześnie LPG i PB, na 100km wychodzi okolo 10l gazu i do 7 benzyny.
Jest to wersja z wtryskiem 1.6 8V , w czym może być problem? gdzie szukać ? Dodam że jak jest wyłączona pompa paliwa to na LPG nie trzema obrotów i silnik zaczyna gasnąć. Wycieku paliwa nigdzie nie zauważyłem, problem pojawił się z miesiąc temu , wcześniej wszystko w normie było.
Jeśli ktoś wie co może jej dolegać bardzo proszę o pomoc


Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2016 9:35 am przez kickerman, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr lut 03, 2016 8:56 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Masz gaźnik czy wtrysk?
W gaźnikowcy nie ma elektrycznej pompy paliwa tylko mechaniczna. Chyba że coś przegapiłem... :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 9:34 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
Wtrysk , błąd się wkradł i wpisałem wcześniej gaźnik


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 10:11 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Będę szczery: Jedź do gazownika.
Niech sprawdzi co jest spaprane. Skoro na wyłączonej pompie auto gaśnie to znaczy że PB podtrzymuje pracę silnika a nie gaz. Tak raczej nie może być.
Chyba że to czyjś wymysł i masz przez to 100KM więcej :wink: Kupiłeś auto już z LPG czy montowałeś?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 10:44 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
Kupiłem z LPG parę miesięcy wszystko było ok , spalało tylko LPG, PB śladowe ilości na odpalenie aż do momentu gdy zauważyłem że paliwo znika mi w takim tempie jakbym jeździł na nim


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 11:02 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz cze 07, 2015 11:16 am
Posty: 67
Lokalizacja: Puławy/Dęblin
Silnik: 1.6 16v
Model: Sidekick 1.6 JLX
Rok prod.: 1995
Może wtrysk się zaciął. Ja w longu miałem podobnie. Kupiłem go ze zwykłym gazem ale mi palił od samego początku lpg i pb jednocześnie nawet jak miałem pompę wyłączoną. A wina byla otwartych wtrysków paliwa. Zrobiliśmy ze znajomym przekaźnik na sterowaniu wtryskami i problem z głowy. Teraz jednocześnie przy wyłączaniu pompy wyłączane są wtryski.

_________________
Suzuki Vitara Long 1.6 16v 95r
Goodyear Duratrac 235/75/15
Lift Hunter 4"
Życie to nie bajka nie drapie nas po jajkach :D


Na górę
Post: pt lut 05, 2016 2:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
Mialem podobnie, problemem byl nieszczelny wezyk gumowy od benzyny. Upieralem sie ze pali mi rowno benzyne i gaz to gazownik uruchomil mi silnik na Pb i jednoczesnie podawal mu gaz. Silnik zaczal glupiec i gasnac. Wg niego auto nie ma szans przepalic gazu (okolo 13 l) i okolo 8 l etyliny jednoczesnie, bo tyle mi ubylo na 100 km. Dodam ze gosc cieszy sie dosyc dobra opinia w Lublinie wiec chyba mu uwierzylem :)

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: pt lut 05, 2016 11:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Miałem takie cyrki jak elektrozawór koło parownika się zawieszał i auto pracowało na dwóch paliwach. Przyczyną były zaśniedziane styki i luźne kabelki, przy owym zaworze.
Tylka ja miałem zwykłą istalkę tzw mieszalnikową z śrubą od dawki gazu zamiast silniczka krokowego.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl