suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 6:44 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt paź 09, 2009 8:39 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Vitara poszła w końcu na kołki.
Po ostatnim rajdzie stwierdziłem że chce mechanika w swojej Viertareczce.No i z z chwila zkładania reduktora bede zakładał mechanika od stara - czyli dzieje się.Wymysliłem że zaimplementuje go w miejscu zbiornika paliwa.Nie bede kasztanil o mechaniku - na pewno cos skrobne w poście mechanik.
Post zakładam bo bede chciał założyc jakiś zbiornik - około 20l najlepiej z Tworzywa sztucznego w mejscu tylnej kanapy której juz dawno nie mam.Może ktoś przeniósł juz zbiornik do góry albo wie z czego mógłbym zadoptować jakiś ładny zgrabny zbiornik na Paliwko.Jak nie znajde pewnie wyspawam z kwasówki ale wolałbym z tworzywa z racji wagi.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt paź 09, 2009 8:44 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
OKU pisze:
Witam.
Vitara poszła w końcu na kołki.
Po ostatnim rajdzie stwierdziłem że chce mechanika w swojej Viertareczce.No i z z chwila zkładania reduktora bede zakładał mechanika od stara - czyli dzieje się.Wymysliłem że zaimplementuje go w miejscu zbiornika paliwa.Nie bede kasztanil o mechaniku - na pewno cos skrobne w poście mechanik.
Post zakładam bo bede chciał założyc jakiś zbiornik - około 20l najlepiej z Tworzywa sztucznego w mejscu tylnej kanapy której juz dawno nie mam.Może ktoś przeniósł juz zbiornik do góry albo wie z czego mógłbym zadoptować jakiś ładny zgrabny zbiornik na Paliwko.Jak nie znajde pewnie wyspawam z kwasówki ale wolałbym z tworzywa z racji wagi.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi


jak chcesz lezy u mnie gotowy zestaw mechanik pto i reszta
odchudzony pod vitare
pewne koncepcje tez mam bo tylko w miejscu zbiornika wejdzie
a zboiornik to z łodzi jest ich sporo

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob paź 10, 2009 9:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Zbiorniki od łodzi nie mają żadnych przegród, brakuje też zagłebienia(miseczki) na smok od pompy. W twoim przypadku OKU może to być mniejszy problem bo masz instalację LPG, ale przy zalilaniu tylko na benzyne to już problem. Przy niskim poziomie paliwa, dużych przechyłach auta, szybko pokonywanych zakrętach może to wpływać na przerywanie pracy silnika.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: śr paź 14, 2009 5:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Art_zgl pisze:
Zbiorniki od łodzi nie mają żadnych przegród, brakuje też zagłebienia(miseczki) na smok od pompy. W twoim przypadku OKU może to być mniejszy problem bo masz instalację LPG, ale przy zalilaniu tylko na benzyne to już problem. Przy niskim poziomie paliwa, dużych przechyłach auta, szybko pokonywanych zakrętach może to wpływać na przerywanie pracy silnika.

Wiem wiem
Kiedyś złozyłem gaz(jak auto było 80 % miasto 20% teren) i nie chce go wyrzucać.A zbiornik PB potrzebny mi tylko na zapalenie auta i w razie"niemca".A gaz mam ustawiony na wersję na pewno nie ekonomiczna i auto ma wiekszą wiksę na gazie niz na PB.
Pozdro

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz mar 01, 2015 12:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 28, 2011 4:28 pm
Posty: 536
OKU i co zmotałes , jak wybrnołes z sytuacji?? rzuć jakaś fote bo mam podony problem co Ty :D

_________________
szalone 1.6 8V 30'' mercedes stal escape 12000lbs x 2
KTM 620
HONDA CRF 450
SPRZĄTACZKA:)


Na górę
Post: ndz mar 01, 2015 3:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Chce to zrobic. Butla 75 cm dluga i 31.5cm srednicy wejdzie na styk. Wieksza nie wejdzie nie ma szans. Maly bak na PB docelowo w bagazniku. Zastsnawiam sie nad elektrozaworem butli bo chce wykorzystac stary z butli o srednicy 26 albo 28 cm (nie wiem dokladnie jaka jest stara). Ciekawe czy bedzie wyciągał cały gaz z butli? Wie ktos jak to jest z tymi elektrozaworami?

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: ndz mar 01, 2015 9:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Znaczy się chodzi o ustawienie butli zaworem w górę? Jakiś zawór ma być inny który może tak pracować, taki waśnie mam u siebie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz mar 01, 2015 10:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Zaworem w gore nie bo butla pojdzie zbytnio w dół. Pozatym kiepski dostęp. Zaworem pod kątem bo wtedy elektozawór trafia miedzy rure ramy a nadwodzie obojetne czy od strony zderzaka czy dyfra

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn mar 02, 2015 10:28 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Wielozawór chyba...
W każdym razie ten od butli 270 mm fizycznie przypasuje do 315 mm (zakładając, że oba typu włoskiego - 6 śrub), ale będzie wymagał założenia dłuższej rurki pobierającej gaz, do każdej średnicy butli jest inna.
W przypadku ustawienia wielozaworu pod innym kątem, niż przewidziała fabryka, poza tuningiem smoka, konieczne jest także odpowiednie podgięcie ramienia pływaka, tak, żeby odcinał tankowanie we właściwym momencie.

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn mar 02, 2015 10:40 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Samą taka rurke to dokupi?

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn mar 02, 2015 11:26 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Ze starego wielozaworu można podebrać.
Podjedź do jakiegoś warsztatu lpg, to coś dobiorą, może być też od butli 360 mm, najwyżej przytniesz.
Nie wiem jak teraz, może się poprawiło, ale jak naście lat temu dorabiałem przy lpg, to wymieniałem po kilka wielozaworów tygodniowo, a stare szły na szrot, zawsze spotykała je ta sama awaria - nie odcinały po zatankowaniu ~80% zbiornika.

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn kwie 20, 2015 11:04 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Didymos pisze:
Wielozawór chyba...
W każdym razie ten od butli 270 mm fizycznie przypasuje do 315 mm (zakładając, że oba typu włoskiego - 6 śrub), ale będzie wymagał założenia dłuższej rurki pobierającej gaz, do każdej średnicy butli jest inna.
W przypadku ustawienia wielozaworu pod innym kątem, niż przewidziała fabryka, poza tuningiem smoka, konieczne jest także odpowiednie podgięcie ramienia pływaka, tak, żeby odcinał tankowanie we właściwym momencie.


Wziąłem się za to. Jednak ramię pływaka tylko pokazuje odczyt na wskaźniku!, a nie odcina tankowania!!! Przepatrzyłem to dokładnie

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn kwie 20, 2015 11:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
A co zatem odcina?
Miałem w łapach pewnie kilkadziesiąt wielozaworów, ale we wszystkich za odcinanie odpowiadał pływak, innego rozwiązania nie spotkałem :roll:

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn kwie 20, 2015 12:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Didymos pisze:
A co zatem odcina?
Miałem w łapach pewnie kilkadziesiąt wielozaworów, ale we wszystkich za odcinanie odpowiadał pływak, innego rozwiązania nie spotkałem :roll:


Coś innego odcina. Drucik pływaka połączony jest z małym mechanizmem który odpowiada za ruch obrotowy wskaźnika. To wszystko.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr kwie 22, 2015 6:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Była dziś przymiarka.Butla pasuje prawie idealnie przy lifcie budy 5cm. Fotki jutro

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl